Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Rzepin”

Gmina Rzepin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7596292 w. 36, , fax. 95 7596478
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzepin
    Plac Ratuszowy 1
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 95 7596292 w. 36, , fax. 95 7596478
    REGON: 21096683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Rzepin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu sieci wodociągowej w Kowalowie (Kontrakt II – Budowa sieci wodociągowej w Kowalowie) oraz budowie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Rzepinie (Kontrakt III – Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Rzepinie”. W ramach przedmiotowych robót wykonane zostaną również hydranty nadziemne, rurociąg tłoczny, tłocznie ścieków oraz dokonane zostaną odtworzenia dróg w zakresach określonych w decyzjach i uzgodnieniach wydanych przez zarządców dróg, w których lokalizowane będą rurociągi. W ramach pełnionej funkcji Wykonawca wykonywać będzie czynności i obowiązki określone w art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). Do jego obowiązków należy w szczególności: a) stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym wymaga się min. dwie wizyty w tygodniu inspektora nadzoru na budowie (uwaga: kilka wizyt inspektora nadzoru tego samego dnia na budowie traktowane są jako jedna wizyta na budowie). b) bieżąca kontrola realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z Dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; Każdorazowa obecność inspektora nadzoru na budowie winna być odnotowana w dzienniku budowy. c) weryfikacja planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) egzekwowanie od Wykonawcy robót postanowień umowy, e) prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót, f) sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; g) prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót; h) stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót (udział w pracach komisji powołanej przez Zamawiającego do odbioru ww. zadania), w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; i) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; j) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacja projektową; k) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; l) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; m) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP; n) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy; o) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: i. akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł; ii. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta; iii. kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości; p) poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; q) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; r) pomoc w przygotowaniu rozliczeń rzeczowych i finansowych związanych z uzyskanym dofinansowaniem przedmiotowego zadania Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w okresie gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim zgodnie z okresami zaoferowanymi przez Wykonawcę robót budowlanych, jednak nie dłuższym niż 60 miesięcy od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach