Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa drogi gminnej nr 118324 E Osiek – Węglewice wraz z budową kanalizacji deszczowej”

Gmina Galewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-405 Galewice, Wieluńska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 838 618, , fax. 627 838 625
  • Data zamieszczenia: 2019-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Galewice
    Wieluńska 5
    98-405 Galewice, woj. łódzkie
    tel. 627 838 618, , fax. 627 838 625
    REGON: 25085507300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa drogi gminnej nr 118324 E Osiek – Węglewice wraz z budową kanalizacji deszczowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa drogi gminnej nr 118324 E Osiek – Węglewice wraz z budową kanalizacji deszczowej”. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach przebudowy drogi gminnej nr 118324 E Osiek – Węglewice określa projekt budowlany, dokumentacja techniczna i przedmiar robót. 3.2 Zakres obowiązków inspektora nadzoru, wynika z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), będzie obejmował w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z umową o roboty budowlane, dokumentacją techniczną, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) Organizacja nadzoru w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót i zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji robót przez wykonawcę; 4) Uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy; 5) Prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót; 6) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 7) Sprawdzenie i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8) Opiniowanie przedstawionych do akceptacji Zamawiającego umów z Podwykonawcami robót budowlanych, 9) Prowadzenie czynności kontrolnych i składanie Zamawiającemu okresowych sprawozdań w zakresie podmiotów i osób faktycznie realizujących poszczególne prace i roboty obejmowane kolejnymi odbiorami i rozliczeniami częściowymi i końcowymi, oraz na podstawie jakich umów, upoważnień lub zleceń takie prace i roboty są przez te podmioty wykonywane, 10) Udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji robót, 11) Kontrola jakościowa, ilościowa, finansowa i formalna postępu robót na budowie oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach w realizacji robót, 12) Dostosowanie godzin pracy do Wykonawcy robót budowlanych, 13) Organizacja i prowadzenie, co miesięcznych (a w przypadku wystąpienia potrzeby – częściej) Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją inwestycji. Inspektor Nadzoru sporządza protokoły z narad oraz wszelkich spotkań i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie 2 dni po naradzie, 14) W razie pilnej konieczności stawianie się na budowie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 15) Nadzór nad prowadzeniem wszelkich badań, pomiarów i prób. 16) Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru. 17) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest przystępować do odbiorów niezwłocznie po zgłoszeniu Wykonawcy robót wpisem do Dziennika budowy nie później jednak niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia. 18) Sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 19) Nadzór nad przestrzeganiem przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 20) Kontrola oznakowania ustawionego przez Wykonawcę na czas wykonywania robót, 21) Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji; 22) Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, sprawdzanie ich zaawansowania; 23) Nadzorowanie badań wbudowywanych materiałów i wyrobów wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych; 24) Informowanie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; 25) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego: a) bezzwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego o wystąpieniu konieczności zamówień dodatkowych celem podjęcia stosownych decyzji; b) przygotowanie dla Zamawiającego protokołu sporządzonego przy udziale przedstawicieli wykonawcy robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, opis robót niezbędnych do zamówień dodatkowych; c) przedstawienie Zamawiającemu sprawdzonej kalkulacji kosztów ewentualnych zamówień dodatkowych wycenionych zgodnie z umową z Wykonawcą robót; d) wydanie polecenia wykonania zamówień dodatkowych wyłącznie po uzyskaniu pisemnej (pod rygorem nieważności) akceptacji Zamawiającego (zamówienie dodatkowe udzielane będzie przez Zamawiającego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych). 26) Informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót koniecznych jeśli takie wynikną w trakcie realizacji robót budowlanych lub zamiennych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią Umowy jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą robót i obowiązującymi przepisami. 27) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wykonania robót dodatkowych lub zamiennych z uzasadnieniem potrzeby wykonania tych prac oraz wnioskowania do Zamawiającego o ich wykonanie, 28) Sprawdzenie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu sprawdzonej (pod względem zgodności z warunkami umowy) i zaopiniowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych na proponowane przez Wykonawcę zmiany lub roboty dodatkowe; 29) W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych lub robót zamiennych w ramach umowy na roboty, Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do sprawowania nad nimi nadzoru w ramach umówionego wynagrodzenia. 30) Wnioskowanie o dokonanie zmian (wydłużenia) terminu wykonania robót i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę, 31) Dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy i rozliczenie inwestycji w przypadku wypowiedzenia umowy, 32) Doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych. 33) Sprawdzenie kompletności i zawartości merytorycznej przygotowanego przez Wykonawcę operatu kolaudacyjnego i przedłożenia go do akceptacji Zamawiającemu w celu ustalenia terminu końcowego odbioru robót. 34) Sprawdzanie kompletności i jakości dokumentacji powykonawczej i przekazanie po sprawdzeniu Zamawiającemu wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową. 35) Uczestniczenie w pracach związanych z odbiorem końcowym robót. 36) Przygotowanie i wypełnienie protokołu odbioru końcowego robót, 37) W okresie trwania gwarancji na roboty budowlane: a) Udział wraz z Zamawiającym w przeglądach gwarancyjnych nie rzadziej niż raz w roku. Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu, b) W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót poprawkowych Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie, do określenia zakresu i technologii robót poprawkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym i do bezpośredniego nadzoru w trakcie ich realizacji. 38) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 39) Podstawowym środkiem przekazywania informacji i decyzji na terenie budowy będzie przekazany w dniu wprowadzenia Wykonawcy robót na budowę Dziennik Budowy, który stosownie do Prawa budowlanego winien być przechowywany przez kierownika budowy wykonawcy robót. Dziennik ten winien być regularnie czytany przez inspektora nadzoru, który powinien dokonywać własnych wpisów, potwierdzających lub korygujących wpisy Wykonawcy oraz bieżącą działalność Wykonawcy. 40) Wpisy Inspektora Nadzoru w dzienniku budowy winny w pierwszym rzędzie dotyczyć: a) wypełnienia rzeczowych i formalnych wymagań wynikających z umowy z Wykonawcą robót w odniesieniu do zezwoleń, świadectw jakości; b) postępu robót; c) kontroli jakości robót; d) bezpieczeństwa wykonywanych robót; e) bezpieczeństwa personelu oraz stron trzecich. 41) Kontrola dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót budowlanych, aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji robót nie powodujących wydłużenia czasu trwania zadania oraz zwiększenia kosztów jego realizacji. 42) Sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty. 43) Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót i robót ulegających zakryciu wraz z dokumentami niezbędnymi do odbioru zgodnie z umową z Wykonawcą robót. 44) Wykrywanie, notyfikacja, rejestracja, kontrola i koordynacja usuwania wad w trakcie realizacji budowy oraz w okresie gwarancyjnym. 45) W przypadku odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót, wykonanie inwentaryzacji budowy oraz ustalenie wartości wykonanych przez wykonawcę robót w oparciu o stawki kosztorysu ofertowego, faktycznego zaawansowania robót na dzień ich przerwania, a także wartość nie użytych i pozostawionych na budowie materiałów, zaplecza budowy i budowli tymczasowych a także przygotowywanie kosztorysów na roboty niewykonane celem określenia zakresu dla nowego wykonawcy robót. 46) Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i Zamawiającym wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót. 47) Wykonywanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wszystkich innych czynności, nie wymienionych w niniejszej umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium, w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc PLN 00/100) 10.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto RBS Lututów o/Galewice 97 9256 0004 5500 0257 2000 0010. w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: ZP.271.RI.6.2019 10.4 Poręczenia i gwarancje będą akceptowalne pod warunkiem, że są zgodne z Pzp i będą obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych. Okres ważności gwarancji i poręczeń nie może być krótszy niż termin związania ofertą określony w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (jeśli dotyczy) - projekt zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 6) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach