Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa drogi ul. Platanowa w Górze,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2012-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa drogi ul. Platanowa w Górze,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i elektrycznej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa drogi ul. Platanowa w Górze,,. a) Zakres inwestycji: - roboty drogowe, sanitarne w zakresie kanalizacji deszczowej i elektryczne odcinka oznaczonego w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ, pn. ,,Uzbrojenie terenu osiedla Starogorska-Leśna w Górze,, jako odcinek A-B, (aktualnie ul. Platanowa). Na terenie objętym inwestycją znajduję się już sieć kanalizacja sanitarnej i wodociągowej. Obecnie jest to odcinek drogi gruntowej o dł. ok. 518,71m, łączący się z drogą wojewódzką nr 323, od wpięcia od ulicy Starogórskiej do wpięcia w ulicę Leśną. W ramach inwestycji planuje się wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej. Odwodnienie zaprojektowano przez odpowiednie pochylenie podłużne i poprzeczne w celu odprowadzenia wód opadowych do projektowanych wpustów deszczowych Zaprojektowano pochylenie poprzeczne 2% na jezdni i chodniku. Wody opadowe odprowadzone będą do rowu poprzez nowoprojektowane wpusty o śr. 500 bet., przykanaliki śr. 160 PCV, projektowaną kanalizację deszczową. W ramach oświetlenia ulicznego planuje się wykonać 27 lamp ulicznych z oprawami oświetleniowymi instalowanymi na słupach stalowych ocynkowanych dziesięciokątnych z wysięgnikami o wys. 10m. Podstawowe wielkości robót: powierzchnia jezdni- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm - ok. 3446,055m2, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej białej i czarnej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm - przejścia dla pieszych -ok. 356,000m2. -ciąg pieszo-jezdny - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm -ok. 44,000m2 -powierzchnia chodników- kostka brukowa betonowa szara - zgodnie z dokumentacją - grub. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - ok.1791,250m2 -powierzchnia zjazdów -kostka brukowa betonowa szara grub. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej, gr. 3 cm - ok.418,00 m2 -długość krawężników-wystające i obniżone o wym. 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych B15 na podsypce cementowo-piaskowej- ok.1184,000m; krawężniki betonowe na płask o wym. 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych B15 na podsypce cementowo-piaskowej- zakończenie zjazdów na posesje i drogi boczne - ok.105,500m, -długość obrzeży o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej- ok. 2008,000m, o wym. 30x8 cm na podsypce piaskowej - ok.176,20m - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych -ok. 47,872m2, - oznakowanie pionowe; - zieleń drogowa - sadzenie drzew liściastych form naturalnych o średnicy 14-16 cm opłotkowane dwoma słupkami - 50 szt., - humusowanie terenu z obsianiem - ok. 2691,000m2. b)Postępowanie podzielono na dwie części, oferty należy składać osobno dla poszczególnych branż. część 1: nadzór inwestorski w branży drogowej wraz z siecią kanalizacji deszczowej - inspektor wiodący zakres nadzoru: -jezdnia (odtworzenie trasy punktów wysokościowych, usunięcie drzew i krzaków, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórka elementów dróg, wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z kostki betonowej brukowej, regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, zaworów, pokryw studni kablowych) -ciąg pieszo-jezdny (wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z kostki betonowej brukowej) -zjazdy (wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z kostki betonowej brukowej) -chodniki (wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z kostki betonowej brukowej) -elementy ulic (krawężniki betonowe, betonowe obrzeża chodnikowe) -odtworzenie nawierzchni bitumicznej (podbudowa z betonu asfaltowego, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową, zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi, nawierzchnie z betonu asfaltowego, oznakowanie pionowe, zieleń drogowa) -roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, m.in.: -studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000mm w gotowym wykopie- 27 szt. -wpust uliczny betonowy z osadnikiem fi500mm betonowy-30szt. -rury kanalizacyjne z tworzyw sztucznych kielichowe - PVC fi nom. 300mm rury SN8 lite- ok. 704,760m -rury kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - kielichowe z PVC fi nom. 250mm rury SN8 lite - ok. 77,590m -przykanaliki z rur kielichowych z PVC fi zew. 160 mm - ok.131,460m. część 2: nadzór inwestorski w branży elektrycznej: zakres nadzoru: - roboty związane z oświetleniem dróg, m.in.: -układanie ręczne kabli wielożyłowych - ok. 933,000m -montaż uziomów powierzchniowych - ok. 240,000m, -układanie ręczne kabli wielożyłowych w słupach oświetlenia - ok. 81,000m -układanie rur osłonowych -montaż i stawiania słupów oświetleniowych - stalowych o masie 100-300kgz wysięgnikiem - 27,000szt. -montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - 27 szt. Roboty dotyczącą punktów oświetleniowych oznaczonych na ,,Projekcie zagospodarowania sieci elektrycznej - oświetlenie,, numerami: 1.PO-5/7; 2.PO-5/6; 3.PO-5/5; 4.PO-5/4; 5.PO-5/8; 6.PO-5/3; 7.PO-5/2; 8.PO-5/1; 9.PO-4/12; 10.PO-4/11; 11.PO-4/8; 12.PO-4/7; 13.PO-4/2; 14.PO-4/3; 15.PO-4/1; 16.PO-1/1; 17.PO-2/1; 18.PO-2/2; 19.PO-2/3; 20.PO-3/1; 21.PO-2/4; 22.PO-2/11; 23.PO-2/12; 24.PO-2/13; 25.PO-2/14; 26.PO-2/15; 27.PO-2/16. UWAGA: Oferty składa się osobno dla każdej z części, na które podzielono postępowanie. Wykonawca może złożyć oferty na więcej niż 1 część postępowania, dla każdej części odrębnie. c) Dokładny opis przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa. Materiały udostępniono na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne w ogłoszeniu na roboty budowlane: Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. ,,Budowa drogi ul. Platanowa w Górze,, Numer ogłoszenia: 180798 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane (pobierz SIWZ) Link do strony internetowej UMiG w Górze z zamieszczonym ogłoszeniem na roboty budowlane: http://www.bip.gora.com.pl/content.php?cms_id=1905 d) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego: http://www.bip.gora.com.pl/site.php?pobierzSiwz2 Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. e) Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Należy przyjąć minimum 2 pobyty tygodniowo na placu budowy potwierdzony wpisem do dziennika budowy. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.: 3.1. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 3.2. Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę. Zaznacza się, że Wykonawca i Inspektor Nadzoru nie wprowadzą względem dokumentacji oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych jakichkolwiek zmian dotyczących robót, bez względu na ich zakres i istotność bez pisemnego polecenia lub zgody Zamawiającego. Projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. 3.3. Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadania pn. ,,Budowa drogi ul. Platanowa w Górze,, i nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty. 3.4. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 3.5. Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 3.6. Protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych oraz pilotowanie spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; 3.7. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 3.8. Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 3.9. Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 3.10. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 3.11. Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 3.12. Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 3.13. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 3.14. Sprawdzanie jakości i zatwierdzanie wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 3.15. Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor nadzoru zweryfikuje parametry techniczne zastosowanych materiałów dla zamienników równoważnych wyznaczonych przez autora dokumentacji przed ich użyciem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 3.16. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 3.17. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 3.18. Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 3.19. Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru końcowego lub robót częściowych, jeżeli taki sposób rozliczenia przyjęto. 3.20. Przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego - sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 3.21. Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 3.22. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych. 3.23. Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. 3.24. Organizowanie przez inspektora wiodącego spotkań koordynacyjnych (rady budowy) minimum 2 razy w miesiącu na wniosek Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych z udziałem przedstawicieli Inwestora i Wykonawcy robót, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Inspektor wiodący w przeciągu 3 dni od daty spotkania sporządza i przekazuje Zamawiającemu protokół ustaleń ujmujący sprawy branży drogowej i elektrycznej zgłoszone przez inspektora branży elektrycznej. 3.25. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 3.26. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 3.27. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 3.28.Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.29. Rolę koordynatora pełni inspektor branży drogowej. 3.30. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu odstąpiono od obowiązku wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach