Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: budowa zintegrowanego i kompleksowego Powiatowego Inteligentnego Centrum Edukacyjnego przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach w ramach projektu „Dostosowanie oferty kształcenia do potrzeb branż kluczowych gospodarki poprzez modernizację i wyposażenie infrastruktury szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego”.

Powiat Kartuski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Dworcowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6948280
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski
    ul. Dworcowa 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6948280
    REGON: 191674865
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: budowa zintegrowanego i kompleksowego Powiatowego Inteligentnego Centrum Edukacyjnego przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach w ramach projektu „Dostosowanie oferty kształcenia do potrzeb branż kluczowych gospodarki poprzez modernizację i wyposażenie infrastruktury szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: budowa zintegrowanego i kompleksowego Powiatowego Inteligentnego Centrum Edukacyjnego przy Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach w ramach projektu „Dostosowanie oferty kształcenia do potrzeb branż kluczowych gospodarki poprzez modernizację i wyposażenie infrastruktury szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego”. 2. Nadzór inwestorski prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). 3. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym, 2) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 3) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych, 5) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 6) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 7) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu PINB dla Zamawiającego, 8) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie z postanowieniami umowy. 5. Wartość budowy według umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowalnych wynosi 1 844 515,26 zł brutto. 6. Teren inwestycji znajduje się w Kartuzach przy ul. Mściwoja II 24. Dojazd do istniejącego budynku szkoły odbywa się od ul. Mściwoja II, teren wokół budynków jest utwardzony. Zamówienie w swoim zakresie obejmuje przystosowanie istniejących na terenie szkoły budynków i pomieszczeń na potrzeby nowoczesnych pracowni: tynkarsko-murarskiej, stymulatora inteligentnego domu pasywnego i pracowni elektrycznej. W odniesieniu do dwóch pierwszych budynków planowa inwestycja zakłada dostosowanie istniejących obiektów polegające na wykonaniu remontu i przebudowy wewnątrz i na zewnątrz budynków, połączonego z dociepleniem ścian zewnętrznych i dachu. W budynku istniejących warsztatów szkolnych zaplanowano tylko dostosowanie jednej z sal na pracownię elektryczną, w której poza drobnymi naprawami powłok malarskich powstałych w wyniku montażu nowych instalacji i urządzeń nie planuje się robót remontowo – budowlanych. 7. Wykonawca robót budowlanych w okresie od 19 czerwca 2018 r. do 4 lipca 2018 r. nie może wykonywać na terenie placu budowy żadnych prac związanych z inwestycją z uwagi na odbywające się w tym czasie w Zespole Szkół Technicznych im. Floriana Ceynowy w Kartuzach egzaminy kwalifikacyjne w danym zawodzie, które nie mogą być w żaden sposób zakłócone. Ponadto mając na uwadze, że część egzaminów kwalifikacyjnych, o których mowa wyżej odbywa się w budynkach objętych zamówieniem, tj. w pracowni murarsko-tynkarskiej z pracownią odnawialnych źródeł energii (warsztaty) oraz w pracowni elektrycznej, roboty budowlane na tych obiektach Wykonawca może rozpocząć od 7 lipca 2018 r.” 8. Program funkcjonalno – użytkowy inwestycji objętej nadzorem stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Ewentualne zastosowanie w programie funkcjonalno - użytkowym nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 10. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) – jeśli dotyczy. 3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) – jeśli dotyczy. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach