Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach projektu pn.: "Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy"

Miasto Rydułtowy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 537 411 , fax. 324 537 410
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rydułtowy
    ul. Ofiar Terroru 36
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 324 537 411, fax. 324 537 410
    REGON: 27253611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach projektu pn.: "Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru nad wykonaniem montażu, a także kontroli i doradztwa technicznego instalacji wykonywanych w ramach projektu pn.: "Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy". 2. Projekt określony w ust. 1 zakłada montaż 341 szt. instalacji na terenie Miasta Rydułtowy, w tym: 1) 166 szt. instalacji fotowoltaicznych, 2) 29 szt. instalacji kolektorów słonecznych, 3) 21 szt. pomp ciepła powietrznych do cwu, 4) 125 szt. kotłów na biomasę. Zamawiający zastrzega, iż ilości powyższe mogą ulec zmianie na skutek rezygnacji mieszkańca z programu i konieczności przeprowadzenia dodatkowego naboru wniosków. Do wyceny należy przyjąć zgodnie ze złożonym przez Miasto Rydułtowy wnioskiem o dofinansowanie 341 szt. instalacji. 3. Nadzór nad robotami budowlanymi obejmuje m.in. - roboty dachowe, prace wykończeniowe, instalacje wewnętrzne oraz instalacje zewnętrzne. 4. Zadaniem Inspektora nadzoru inwestorskiego jest świadczenie kompleksowego nadzoru,o którym mowa w ust. 1 oraz końcowy odbiór instalacji, będący kontrolą osiągnięcia efektu rzeczowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy powierzenia grantu przed wypłatą dotacji celowej. W ramach nadzoru inspektor wykonuje następujące czynności: 1) działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację zadania zgodnie z przepisami prawa polskiego, a w szczególności z ustawą „Prawo budowlane", ustawą "Prawo zamówień publicznych", "Kodeksem Cywilnym", wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi innymi przepisami wykonawczymi i zasadami wiedzy technicznej, 2) samodzielnie podejmuje decyzje i sporządza opinie we wszystkich sprawach związanych z jakością wykonanych prac instalacyjnych, w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej instalacji OZE, specyfikacji technicznych sprzętu, sprawach dotyczących akceptacji lub krytycznej oceny wypełniania warunków umowy przez wykonawcę oraz właściwej interpretacji prawnej wszelkich zaistniałych faktów i zdarzeń związanych z inwestycją, 3) pełni powierzoną funkcję przy pomocy inspektorów branżowych, którzy posiadają: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, za których pracę jest w pełni odpowiedzialny. 4) reprezentowanie Zamawiającego u mieszkańców objętych projektem poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją oraz przepisami prawa, 5) weryfikowanie wybranych przez grantobiorców Wykonawców, czy spełniają kryteria wyboru wymagane przez Zamawiającego (określone w załączniku nr 9 do Regulaminu) w terminie 7 dni od dnia złożenia odpowiedniej dokumentacji do UM albo przesłania jej za pomocą poczty elektronicznej na wyznaczony adres. 6) sprawdzanie oraz weryfikacja dokumentacji zgodnej z załącznikiem nr 2 do Regulaminu poszczególnych instalacji, przedłożonej przez grantobiorcę, który powinien ją złożyć w terminie nie późniejszym niż 30 dni przed rozpoczęciem robót związanych z montażem przedmiotowej instalacji oraz egzekwowanie jej zgodności z wymogami Projektu. Składanie dokumentacji odbywać się będzie w Urzędzie Miasta Rydułtowy w zamkniętych i opisanych kopertach względnie z wykorzystaniem poczty elektronicznej na wyznaczony adres. Inspektor lub osoba przez niego upoważniona będzie odbierała dokumentację oraz dokonywała wstępnej weryfikacji podczas dyżuru, co najmniej raz w tygodniu. Inspektor dokona pisemnej akceptacji ww. dokumentu w formie protokołu w terminie 14 dni od przedłożenia wymaganej dokumentacji do Urzędu Miasta lub przesłania jej za pomocą poczty elektronicznej na wyznaczony adres. Odbiór protokołu nastąpi w sposób wzajemnie uzgodniony przez Inspektora i grantobiorcę. 7) przygotowywanie do 10 dni miesiąca następującego po miesiącu, w którym była świadczona usługa nadzoru miesięcznych raportów z wykonania umowy na usługę inspektora nadzoru (raport powinien zawierać takie informacje jak: liczbę zaopiniowanych dokumentacji pozytywnie/negatywnie, liczbę i rodzaj instalacji ze wskazaniem mocy w trakcie odbioru/odebranych/nie odebranych, adresy grantobiorców, zestawienie zmian w stosunku do wniosku oraz informacje o wszelkich istotnych sprawach czy też problemach, zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót), 8) sporządzanie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej z wykonywanych odbiorów instalacji OZE, 9) weryfikowanie, czy użyte przez wykonawcę robót urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty wymagane przez Zamawiającego, sprawdzanie jakości wykonywanych prac, 10) żądanie protokolarnie dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 11) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 12) udział w kontrolach przeprowadzanych przez organy uprawnione do kontroli oraz odpowiedzialność za realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli również w okresie trwałości projektu, 13) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu w okresie trwałości projektu, 14) informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i mogących zaistnieć, razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, 15) prowadzenie i przechowywanie korespondencji na czas realizacji umowy z podmiotami biorącymi udział w realizacji usługi ze szczególnym uwzględnieniem protokołów odbioru ze stwierdzonymi usterkami, 16) przygotowanie i przeprowadzenie czynności odbioru końcowego instalacji OZE, 17) nadzorowanie usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru instalacji oraz przygotowanie odpowiedniego protokołu pokontrolnego stwierdzającego właściwe wykonanie zadania zgodnego z dokumentacją, 18) weryfikacja poprawności lub przygotowanie dokumentów składanych do zakładu energetycznego w przypadku instalacji fotowoltaicznej oraz dokumentacji składanej przez grantobiorcę Zamawiającemu przy wniosku o wypłatę grantu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2) doświadczenie inspektora nadzoru w branży elektrycznej i sanitarnej stanowiące odpowiednio załączniki nr 1a i 1b do SIWZ, 3) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach