Urząd Gminy Lewin Kłodzki ogłasza przetarg
- Adres: 57-343 Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8698429 , fax. 074 8698273
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lewin Kłodzki
ul. Nad Potokiem 4 4
57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie
tel. 074 8698429, fax. 074 8698273
REGON: 89000578400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-klodzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kolektorów sanitarnych w Jeleniowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obowiązek sprawowania w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) dla robót branży sanitarnej i elektrycznej oraz prowadzenie koordynacji prac przez inspektora branży sanitarnej przy realizacji inwestycji pn.: Budowa kolektorów sanitarnych w Jeleniowie. 3.1 Zakres zadania Budowa kolektorów sanitarnych w Jeleniowie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w miejscowości Jeleniów: 1) kanał główny: a) kanał z rur DN 200 kamionka - 8 522,65 mb b) kanał z rur DN 150 kamionka - 534,95 mb 2) przyłącza kanalizacyjne: a) kanał z rur DN 150 PVC - 565,7 mb 3) studzienki B45 DN 1000 - 296 szt. 4) studzienki PVC DN 400 - 29 szt. 5) kanał sanitarny Lewin Kłodzki - Jeleniów a) kanał z rur DN 200 mm z rur kamionkowych szkliwionych - 279,00 mb b) studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych B45, DN 1000 - 7 szt. 6) Zasilanie stanowiska pomiarowego Kudowa Zakrze - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku na podstawie: oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku na podstawie: oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do nadzorowania robotami w następującej branży: - sanitarnej w zakresie instalacji i sieci kanalizacyjnych; - elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych; Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 6, 7, 8 SIWZ. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku: nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2, 3, 4, 5 SIWZ. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. 2.1. W przypadku dysponowania zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.2 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą wraz z ofertą [załącznik nr 1 do SIWZ] następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ]. W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie; 2) oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy [wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ]. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) oświadczenie każdy z wykonawców składa oddzielnie. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności [wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ]; 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 5 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane - decyzje o nadaniu uprawnień wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lewin-klodzki.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28