Przetargi.pl
remont elewacji i dachu oraz przebudowy kanałów kominowych budynku przy Placu Zamkowym nr 17 w Oławie

Starostwo Powiatowe w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3011522 , fax. 071 3011562
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Oławie
    ul. 3 Maja 1 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3011522, fax. 071 3011562
    REGON: 93195091000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont elewacji i dachu oraz przebudowy kanałów kominowych budynku przy Placu Zamkowym nr 17 w Oławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu: remontu elewacji i dachu oraz przebudowy kanałów kominowych budynku przy Placu Zamkowym nr 17 w Oławie. Kamienica ta jest ujęta w wojewódzkiej ewidencji zabytków i usytuowana w obszarze historycznego miasta Oławy wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr 391 z dnia 25.11.1956 r. oraz na terenie strefy A - ścisłej ochrony konserwatorskiej wyznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Centrum Oławy. Zakres prac obejmuje: a) remont elewacji: - remont tynków z detalami wystroju elewacji ( odtworzenie gzymsów, obramowań okien, architektonicznych elementów elewacji ) z malowaniem w odcieniach ugru i cokole w kolorze brązu - wymianę pozostałych okien drewnianych na stolarkę PCV w kolorze białym - ujednolicenie stolarki okiennej - zabudowę nawiewników okiennych w pozostawianej i projektowanej stolarce okiennej - wymianę elementów blacharskich i ślusarskich na wykonane z tytan cynku patynowanego - naprawa bramy wejściowej - kolor drzwi RAL 8024 - rozbiórka pomieszczenia gospodarczego przylegającego do budynku Nr 17 od tyłu kamienicy - montaż krat przy oknach piwnicznych elewacji frontowej - RAL 8019 - remont balkonu nad wejściem do budynku Nr 17 wraz z wykonaniem izolacji i posadzki z gresu - remont stalowej balustrady; wymiana części słupków, podniesienie balustrady, malowanie w kolorze RAL 8019 - wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych na wysokości cokołu - remont pasa chodnika o szerokości 1 m przy elewacji frontowej budynku oraz wykonanie opasek o szerokości 50 cm przy budynkach od strony podwórza - likwidacja okratowania okien od strony podwórza oraz daszku nad wejściem b) remont i budowa kominów: - przebudowa istniejących kominów murowanych i z ceramicznych pustaków kominowych na wszystkich kondygnacjach budynku oraz ponad dachem - rozbiórka części kominów z ceramicznych pustaków kominowych - budowa nowych kominów z betonowych kształtek kominowych - budowa komina murowanego z cegły pełnej - obudowa kominów z ceramicznych pustaków kominowych i betonowych kształtek kominowych w kondygnacji poddasza oraz ponad dachem cegłą pełną grub. 12 cm - obudowa wszystkich kominów w kondygnacji poddasza oraz ponad dachem wełną mineralną ciętą w poprzek włókien metodą lekką - wykonanie ław kominiarskich do wszystkich kominów - wykonanie konstrukcji stalowych obudowy kominów, ułożonych na paskach styropianu EPS200 grub. 1 cm - zabezpieczenie ppoż konstrukcji stalowej kominów farbą pęczniejącą do R60 - wykonanie wzmocnień kominów z ceramicznych pustaków wentylacyjnych i betonowych kształtek kominowych za pomocą obejm z prętów stalowych - wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej pomieszczenia biurowego, stołówki i kuchni w Domu Dziecka z zabudową wentylatorów dachowych na przebudowywanych kominach - zabudowę konwektorów wentylatorowych w pomieszczeniach z wentylacją mechaniczną - zabudowę wentylatorów łazienkowych w części pomieszczeń c) remont dachu: - remont konstrukcji dachu (wymiana porażonych elementów drewnianych na nowe i wykonanie nowych z drewna sosnowego kl. C30) wraz z jej zabezpieczeniem biologicznym i przeciwpożarowym - wymiana pokryć dachowych na pokrycie z dachówki ceramicznej, karpiówki układanej w koronkę, angobowanej, w kolorze ceglastym - wymiana pokrycia na dachach płaskich z istniejącej papy na papę NRO - ocieplenie stropów nad ostatnią kondygnacją użytkową z wełny mineralnej twardej grubości 20 cm, ułożonej na paroizolacji - folii PE, po skuciu istniejącej posadzki - wykonanie warstwy wyrównawczej na poddaszach - posadzka betonowa grubości 5 cm, zbrojona przeciwskurczowo włóknami polipropylenowymi, dylatowana obwodowo oraz w polach 6 x 6 m - wykonanie wyłazów dachowych - zabudowę stałych drabin stalowych lub drewnianych w przestrzeni poddaszy nieużytkowych do wyłazów dachowych - wymiana elementów blacharskich i ślusarskich na wykonane z tytan cynku patynowanego - wymiana rynien i rur spustowych na wykonane z tytan cynku patynowanego - wykonanie instalacji odgromowej d) roboty dodatkowe: - wykonanie wzmocnienia spękanych ścian zewnętrznych II i III piętra od strony podwórza ściągami stalowymi - rozbiórka istniejącego ogniomuru przy dachu płaskim Domu Dziecka, od strony podwórza i wykonanie nowego ogniomuru z cegły pełnej - likwidacja pomieszczenia gospodarczego przylegającego do budynku nr 17 z tyłu kamienicy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 30 000 PLN. Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert przez wykonawców zaproszonych do ich złożenia, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: 1. wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. brutto każda,(robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także remont budynku) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty wykazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocenie podlegać będzie ilość robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Sposób oceny spełnienia warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100 pkt. Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0-100 pkt. 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych tj.: takimi, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych 3. oświadczy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; 4. załączy aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia innych podmiotów wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu (oprócz pkt 1) odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1. Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 2; 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 50 PZP - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3; 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP załączy dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2), 6), 7) i § 2 ust. 1 pkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) a) Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla spełnienia warunku wystarczającym jest wykazanie się wykonaniem dwóch robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 600.00,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 4; b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych tj.: takimi, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 5 i 6; c) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności stosowne uprawnienia budowlane, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; d) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 PZP - wg ZAŁĄCZNIKA NR 7; e) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; g) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób; i) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 litera e), f), g), h), i) składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 4 ust. 1 pkt 1) i 2) ust. 2 oraz ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) 6. Zgodnie z § 6 ust. 1 ww Rozporządzenia dokumenty, o których mowa w pkt 4 litera e), f), g), h), i) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 7. Zgodnie z § 6 ust. 4 ww Rozporządzenia dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski; 8. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia; 8.1.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, lub mocodawcę; 8.2.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 4 litera e), f), g), h), i) i w punkcie 5 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w punkcie 2, 3, 4 lit. c) i d) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie lub każdy z nich na odrębnym dokumencie; 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.starostwo.olawa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach