Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad projektami termomodernizacyjnymi realizowanymi przez Gminę Chmielnik

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 543 273 , fax. 413 543 273
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 543 273, fax. 413 543 273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad projektami termomodernizacyjnymi realizowanymi przez Gminę Chmielnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad dwoma projektami inwestycyjnymi realizowanymi i planowanymi do realizacji przez Gminę Chmielnik: • Projekt pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Chmielnik” planowany do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020, Oś priorytetowa 3 – Efektywna i zielona energia, Działania 3.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym. • Projekt pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik – etap II” realizowany w ramach Osi Priorytetowej 6 – Rozwój miast Działania 6.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym – ZIT KOF Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Zamówienie prowadzone jest w 2 częściach, z następującym podziałem: • I część zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektem pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Chmielnik”, polegającego na wielobranżowym nadzorze inwestorskim w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Nadzór inwestorski w ramach niniejszego projektu obejmuje następujące zadania: Zadanie 1: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Chmielnik - Budynek Chmielnickiego Centrum Kultury” Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: Inwestycja obejmuje swym zakresem następujące rodzaje usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych budynku Chmielnickiego Centrum Kultury w Chmielniku, ul. Starobuska 10: - Ocieplenie ścian - styropian grafitowy EPS gr. 15cm (λ=0.032w/mK), - Ocieplenie ścian – wełna mineralna gr.15cm (λ=0.032w/mK), - Ocieplenie stropu- styropianem EPS037gr. 22 cm (λ=0.037 W/mK), - Ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu – Polistyren ekstrudowany XPS gr. 12cm (λ=0.032w/mK), - Wymiana stolarki okiennej na nowe okna z PCV, - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej z PCV, - Wymiana pokrycia dachowego na nową papę termozgrzewalną, - Montaż nowych rynien i rur spustowych wykonanych z blachy stalowej, - Remont schodów przy wejściach do budynku polegający na wymianie kostki brukowej, - Wymiana uszkodzonych elementów drewnianych więźby dachowej, -Udrożnienie przewodów wentylacyjnych, - Ocieplenie istniejących kominów – Styropian EPS gr. 5cm (λ=0.038W/mK), - Roboty związane z modernizacją kotłowni gazowej wraz z osprzętem o mocy 45kW: · Demontaż starego kotła wraz z armaturą i orurowaniem. · Montaż nowego kotła kondensacyjnego zasilanego gazem ziemnym wraz z osprzętem. · Montaż licznika ciepła. · Demontaż starego podgrzewacza pojemnościowego. Montaż nowego podgrzewacza wraz z podłączeniem do nowej kotłowni. · Demontaż / montaż instalacji gazu. - Wymiana istniejących instalacji elektrycznych:  Instalacja oświetlenia ogólnego.  Instalacja gniazd 230 V.  Instalacja siłowa.  Instalacja połączeń wyrównawczych.  Instalacja odgromowa.  Instalacja ochrony od porażeń - wymiana opraw oświetleniowych na LED. - inne określone w dokumentacji projektowej. Wartość robót budowlanych 864 622,61 zł. Zadanie 2: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Chmielnik - Budynek Szkoły Podstawowej w Suchowoli Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: Inwestycja obejmuje swym zakresem następujące rodzaje usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej w Suchowoli nr 102: - Ocieplenie ścian zewnętrznych - Styropian EPS gr.15cm (λ=0.032w/mK), - Ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu– Polistyren ekstrudowany XPS gr. 15cm (λ=0.037w/mK), - Wymiana stolarki okiennej na nowe okna z PCV, - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nowe z PCV, - Wymiana rynien i rur spustowych wykonanych z blachy stalowej, - Remont schodów przy wejściu głównym do budynku oraz balkonu od str. południowej polegający na pokryciu ich płytkami mrozoodpornymi. - Udrożnienie przewodów wentylacyjnych, - Ocieplenie istniejących kominów –Styropian EPS gr. 5cm (λ=0.038W/mK), - wymianę istniejącego kotła na paliwo stałe, na kocioł na pellet, - nową instalację centralnego ogrzewania w całym budynku, - wymianę istniejących zasobników ciepłej wody na jeden nowy, - wymiana istniejących instalacji elektrycznych  Instalacja oświetlenia ogólnego.  Instalacja gniazd 230 V.  Instalacja siłowa.  Instalacja połączeń wyrównawczych.  Instalacja odgromowa.  Instalacja ochrony od porażeń. - wymiana opraw oświetleniowych na LED. - inne określone w dokumentacji projektowej Wartość robót budowlanych 720 488,01 zł. Zadanie 3: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Chmielnik - Budynek świetlicy wiejskiej w msc. Jasień Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: Inwestycja w zadaniu 3 obejmuje: 3.1 Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Jasieniu: Przebudowa obejmuje swym zakresem wydzielenie nowych pomieszczeń, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych oraz przystosowanie wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych. W ramach zadania należy wykonać roboty rozbiórkowe, murowe, tynkarskie, okładzinowe, posadzkarskie i malarskie oraz instalację kanalizacji sanitarnej wewnętrznej. Zakres prac określa dokumentacja projektowa. Wartość robót budowlanych 97 533,06 zł. 3.2 Termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej w Jasieniu: Zamówienie polegające na termomodernizacji budynku świetlicy wiejskiej w Jasieniu, nie podpiwniczonego bez poddasza użytkowego. W budynku zostaną przeprowadzone prace termomodernizacyjne: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku - styropian PS-E FS15 gr. 14 cm, - docieplenie stropu nad parterem: wełna mineralna gr 24 cm i posadzki na gruncie - styropian PS-E FS 100 – 14cm, - wymiana instalacji elektrycznej, - wymiana instalacji c.w.u, - wymiana okien - stolarka zewnętrzna PCV, szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła U=0,63 W/m²K, - wymiana drzwi zewnętrznych, - wymiana instalacji sanitarnych wewnętrznych w obiekcie: • instalacje: z.w., c.w.u., • instalacja kanalizacji sanitarnej, • instalacje centralnego ogrzewania wraz z kotłownią na paliwo stałe (pellet), - inne określone w dokumentacji projektowej. Wartość robót budowlanych 295 523,56 zł. Postępowanie przetargowe na realizację rzeczową pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków: ChCK, Szkoły Podstawowej w Suchowoli oraz świetlicy wiejskiej w Jasieniu (roboty budowlane) znak: IPS.271.41.2019 jest dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod linkiem: https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=chmielnik/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=228&podmenu=228&str=1&id=3206 ……………………. • II część zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektem pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik – etap II”, polegającego na wielobranżowym nadzorze inwestorskim w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Nadzór inwestorski w ramach niniejszego projektu obejmuje następujące zadania: Zadanie 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Budynek MGOPS Środowiskowy Dom Samopomocy w Zreczu Dużym. Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: Inwestycja obejmuje swym zakresem następujące rodzaje usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych budynku MGOPS - ŚDS i Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Zrecze Duże: - Docieplenie ścian zewnętrznych (do poziomu gruntu) z wykorzystaniem płyt styropianowych o gr. 10 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,032W/mK; - Docieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych (powyżej poziomu gruntu) z wykorzystaniem płyt styropianowych o gr. 10cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,032W/mK; - Docieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych (poniżej poziomu gruntu) z wykorzystaniem płyt styrodurowych o gr. 10cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,037W/mK; - Docieplenie stropu nad parterem z wykorzystaniem mat z wełny mineralnej o gr. 25 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,040W/mK; - Docieplenie stropu nad piwnicą z wykorzystaniem mat z wełny mineralnej o gr.15 cm współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,040W/mK; - Wymiana stolarki okiennej na nowe okna PVC z nawiewnikami higrosterowanymi o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K w istniejących otworach okiennych. Współczynnik przewodzenia ciepła dla szkleń minimum: U=0,6 W/m2K; - Wymiana oraz montaż nowych drzwi zewnętrznych o współczynniku U=1,3 W/m2K w istniejących otworach; - Ocieplenie ościeży otworów okiennych i drzwiowych wykorzystaniem płyt styropianowych o gr. 3 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,032W/mK; - Wymiana poszycia zadaszenia nad wejściem głównym i bocznym do budynku ze względu na zły stan techniczny ; - Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne wg projektu branżowego; - Wymiana oświetlenia zewnętrznego wg projektu branżowego; - Wymiana obróbek blacharskich kominów; - Wykonanie orynnowania, obróbek blacharskich; - Wymiana instalacji c.o. wg projektu branżowego; - Wymiana podgrzewacza wody na nowy wg projektu branżowego; - Wymiana źródła ciepła, - Podłączenie go do nowego kotła gazowego i połączenie podgrzewacza z istniejącą instalacją cwu. - Wymiana rurociągów, - Wymiana grzejników z montażem głowic termostatycznych, - Inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac termomodernizacyjnych określone w dokumentacji projektowej. Wartość robót budowlanych: 856 798,82 zł. Zadanie 2: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - Budynek OSP w Kotlicach Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: Inwestycja obejmuje swym zakresem następujące rodzaje usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych budynku OSP w Kotlicach: - Docieplenie ścian zewnętrznych (powyżej poziomu gruntu) z wykorzystaniem płyt styropianowych o gr. 14 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,032W/mK; - Docieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych (poniżej poziomu gruntu) z wykorzystaniem płyt styrodurowych o gr. 14cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,037W/mK; - Docieplenie stropu nad piętrem z wykorzystaniem granulatu wełny mineralnej o gr. 25 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,039W/mK; - Wymiana oraz montaż nowych drzwi zewnętrznych o współczynniku U=1,3 W/m2K w istniejących otworach; - Ocieplenie ościeży otworów okiennych i drzwiowych wykorzystaniem płyt styropianowych o gr. 3 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,032W/mK; - Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne typu LDE wg projektu branżowego; - Wymiana oświetlenia zewnętrznego wg projektu branżowego; - Wykonanie orynnowania, obróbek blacharskich; - Wykonanie instalacji odgromowej; - Wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem głównym z blachy trapezowej lub poliwęglanu na podkonstrukcji stalowej; - modernizację instalacji c.o. w zakresie: wymiana źródła ciepła, rozprowadzenie rurociągów, montaż grzejników z głowicami termostatycznymi z regulacją przepływu wg projektu branżowego;. - modernizacja instalacji c.w.u. polegająca na wymianie podgrzewacza pojemnościowego i podłączeniu go do nowego kotła wg projektu branżowego; - Wyczyszczenie i przygotowanie podłoża schodów wejściowych oraz wykonanie nowych okładzin poprzez obłożenie schodów i cokolików płytkami; - inne określone w dokumentacji projektowej. Wartość robót budowlanych: 336 166,12 zł. Postępowanie przetargowe na realizację rzeczową projektu Termomodernizacji budynków ŚDS w Zreczu Dużym oraz OSP w Kotlicach jest dostępne pod linkiem: https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=chmielnik/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=228&podmenu=228&str=2&id=3174 część 5 i 6 postępowania przetargowego pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Chmielnik znak: IPS.271.38.2019. Zadanie 3: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik – Budynek UMIG / Straż Miejska Opis inwestycji podlegającej nadzorowi: - ocieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną - ocieplenie stropu – płyty z wełny mineralnej - ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją (łącznik , część dobudowana piwnicy)- granulat z wełny mineralnej - izolacja budynku poniżej poziomu terenu oraz cokołu - wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej - ocieplenie kominów - obróbki blacharskie i orynnowanie -modernizacja instalacja wody i c.w.u; - modernizacja instalacji c.o. ( wymiana źródła ciepła) - wymiana grzejników - wymiana oświetlenia na energooszczędne - roboty towarzyszące Szacunkowa wartość robót budowlanych: 781 491,59 zł. ( Planowane ogłoszenie przetargu na realizację rzeczową, Zamawiający udostępni dokumentację projektową) 2.2. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego regulują zapisy SIWZ; Wzór umowy - załącznik nr 2 stanowiący integralną część SIWZ. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego należeć będzie w szczególności nadzór nad realizacją i wykonywaniem wszelkich czynności związanych z Inwestycjami (roboty budowlane i montażowe) od rozpoczęcia prac przez głównego wykonawcę do zakończenia realizacji rzeczowej zadania: - Planowany termin zakończenia realizacji projektu Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Chmielnik ( I część zamówienia) – 30.10.2020r. - Planowany termin zakończenia realizacji projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik – etap II (II część zamówienia) – 29.11.2019r. 2.3. Miejsce realizacji robót budowlanych związanych z projektem Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Chmielnik: - Chmielnik ul. Starobuska 10, - Suchowola nr 102, - Jasień dz. nr 141 i 142. 2.4. Miejsce realizacji robót budowlanych związanych z projektem Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik – etap II: - Zrecze Duże nr 22, - Kotlice nr 24, - Chmielnik, Pl. Kościelny 5. 2.5. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór całego procesu inwestycyjnego dla robót w danej branży zgodnie z opracowaną dokumentacją; ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 108, poz. 953 ze zm.) oraz umowy z wykonawcami robót budowlanych a w szczególności: 1) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, warunkami pozwolenia na budowę, zgłoszeniem robót, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, m.in. poprzez: ­ zatwierdzenie przed rozpoczęciem robót materiałów, urządzeń i elementów instalacji, które podlegać będą zabudowie w zakresie zgodności z SIWZ oraz oferty wykonawcy robót i kontrolowanie robót budowlanych w oparciu o elementy zatwierdzone. Zatwierdzenie następuje po przygotowaniu przez wykonawcę robót propozycji zestawienia tabelarycznego, katalogowych materiałów, urządzeń i elementów instalacji oraz zdjęć montowanych elementów przez Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego; ­ kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót dostaw, montaży, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż. i ochrony środowiska; ­ kontrola zgodności wykonania robót z umową zawartą z wykonawcą robót; ­ inspekcje będą prowadzone w szczególności w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót budowlanych, dostaw i montaży oraz zgodności wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami umowy z wykonawcą robót, dokumentacją projektową oraz z aktualną wiedzą techniczną, prawidłową praktyką inżynierską i sztuką budowlaną; ­ nadzorowanie i pisemne informowanie Zamawiającego o zabezpieczeniach stosowanych na terenie budowy, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenia dla osób przebywających na terenie, na którym realizowane będą roboty lub mienia znajdującego się na tym terenie; ­ wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; ­ wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, znajduje się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego środka odurzającego, nie używa wymaganych zabezpieczeń przewidzianych przepisami BHP; ­ pisemne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń projektowych wraz z propozycją rozwiązań; ­ pisemne informowanie Zamawiającego o problemach i możliwych nieprawidłowościach mogących powstać w wyniku realizacji przedmiotu umowy wraz z propozycją rozwiązań; ­ udzielania Zamawiającemu i wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; ­ sprawdzenie czy roboty w obrębie nieruchomości wykonują osoby wskazane w ofercie wykonawcy robót; ­ zgłaszania Zamawiającemu przypadków, w których rozwiązania projektowe odbiegają od przyjętych rozwiązań stosowanych w praktyce, w wyniku których może dojść do pogorszenia uzyskania efektu ekologicznego i rzeczowego wraz z przedstawieniem propozycji rozstrzygnięcia. Analiza przypadków winna być prowadzona przez Inspektora na podstawie ustaleń wynikających z dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem robót; ­ weryfikacja przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów zgłaszających umowy z podwykonawcami, dalszymi podwykonawcami w celu zapewnienia zgodności zatrudniania podwykonawców i dalszych podwykonawców z warunkami umowy z wykonawcą robót – w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia otrzymania ww. dokumentów; ­ kontrola rozliczeń wykonawcy robót z podwykonawcami oraz podwykonawców z dalszymi podwykonawcami w zakresie określonym w umowie z Wykonawcą Robót. 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, m.in. poprzez: ­ sprawdzanie czy wykonano roboty przy użyciu materiałów i urządzeń wymienionych w zatwierdzonej przez Inspektora dokumentacji projektowej, SIWZ, umowie z Wykonawcą Robót oraz w ofercie Wykonawcy Robót. Brak wykonania jakiegokolwiek elementu wymienionego w dokumentacji projektowej bez uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym takiego działania na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót, niewłaściwe wykonanie robót stanowi podstawę odmowy odbioru robót przez Inspektora. Zła jakość wykonanych zdjęć przez Wykonawcę Robót (będących w jego zakresie) lub ich brak w dniu dbioru częściowego spowoduje odmowę odbioru robót. Brak protokołów prób i pomiarów podczas odbioru częściowego powoduje odmowę odbioru robót; ­ sprawdzanie jakości urządzeń, wykonywanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń, materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i/lub nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (wyłącznie posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty), ­ współdziałanie z wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania najwyższych efektów w zakresie wykonywanych postanowień umowy z wykonawcą robót w tym jakości wykonanych prac i zamontowanych urządzeń; ­ sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych urządzeń, materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu urządzeń, materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; ­ sprawdzanie kompletności wykonanych robót budowlanych i montażowych, z uwzględnieniem wymagań dokumentacji projektowej, SIWZ, umowy z wykonawcą robót oraz zasad wiedzy technicznej; ­ nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia; ­ pobieranie prób materiałów, urządzeń do badań weryfikujących ich jakość na zlecenie Zamawiającego. ­ zlecenie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; ­ zlecenie dokonania przez wykonawcę robót na jego koszt, odkrywek elementów robót budzących wątpliwości, w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem; ­ uczestniczenie przy przeprowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń m.in. elektrycznych, w tym wszelkich tego rodzaju czynności wymienionych w dokumentacji projektowej, SIWZ i umowie z wykonawcą robót, w tym robót ulegających zakryciu; ­ podejmowanie w toku realizacji robót decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy, pod warunkiem uzyskania wyraźnej akceptacji Zamawiającego dla takiej decyzji. 3) sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, m.in. poprzez: ­ dokonywanie w imieniu Zamawiającego odbioru robót (częściowych i końcowych), w tym ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru; ­ sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; ­ przygotowanie i wypełnienie protokołu odbioru zgodnego z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Protokół odbioru (częściowego, końcowego, po usunięciu wad) wypełnia Inspektor, odpowiadając w całości za poprawność danych oraz informacji w nich zawartych. Inspektor poświadcza prawidłowość wykonania robót podpisem oraz pieczęcią zawierającą informację: imię, nazwisko, rodzaj uprawnień; ­ sprawdzanie kompletności dokumentów przedłożonych przez wykonawcę robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego w tym dokumentacji fotograficznej sporządzonej przez Wykonawcę Robót w zakresie ujętym w umowie z wykonawcą robót; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót oraz wytycznymi dotyczącymi rozliczania otrzymanych dofinansowań, m.in. poprzez: ­ prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową z wykonawcą robót oraz harmonogramem rzeczowo -finansowym z Wykonawcą robót, dokonanie analizy i zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo–finansowych; ­ potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, usterek; ­ kontrola usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, uczestniczenie w przejęciu przez Zamawiającego od Wykonawcy robót usuniętych wad – potwierdzonych protokołem; ­ odpowiednio wyprzedzające informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości robót lub zwiększenie kosztów, oraz pomoc w inicjowaniu i podejmowaniu działań zapobiegawczych i naprawczych; ­ potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, jako podstawy do fakturowania częściowego i końcowego, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót; ­ przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z wykonawcą robót, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur, raportów, sprawozdań itp. dokumentów związanych z rozliczeniem umowy z wykonawcą robót, podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami; ­ informowanie pisemne Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowej niezbędnej dokumentacji odbiorowej, powykonawczej. Brak wymienionych dokumentów w dacie odbioru częściowego powoduje odmowę odbioru; ­ przedstawienie Zamawiającemu propozycji rozstrzygnięcia wątpliwości natury technicznej, jakości wykonanych robót powstałych w toku prowadzonych prac jak i po ich zakończeniu, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu; ­ udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowego projektu; ­ uczestnictwo naradach dotyczących Projektu w celu podejmowania bieżących decyzji, odnośnie wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót, oraz sporządzenia protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu; ­ sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z postępu realizowanych zadań z uwzględnieniem:  szczegółowego opisu działań dot. realizowanego Projektu;  opisu rzeczywistego postępu finansowego Projektu w porównaniu z planowanym;  ogólnego opisu analizy ryzyka realizowanego Projektu oraz podjętych działań zaradczych;  opisu trudności w realizacji Projektu przewidzianych w następnym okresie sprawozdawczym;  ogólnego opisu o dalszych krokach/działaniach przewidywanych w kolejnym okresie sprawozdawczym. Raport winien zostać przekazany w ciągu 2 dni po zakończeniu danego miesiąca, będącego okresem sprawozdawczym, w wersji papierowej oraz w elektronicznej edytowalnej. ­ poświadczenia terminu zakończenia robót; ­ doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót, a także jeśli to możliwe, zapobiegania potencjalnym roszczeniom Wykonawcy Robót, opóźnieniom w realizacji Projektu; ­ powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją projektową sporządzoną na zlecenie Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, wraz z przedstawieniem propozycji możliwych rozwiązań zamiennych i kalkulacji ich ewentualnego wpływu na koszty robót lub weryfikacji analogicznych rozwiązań lub kalkulacji przedkładanych przez Wykonawcę robót; ­ sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót; ­ zweryfikowania i zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie zapewnienie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową w formie ustalonej z Zamawiającym; ­ wydanie poleceń przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót –po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego; ­ opiniowanie, wskazywanie i nadzorowanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót, w uzgodnieniu z Zamawiającym, ­ regularne przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej korespondencji związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy i robót w zakresie realizowanych robót; ­ dokonywanie w odpowiednich terminach i formach, o ile tego wymagają stosowne przepisy lub postanowienia umowne wynikające z zawartych umów przez Zamawiającego, a dotyczących realizowanego Projektu inwestycyjnego, rozliczeń częściowych lub okresowych, sprawozdawczości, monitoringu, ewaluacji przedmiotu Projektu; ­ w przypadku kontroli realizacji projektu przez uprawnione organy Nadzoru Budowlanego, instytucję finansującą projekt to jest w szczególności Instytucję Zarządzającą RPO WŚ na lata 2014-2020, Inspektor zobowiązany jest do natychmiastowego przedłożenia dokumentacji i stosownych rozliczeń do stanu faktycznego zaawansowania realizacji projektu; ­ zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i wad w wykonywanych obiektach oraz proponowanie sposobu ich usunięcia; ­ sprawdzanie wykonanych robót i powiadamiania wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; ­ sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, sprawdzanie protokołów odbioru częściowego wykonanych robót i ich zatwierdzanie; ­ dokonywanie wpisów w dzienniku budowy (w przypadku konieczności jego prowadzenia) lub zeszycie budowy oraz wydawanie kierownikowi budowy, kierownikom robót, kierownikom brygad i innym przedstawicielom Wykonawcy Robót (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego; ­ opracowywanie na wniosek Zamawiającego niezbędnych sprawozdań i udzielanie informacji z postępu robót składanych przedstawicielowi Zamawiającego; ­ sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót, w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie ewentualnych robót uzupełniających czy dodatkowych, a w przypadku gdyby Zamawiający uznał potrzebę ich wykonania -także pomoc w ustaleniu sposobu wykonania tych robót; ­ kontrolowanie usunięcia przez wykonawcę robót wad i usterek stwierdzonych w czasie wykonywania robót i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; ­ nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej; ­ w przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę robót wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do zastosowania przez Zamawiającego dostępnych mu sankcji, w tym w zakresie naliczania kar umownych z tego tytułu; ­ nakazywania projektantowi sporządzania wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy; ­ weryfikowania „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez wykonawcę robót; ­ przedstawiania Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót; ­ rozpatrywanie roszczeń wykonawcy robót i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich; ­ kompletowanie i przekazywanie Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej realizacji projektu, w tym wszelkich notatek, poleceń, protokołów odbiorów, badań, prób, dokumentacji fotograficznej w celu zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w szczególności w kwestiach, w których w trakcie realizacji Projektu wystąpią możliwe roszczenia Zamawiającego wobec Wykonawcy Robót związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Projektu; ­ w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a wykonawcą robót dotyczący realizacji projektu, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska wykonawcy robót co do przedmiotu sporu. 5) W trakcie realizacji umowy Inspektor będzie zobowiązany zapewnić wszelkie niezbędne urządzenia techniczne, wyposażenie biurowe, pojazdy, środki komunikacji elektronicznej, jakie mogą być potrzebne dla należytego wykonania obowiązków umownych. W szczególności powinien on posiadać dostępne dla wszystkich osób personelu urządzenia pozwalające m.in. na: ­ wykonanie inspekcji robót ulegających zakryciu; ­ wykonanie badania poprawności wykonania prac, ­ urządzenia winny zapewniać dokonanie wiarygodnego, dokładnego, prawidłowego pomiaru poprzez minimum bieżącą kalibrację i posiadanie odpowiednich atestów i dopuszczeń, jeżeli są one wymagane przez właściwe przepisy, instrukcje użytkowania itp. ­ kontrola właściwej realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych Wykonawcy robót; ­ prowadzenie w porozumieniu z Zamawiającym ewidencji wszystkich pracowników Wykonawcy robót, którym zostały powierzone dane beneficjentów; ­ Inspektor dostosuje swój czas pracy do czasu pracy wykonawcy robót w ten sposób aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji projektu. 6) Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną oraz przepisami szczegółowymi. 2.6. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.7. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 1) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.8. Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro. 2.9. Wybrany w przetargu Wykonawca wraz z podpisana umową przedstawi Zamawiającemu harmonogram płatności zadania stanowiący załącznik nr 1 do umowy. 2.10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku ( 26-020 ), Plac Kościuszki 7, tel. 41 354 32 73 b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Chmielnik jest Pan Tomasz Biernacki, e-mail: rodo@chmielnik.com, tel. 41 354 32 73 wew. 118; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: IPS.271.46.2019 pn. „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad projektami termomodernizacyjnymi realizowanymi przez Gminę Chmielnik” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla I części zamówienia - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN 00/100), - dla II części zamówienia – 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN 00/100), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w/w pkt.2 lit. b-e SIWZ ( art.45 ust.6 pkt.2-5) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 6. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy: - załączyć do oferty w oryginale; lub - złożyć w pokoju nr 209 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7 przed terminem składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. jeżeli zajdą okoliczności wpływające na zatrzymanie wadium) 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: a) Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ b) Dowod wniesienia wadium c) Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art.22a ust.2 ustawy) – jeżeli dotyczy d) Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach