Przetargi.pl
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Sędów i Skronina w Gminie Białaczów”

Gmina Białaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-307 Białaczów, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 581 414 , fax. 447 581 414
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białaczów
    ul. Piotrkowska 12
    26-307 Białaczów, woj. łódzkie
    tel. 447 581 414, fax. 447 581 414
    REGON: 59064782000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.bialaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Sędów i Skronina w Gminie Białaczów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Sędów i Skronina w Gminie Białaczów. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: Zadanie nr 1- Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Sędów i Skronina w Gminie Białaczów Zadanie nr 2- Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy odcinków sieci kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy w miejscowości Sędów i Skronina w systemie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym. 3. Zakres rzeczowy prac nad którymi sprawowany ma być nadzór inwestorski jest zamieszczony na stronie internetowej pod adresem www.bialaczow.biuletyn.net w zakładce dotyczącej postępowania na przedmiotowe roboty budowlane - link: http://bialaczow.biuletyn.net/?bip=2&cid=42&id=750 i w siedzibie Zamawiającego. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru w pełnym zakresie nad prowadzeniem robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i zapisami umów na roboty budowlane, a w szczególności: 1) Sprawdzanie i zatwierdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych (zatwierdzanie materiałów budowlanych przed ich wbudowaniem), zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 2) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie we wszystkich próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; 3) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 4) Dokładne zapoznanie się, przed rozpoczęciem prac i przekazaniem placu budowy, z: - dokumentacją techniczną na roboty budowlane, - dokumentacją przetargową udostępnianą oferentom na etapie przetargu na roboty budowlane, - ofertą przetargową Wykonawcy robót, - warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych; 5) Nadzór nad terminowością realizacji prac zgodnie z harmonogramem robót, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę robót wszystkich dokumentów koniecznych dla odbioru przedmiotu umowy i przekazania do użytkowania; 6) Kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót zgodnie z zawartymi umowami, a koniecznych do odbioru końcowego, oraz przekazania do użytkowania przedmiotu umowy; 7) Przeprowadzanie i dokonywanie czynności odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych we współpracy z komisją Zamawiającego powołaną do odbioru przedmiotu umowy; 8) Weryfikacja dokumentacji powykonawczej, wraz ze złożeniem pisemnego oświadczenia o kompletności dokumentacji powykonawczej; 9) Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów i urządzeń, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia …….… pobytów inspektora nadzoru na budowie w ciągu tygodnia (zgodnie z zadeklarowanymi w ofercie przetargowej) potwierdzonych wpisem do listy obecności dostępnej w siedzibie Zamawiającego. tj. w Urzędzie Gminy Białaczów, ul. Piotrkowska 12, 26-307 Białaczów. Dopuszcza się zmianę ilości dni pobytów inspektora w poszczególnych tygodniach w sytuacji gdy będzie to uzasadnione technologią prowadzenia robót. 10) Obowiązek prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy dotyczy okresu od przekazania placu budowy do zakończenia robót budowlanych. 11) W sytuacji przestojów w prowadzeniu robót budowlanych potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy Wykonawca nie ma obowiązku prowadzenia inspekcji na terenie budowy. 12) Pełna dyspozycyjność - stawianie się na każde wezwanie telefoniczne Zamawiającego Wykonawcy robót lub/i potwierdzone wpisem do listy obecności dostępnej w siedzibie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia od wezwania przez Zamawiającego; 13) Zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu, z określeniem ich przyczyn; 14) Rozliczanie Wykonawcy/ów robót zgodnie z zawartymi umowami; 15) Prowadzenie wszelkich czynności związanych z rozliczaniem umów z Wykonawcami robót budowlanych oraz kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umownymi z Wykonawcami robót budowlanych; 16) Prowadzenie pełnych rozliczeń inwestycji w zakresie prac objętych umowami Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, w tym: - systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji kontraktu oraz niezwłoczne informowanie o zaistniałych nieprawidłowościach; - sprawdzanie kalkulacji ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych za zgodą Zamawiającego; - przygotowanie materiałów związanych z rozliczeniem ewentualnych kar umownych oraz odszkodowań obciążających Wykonawcę robót za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umownych; - przygotowanie dokumentów i informacji do rozliczeń inwestycji na potrzeby instytucji dofinansowujących zadanie inwestycyjne w zakresie wykonanych robót budowlanych z uwzględnieniem mierników rzeczowych opisujących inwestycję . - rozliczenie końcowe inwestycji pod kątem mierników rzeczowych ; 17) Udział na wezwanie Zamawiającego jako użytkownika obiektu w spotkaniach dotyczących nagłych awarii, lub ujawnienia wad w przedmiocie umowy, oraz udział w pracach komisji odbioru pogwarancyjnego; 18) Inspektor nadzoru jest uprawniony w imieniu Zamawiającego do sprawdzania czy Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszelkie czynności niezbędne do realizacji robót budowlanych (pracownicy ogólnobudowlani) przez cały okres wykonywania tych czynności w zakresie realizacji zamówienia; 19) Dojazd na plac budowy we własnym zakresie; 20) Zatwierdzanie dostaw wyposażenia i sprzętu przed ich wbudowaniem, sprawdzanie ich autentyczności, kompletności, prawidłowości oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp. w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania; 21) Opiniowanie zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych. 5. Inne czynności Wykonawcy niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia: zawarte są w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 8 i nr 9 (wzory umów) do SIWZ. 6. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego odbywać się będzie w sposób ciągły, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad realizacją inwestycji. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2 rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu zamówienia dla: • Zadania nr 1- do dnia zakończenia i rozliczenia inwestycji tj. do dnia do 30.09.2022 r. • Zadania nr 2- do dnia zakończenia i rozliczenia inwestycji tj. do dnia do 30.09.2022 r. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umów stanowiących integralną część specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (wg. załącznika nr 1 do SIWZ), pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 4 do SIWZ,; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zał. nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach