Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY BUDOWIE HALI SPORTOWEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ RZEMIEŚLNICZYCH I KUPIECKICH W TCZEWIE, PRZY ULICY CZYŻYKOWSKIEJ 17

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2011-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY BUDOWIE HALI SPORTOWEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ RZEMIEŚLNICZYCH I KUPIECKICH W TCZEWIE, PRZY ULICY CZYŻYKOWSKIEJ 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie hali sportowej z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich w Tczewie, na działce nr 550 i 547 11 przy ul. Czyżykowskiej 17 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Budowa sali gimnastycznej przy ZSRziK w Tczewie. 2.2 Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: ogólnobudowlana, drogowa, elektryczna i sanitarna oraz montażem wyposażenia w sprzęt sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego będzie dotyczył budowy obiektu o powierzchni użytkowej 1 220,28 m2 o wymiarach dł. 46,69 x szer.22,59 x wys. 12,57 m i łącznej kubaturze 8 100,0 m3 o konstrukcji mieszanej - murowanej z elementami żelbetowymi monolitycznymi w ścianach. Konstrukcja dachu z dźwigarów z drewna klejonego. W przedmiotowym obiekcie zaprojektowano jednokondygnacyjną salę gimnastyczną o nawierzchni sportowej z modułów parkietowych o wym. areny głównej 32,65 x 21,75 m. Przedłużeniem hali sportowej jest część socjalna, którą zaprojektowano w układzie dwukondygnacyjnym, mieszczącą pomieszczenia techniczno-gospodarcze, magazynowe oraz węzły sanitarne. Piętro części socjalnej w głównym przeznaczeniu ma spełniać rolę pomieszczeń do gimnastyki korekcyjnej wraz z zapleczem. Komunikacja poprzez windę dla niepełnosprawnych. 2.3 Zakres planowanych prac budowlanych obejmuje branże: 2.3.1 ogólnobudowlaną: - fundamentowanie - żelbetowe ławy i stopy fundamentowe, - wykonanie murowanej konstrukcji ścian, - montaż konstrukcji dachowej, - montaż izolacji termicznych i akustycznych, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie elewacji z cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej, - roboty wykończeniowe wewnętrzne, 2.3.2 drogową: - wykonanie drogi wewnętrznej, placu manewrowego oraz chodników, 2.3.3 elektryczną: - instalacje wewnętrzne oraz instalacje odgromowe, - wykonanie przyłącza elektroenergetycznego, 2.3.4 sanitarną: - wewnętrzna instalacja wodna, c.w.u. i kanalizacja sanitarna, - instalacja gazu oraz wykonanie kotłowni gazowej, - instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, - wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i gazowego, 2.3.5 wyposażenie w sprzęt sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego. 2.4 Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej autorstwa EDAX-PROJEKT Sp. z o.o., 77-400 Złotów, ul. Kujańska 60A. Dokumentacja ta dostępna jest na stronie internetowej: www.przetargi.powiat.tczew.pl przy postępowaniu na: Budowa hali sportowej z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich w Tczewie przy ulicy Czyżykowskiej 17. 2.5 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6 Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25i art.26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.). 2.7 W ramach niniejszego zamówienia Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: 2.7.1 Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.7.2 Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu; 2.7.3 Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla wszystkich asortymentów robót; 2.7.4 Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, betonów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 2.7.5 Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych; 2.7.6 Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 2.7.7 Przygotowania do odbioru częściowego inwestycji i uczestniczenie w odbiorze częściowym inwestycji. 2.7.8 Przygotowania do odbioru końcowego i uczestniczenia w odbiorze końcowym inwestycji. Sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej; 2.7.9 Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych; 2.7.10 Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; 2.7.11 Bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót. Kontroli zgodności wykonywanych robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 2.7.12 Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż min. 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu powiadomienia pisemnego lub ustnego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; 2.7.13 Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 2.7.14 Sprawdzenia, akceptacji i podpisania zestawień rzeczowo-finansowych elementów robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót budowlanych.; 2.7.15 Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek/wad w dokumentacji projektowej; 2.7.16 Inspektor nadzoru zobowiązany jest do informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót). 2.7.17 Przygotowania do odbiorów (przeglądów) w okresie gwarancji i rękojmi inwestycji oraz odbiór (przegląd) w okresie gwarancji i rękojmi inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - dotyczy postępowania nr ZP.272.47.2011.W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkować odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach