Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Barczewko i Łęgajny

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5148664
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1 1
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5148664
    REGON: 51074357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barczewo.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Barczewko i Łęgajny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Barczewko i Łęgajny. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późń. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) zorganizowania i prowadzenia procesu przekazania placu budowy w porozumieniu z zamawiającym, 2) osobistego pobytu na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu. Zamawiający wymaga, aby inspektor nadzoru był przynajmniej 2 razy w tygodniu na placu budowy w trakcie realizacji robót oraz dostosował czas pracy do potrzeb wykonawcy robót, 3) wydawania poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót, 4) uzgodnienia z wykonawcą robót procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji, 5) wydawania wykonawcy robót poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć, jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym zamawiającego, 6) organizowania roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej, niż 1 raz w miesiącu w siedzibie zamawiającego, 7) kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę robót certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 8) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 9) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, badaniach oraz odbiorach i przekazywaniu ich do użytkowania, 10) wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 11) wydawania poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę, 12) wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy wykonawca robót nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu, 13) żądanie usunięcia przez wykonawcę robót ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia wykonawcy robót kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 14) wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 15) udziału w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazania zamawiającemu protokołów odbioru), 16) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 17) kontrolowania rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych wykonawcy na powyższe zakresy, w tym weryfikowanie treści faktur wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym, którą przekazuje zamawiającemu w ciągu 3 dni od jej otrzymania, 18) sporządzania protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego, 19) sprawdzania posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia placu budowy przez cały okres budowy, 20) dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji najpóźniej w dniu końcowego odbioru, 21) wszystkie inne czynności usługi nadzoru inwestorskiego wyżej nie wymienione, a wynikające z obowiązujących przepisów prawa i SIWZ oraz złożoną ofertą, 22) zatwierdzenia planu BIOZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 61 9343 1028 0000 0606 2000 0040 z dopiskiem: Wadium na przetarg - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Barczewko i Łęgajny 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 3. Zamawiający zwraca się z prośbą do wykonawców wnoszących wadium w formie innej niż pieniądz, o załączanie dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. * Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. * Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć razem z ofertą. * Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. *Za prawidłowo wniesione wadium, uważa się wadium znajdujące się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barczewo.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach