Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa parkingu przy ul. Al. Jagiellonów w m. Góra,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa parkingu przy ul. Al. Jagiellonów w m. Góra,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa parkingu przy ul. Al. Jagiellonów w m. Góra,, a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży drogowej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą integralną część SIWZ, wskazanego zadania w zakresie budowy parkingu przy ul. Al. Jagiellonów w Górze. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres robót obejmuje: Inwestycja ma na celu połączenie ulicy wewnętrznej w rejonie os. Kazimierza Wielkiego z ul. Dąbrówki oraz zapewnieniem miejsc postojowych w sąsiedztwie nowopowstającego kościoła przy ul. Al. Jagiellonów. Projektowana droga dojazdowa będzie gminną drogą wewnętrzną. Podstawowe parametry techniczne drogi; - klasa techniczna ulicy - L - typ przekroju - 1/1 (ulica jednokierunkowa) -prędkość projektowa - Vp=40km/h -kategoria obciążenia ruchem - KR1 -szerokość jezdni - od 3,00 do 3,50m - pochylenie poprzeczne nawierzchni - 2% -pochylenie podłużne nawierzchni - 0,5-3,87% -minimalny promień łuku poziomego w planie - 10m -maksymalny promień łuku poziomego w planie - 240m -minimalny promień łuku poziomego w profilu - 10m - maksymalny promień łuku poziomego w planie - 200m -nawierzchnia ulicy i parkingu - kostka betonowa wibroprasowana -chodniki szerokości - 2,00m -wymiary miejsc postojowych 2,50x5,00m - ilość miejsc postojowych - 25 sztuki -długość drogi dojazdowej - 210,30m - roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe 0,215 km, usunięcie drzew (13 szt.) i krzewów kolidujących z inwestycją (0,56 ha), rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych 9,5 m2, chodników 14 m2, - wykonanie zdjęcia warstwy humusu 1504,00 m2, -roboty ziemne: wykonanie wykopów 806,60 m3, - wykonanie nowych elementów odwodnienia, wpusty, kanały, - wykonanie korytowania pod konstrukcję nawierzchni drogi, parkingu, zjazdu, chodników, - wykonanie wzmocnienia podłoża oraz podbudowy, - ustawienie krawężników - 15x30 cm - 424,900 m, 15x22 cm - 38,200 m i obrzeży betonowych - 21,300m, - wykonanie ścieku odwodnieniowego z trzech rzędów kostki granitowej - 207 m, - wykonanie nowej podbudowy nawierzchni ulicy, parkingu, zjazdu i chodników - profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1464 m2, warstwa mrozoochronna z gruntu G1 gr. warstwy po zag. 15 cm - 1386,800 m2, podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna gr. 20 cm - 1097,200 m2, podbudowa chodnik gr. 15 cm- 26,800 m2, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 15 cm - 1307,200 m2, - nawierzchnie: wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej - o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - parkingi, droga dojazdowa i zjazdy - 1084,500 m2, o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - chodnik - 29,600m2, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej (czerwonej) gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm (linie segregacyjne miejsc postojowych) - 14,800m2, -humusowanie z obsianiem przy grub. warstwy humusu 10 cm - 523 m2, -regulacja pionowa studzienek, -kanalizacja deszczowa - z rur Dz315 mm PVC - 182,200 m, Dz160 mm PVC - 12,500m, studnie betonowe - o śr. 1000 mm 6 szt., studzienki ściekowe o śr. 500 mm - 5 szt., dobudowa istniejącej studni o śr. 1000 mm, - ustawienie nowego oznakowania pionowego i wykonanie oznakowania poziomego (organizacja ruchu docelowa i tymczasowa). Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wraz z uzupełniającymi je przedmiarami robót. Dokładny zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Pobyty na placu budowy należy potwierdzić wpisem do dziennika budowy inspektora z każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.: 3.1. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm) oraz przepisów wykonawczych. 3.2. Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę. Zaznacza się, że Wykonawca i Inspektor Nadzoru nie wprowadzą względem dokumentacji oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych jakichkolwiek zmian dotyczących robót, bez względu na ich zakres i istotność bez pisemnego polecenia lub zgody Zamawiającego. Projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl: Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa parkingu przy ul. Al. Jagiellonów w m. Góra,, Numer ogłoszenia: 258400 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Link do ogłoszenia: http://www.bip.gora.com.pl/content.php?cms_id=3326 3.3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 3.4. Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 3.5. Protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych oraz pilotowanie spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; 3.6. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 3.7. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 3.8. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 3.9. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. na budowie nieprawidłowościach. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 165 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu odstąpiono od obowiązku wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach