Powiat Nowodworski ogłasza przetarg
- Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
REGON: 19264480800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Nowy Dwór Gdański – Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa przystani żeglarskiej, dla projektu pn. Pętla Żuławska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją dwóch etapów inwestycji: 1. Nowy Dwór Gdański – Wykonanie dokumentacji projektowej budowy przystani żeglarskiej, 2. Nowy Dwór Gdański – Budowa przystani żeglarskiej, dla projektu pn. Pętla Żuławska – Poprawa dostępności Nowego Dworu Gdańskiego drogą wodną działania 8.4. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego w ramach osi priorytetowej 8 Konwersja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014–2020, przedsięwzięcia strategicznego Województwa Pomorskiego Rozwój ofert turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej. Lokalizacja: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 1. Lokalizacja; budynek Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański. 2. Wartość umowna prac projektowych wynosi brutto 132.840,00 zł. Termin wykonania projektu – do 7 miesięcy od podpisania umowy. 3. Wartość szacunkowa prac budowlanych objętych nadzorem wynosi brutto: 1.667.224,00 zł. 4. Szacowany termin budowy przystani: ok. 6 miesięcy. 5. Szczegółowy rodzaj prac budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, wykonany przez firmę EKOTECTON Sp. z o.o. Laski 49, 82-230 Nowy Staw, Mieczysław Ścibak. 6. Obiekt wpisany jest do Rejestru Zabytków. 7. Obecność inspektora nadzoru danej branży (w zależności od rodzaju aktualnie prowadzonych robót budowlanych) na placu budowy: minimum 1 raz w tygodniu. 8. W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru, pomimo zdeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu pubowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). 9. Inspektor nadzoru danej branży musi być obecny na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru. 10. Każdy z inspektorów musi spełniać wymagania wynikające z prawa. Zgodnie z § 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r., o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2018 r., poz. 2067 z późn. zmianami), „…nadzór inwestorski wykonuje przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. — Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186), oraz która przez co najmniej 18 miesięcy, brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. 11. Rolą inspektora nadzoru w przypadku realizacji etapu I, jest pomoc merytoryczna w przygotowaniu wytycznych do projektowania, ocena projektu koncepcyjnego, ocena zgodności projektu z wytycznymi wynikającymi z PFU, sprawdzenie i kontrola pod względem kompletności prac zawartych w przedmiarach i kosztorysach oraz zawartości części projektowej zamówienia przed jej ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako Załącznik nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24