Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na przebudowie dojazdu pożarowego nr 5

Nadleśnictwo Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Gdańska 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 424 15 00 , fax. 87 424 15 01
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Pisz
    ul. Gdańska 24 24
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 424 15 00, fax. 87 424 15 01
    REGON: 79001128500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_pisz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na przebudowie dojazdu pożarowego nr 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na przebudowie dojazdu pożarowego nr 5 Przebudowa dojazdu pożarowego nr 5 w leśnictwach Lipnik, Orle i Leszczyna o długości 7,00 km, na działkach o nr geodezyjnych: 230/1, 1219/1, 1203, 1189, 1172, 1155, 1145, 1130/2 położone w obrębie geodezyjnym Snopki, gm. Pisz, 130/1, 114, 115, 99, 100,83/2, 82, 67/2, 66, 52/2, 51/2, 33, 32/2 położone w obrębie geodezyjnym Końcewo, gm. Ruciane Nida. 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kody CPV 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego. 2 Zakres czynności inspektora nadzoru inwestorskiego: a) opiniowanie proponowanych przez realizującego zadanie Wykonawcę rozwiązań projektowych i wykonawczych na etapie uzgodnienia z Zamawiającym dokumentacji projektowej oraz sprawdzenie jej kompletności, b) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót we wszystkich branżach zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) i stosownymi przepisami wykonawczymi regulującymi zasady wykonawstwa robót, warunkami technicznymi, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, c) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy przy udziale Zamawiającego, dokonywanie czynności odbiorowych robót zgodnie z wymogami i przepisami prawa oraz uczestniczenie w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych, d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót budowlano-montażowych na zadaniu, e) wyegzekwowanie od Wykonawcy inwestycji oraz sprawdzanie kompletności protokołów odbioru, prób, sprawozdań, atestów, certyfikatów, świadectw jakości, dokumentacji powykonawczej, powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej itp., f) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych, kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę, faktury końcowej przedłożonej przez Wykonawcę inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji, g) koordynacja wszystkich czynności na placu budowy, h) współdziałanie z Zamawiającym i Wykonawcą robót w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych i spisanie protokołu konieczności określającego zakres robót i kosztów, i) obowiązkowe minimum dwa pobyty w tygodniu na placu budowy potwierdzone przez Za-mawiającego oraz na każde wezwanie Wykonawcy oraz Zamawiającego, j) obowiązkowe wykonanie na swój koszt min. 10% badań, pomiarów kontrolnych przewi-dzianych zapisami SST nawierzchni i podbudowy, lecz nie mniej niż 1 badanie, pomiar w każdym rodzaju w zależności od częstotliwości badań, pomiarów wymaganej w SST- badania realizowane w laboratorium posiadającym akredytację, k) informowanie Zamawiającego na bieżąco o wynikach badań i pomiarów, o których mowa w ppkt. j). 2. Szczegółowy zakres robót objętych zadaniem Przebudowa dojazdu pożarowego nr 5 zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r, Nr 109, poz.1158, z poźn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.03.2013 roku do godziny 1000. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Numer konta: Warmińsko - Mazurski Bank Spółdzielczy Nr 67 9364 0000 2002 0012 2470 0002 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy: (SA-2710-2/13) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Oryginał stosownego dokumentu należy złożyć w Sekretariacie Nadleśnictwa pok. Nr 1 przed upływem terminu składa-nia ofert. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy. 7. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_pisz

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach