Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji remontu dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 6a w Kamiennej Górze

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15 15
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji remontu dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 6a w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji remontu dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 6a w Kamiennej Góra. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim realizowane będą w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną do zadania, a w szczególności: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, strona internetowa: http://www.kamiennagora.bip.net.pl/?a=1971. Zamawiający informuje, że szacunkowy koszt zamówienia dot. remontu dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 6a w Kamiennej Górze to kwota brutto 102 615,70 zł brutto. Wykonawca winien pełnić swoje obowiązki przez okres wykonywania robót budowlanych oraz w okresie udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych gwarancji - poprzez uczestniczenie w trzech przeglądach gwarancyjnych. Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych Zamawiający zleci wykonawcy robót budowlanych roboty dodatkowe, wykonawca w ramach udzielonego w nin. postępowaniu zamówienia winien je nadzorować bez dodatkowego wynagrodzenia. Oznacza to, że Wykonawca w cenę oferty winien wkalkulować ryzyko związane z wystąpieniem robót dodatkowych. Wydłużenie czasu trwania inwestycji skutkiem min. wykonania robót dodatkowych, nie uprawnia Wykonawcy do uzyskania dodatkowego wynagrodzenia. Pod pojęciem uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych Zamawiający rozumie nie tylko czynności przeglądowe, lecz również uczestniczenie w spotkaniach o ile takie zostaną zorganizowane, prowadzenie korespondencji związanej z przeglądami, sprawdzenie czy ewentualnie stwierdzone wady zostały usunięte, pomoc merytoryczną w ewentualnych sporach z wykonawcą robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy oraz odpowiedzialności wynika z istotnych postanowień umowy oraz z załączonego wzoru umowy z wykonawcą robót budowlanych (załącznik nr 1) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach