Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa przystanków na terenie Miasta i Gminy Goleniów

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa przystanków na terenie Miasta i Gminy Goleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przystanków na terenie Miasta i Gminy Goleniów”. 1. Zamawiający rozumie usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru jako funkcję realizowaną poprzez zespół specjalistów opisany w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca realizuje zadania wynikające z nadzoru inwestorskiego poprzez zespół specjalistów (opisany w niniejszej SIWZ) wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje dla Wykonawcy robót budowlanych. 3.Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: - sprawdzenie i ewentualne opiniowanie - dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań technicznych, kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót budowlanych. - na życzenie Zamawiającego - sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), - zapewnienie przestrzegania przepisów ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, - po wykonaniu robót budowlanych sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, - czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, - kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, - weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę robót budowlanych, - zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, - akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, - sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, - rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, - dopilnowanie realizowania robót budowlanych w ramach ustalonej umowy na roboty, w szczególności pod względem jej wartości, - dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, - sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, - sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, - w przypadku wystąpienia m.in. robót dodatkowych, robót zamiennych, zmian w zakresie technologii wykonania robót, zmian materiałowych – sporządzanie protokołów konieczności z wykonawcą robót budowlanych i przedkładanie ich Zamawiającemu, - udzielanie Wykonawcy robót budowlanych porad, w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, - rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, - sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, - reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych bez decyzji finansowych, - organizowanie narad budowy minimum raz na dwa tygodnie, z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych i (w razie konieczności) innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, - prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym, - podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, - prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą „Prawo budowlane” wraz z aktami wykonawczymi, - organizacja odbioru ostatecznego i gwarancyjnego inwestycji, - organizacja przeglądów gwarancyjnych, - egzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych usuwania wad i usterek, w okresie gwarancji i rękojmi za wady, - współpraca z nadzorem autorskim, - inspektorzy nadzoru branży drogowej i elektrycznej będą obecni na placu budowy minimum raz w tygodniu, gdy prowadzone będą roboty budowlane nadzorowanej branży i będą przebywać tam tak długo jak wymaga tego skuteczność nadzoru, ale nie mniej niż 1 godzinę dziennie, w tym będą gotowi w terminie ustalonym z Zamawiającym do osobistego udzielenia wyczerpujących informacji (na budowie lub w siedzibie Zamawiającego) na temat nadzorowanych robót. 4. Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 5. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego a nie obowiązkiem Zamawiającego do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji. 6. Minimalny poziom zamówienia, które Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy, czyli zamówienie podstawowe obejmuje usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją budowy przystanków w następujących miejscowościach: 1) Białuń 2) Czarna Łąka 3) Kliniska Wielkie 4) Łaniewo 5) Marszewo 6) Rurzyca 7) Tarnówko 8) Żdżary 9) Mosty Osiedle 10) Burowo 11) Budno 12) Bolechowo 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia podstawowego w niepełnym zakresie tzn., iż w ramach zamówienia podstawowego Zamawiający może zlecić usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru tylko nad częścią robót, o których mowa powyżej w punkcie 6. 8. Zamówienie z użyciem prawa opcji to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru zgodnie z ceną wykazaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie podstawowe może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nad realizacją budowy przystanków w następujących miejscowościach: 1) Goleniów ul. Jodłowa 2) Imno 3) Pucice 4) Goleniów ul. Szkolna 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn., iż w ramach prawa opcji Zamawiający może zlecić usługę w zakresie pełnienie funkcji inspektora nadzoru tylko nad częścią robót, o których mowa powyżej w punkcie 8. 10. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru świadczonej w ramach przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. 11. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zmówienie podstawowe. Jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa zostanie zrealizowana usługa objęta zamówieniem podstawowym Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania zakresu usługi przewidzianej jako opcja. 12. O zamiarze skorzystania z prawa opcji zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem w określonym w nim zakresie. 13. Postanowienia SIWZ dla przedmiotowego zamówienia, odnoszące się do zamówienia podstawowego przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego wyłącznie prawem opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego wyłącznie prawem opcji – zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp to jest: a)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach