Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6450100 , fax. 075 6450111
- Data zamieszczenia: 2011-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. W. Broniewskiego 15 15
58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6450100, fax. 075 6450111
REGON: 23082954200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji remontu budynku gospodarczego położonego przy ul. Ściegiennego w Kamiennej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji remontu budynku gospodarczego położonego przy ul. Ściegiennego w Kamiennej Górze. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim realizowane będą w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną do zadania, a w szczególności: projekt budowlany, przedmiar robót, strona internetowa: http://www.kamienna-gora.bip.net.pl/?a=2031. Zamawiający informuje, że szacunkowy koszt zamówienia dot. remontu budynku gospodarczego położonego przy ul. Ściegiennego w Kamiennej Górze to kwota brutto 36 917,33 zł brutto. Zamawiający informuje, że roboty budowlane odbywać się będą w dwóch etapach. I etap od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia 16.12.2011 roku oraz II etap od dnia 17.12.2011 (jeżeli pozwolą na to warunki atmosferyczne) do dnia 30.04.2012 roku. Zakres robót dla każdego z etapów określony został w postępowaniu prowadzonym w celu wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych, do wglądu na w/w stronie internetowej. Wykonawca ponadto winien pełnić swoje obowiązki przez okres wykonywania robót budowlanych oraz w okresie udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych gwarancji - poprzez uczestniczenie w trzech przeglądach gwarancyjnych. Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych Zamawiający zleci wykonawcy robót budowlanych roboty dodatkowe, wykonawca w ramach udzielonego w nin. postępowaniu zamówienia winien je nadzorować bez dodatkowego wynagrodzenia. Oznacza to, że Wykonawca w cenę oferty winien wkalkulować ryzyko związane z wystąpieniem robót dodatkowych. Wydłużenie czasu trwania inwestycji skutkiem wykonania robót dodatkowych, nie uprawnia Wykonawcy do uzyskania dodatkowego wynagrodzenia. Pod pojęciem uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych Zamawiający rozumie nie tylko czynności przeglądowe, lecz również uczestniczenie w spotkaniach o ile takie zostaną zorganizowane, prowadzenie korespondencji związanej z przeglądami, sprawdzenie czy ewentualnie stwierdzone wady zostały usunięte, pomoc merytoryczną w ewentualnych sporach z wykonawcą robót budowlanych. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w istotnych postanowieniach umowy specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach - Etap A - Przedszkole i Etap B - Szkoła
Dodano: 2016-06-28 - Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przywrócenie walorów funkcjonalnych zespołowi budynków PSM II stopnia we Wrocławiu poprzez ich modernizację oraz dostosowanie do prowadzenia działań dydaktycznych
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I (branża elektryczna)
Dodano: 2016-05-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I
Dodano: 2016-04-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I
Dodano: 2016-04-14 - Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania : Remont jezdni północnej autostrady A4 od km 175+000 do km 193+965 wraz z opracowaniem dokumentacji
Dodano: 2016-03-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: ,,Adaptacja pomieszczeń po byłym mieszkaniu służbowym na sale lekcyjne w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w m. Góra ul. Poznańska,,
Dodano: 2016-02-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi ul. Armii Polskiej w Górze.
Dodano: 2016-02-23