Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na: Przebudowie budynku szkoły z przeznaczeniem na pensjonat, przebudowie części budynku internatu z przeznaczeniem na sale ćwiczeń, przebudowie i adaptacji budynku gospodarczo inwentarskiego z przeznaczeniem na stajnię, budowie wiaty dla koni, budowie boisk i urządzenie terenów zielonych, budowie ogrodzenia, infrastruktury i dróg w Krzyżewie

Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2752417 , fax. 086 2753153
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Ludowa 15a 15a
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2752417, fax. 086 2753153
    REGON: 45067254400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokomazowiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na: Przebudowie budynku szkoły z przeznaczeniem na pensjonat, przebudowie części budynku internatu z przeznaczeniem na sale ćwiczeń, przebudowie i adaptacji budynku gospodarczo inwentarskiego z przeznaczeniem na stajnię, budowie wiaty dla koni, budowie boisk i urządzenie terenów zielonych, budowie ogrodzenia, infrastruktury i dróg w Krzyżewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na: Przebudowie budynku szkoły z przeznaczeniem na pensjonat, przebudowie części budynku internatu z przeznaczeniem na sale ćwiczeń, przebudowie i adaptacji budynku gospodarczo inwentarskiego z przeznaczeniem na stajnię, budowie wiaty dla koni, budowie boisk i urządzenie terenów zielonych, budowie ogrodzenia, infrastruktury i dróg w Krzyżewie współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 3. Rozwój turystyki i kultury, Działanie 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu w pełnym zakresie (w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie stałej kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz specyfikacjami technicznymi. Pełna dokumentacja projektowa przedsięwzięcia stanowi załączniki do SIWZ. II.SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1.Inspektor nadzoru powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz spełniać pozostałe wymogi wynikające z prawa budowlanego. 2.Inspektor Nadzoru będzie reprezentował Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należy: a)kontrola nad właściwą i terminową realizacją inwestycji, b)administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie, c)reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, d)monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe, e)zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, f)nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób wytrzymałościowych, g)zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, h)rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, i)zachowanie poufności informacji, j)rozliczenie materiałów pozyskanych w wyniku demontażu, k)rozliczenie zużycia energii i wody zużytych w związku z realizacją inwestycji. 4. Zakres zadań Inspektora Nadzoru będzie obejmował prowadzenie następujących działań: A)zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego, w tym: a)utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, b)dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, c) zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d)sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym umów, e)współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót oraz Wykonawcą inwestycji, f)zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, g)organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, na wniosek Zamawiającego, h)sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, i)zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, j)kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, k)rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, l)rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, m)szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych lub zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, n)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, o)negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, p)sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, q)sprawdzanie wykonania robót zanikowych, r)uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych konstrukcji, s)kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, t)potwierdzanie gotowości do odbioru robót, u)uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, v)pełnych rozliczeń końcowych budowy, w)informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, x)informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę, y)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, z)ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, aa)sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne  w postaci map), w formie uzgodnionej z Zamawiającym, bb)organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu. B)zadania podczas okresu zgłaszania wad: Po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności zadania te polegać będą na: a)organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (min. raz w roku) - przez okres gwarancji, tj. 5 lat od daty podpisania odbioru końcowego robót, b)nadzorowanie wad usuwanych przez Wykonawcę w okresie gwarancji, c)przygotowanie i sprawdzanie protokołów końcowych, d)uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, e)zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. C)dodatkowo do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: a)udział w cyklicznych naradach koordynacyjnych na Placu Budowy oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań, b)prowadzenie ewidencji wizyt przedstawicieli Inspektora Nadzoru, Zamawiającego oraz innych Instytucji zaangażowanych w realizację projektu na placu budowy, c)sprawdzenie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie 7 dni od dostarczenia kosztorysu przez Wykonawcę robót budowlanych, d)przygotowywanie odpowiedzi w na zapytania oferentów w zakresie dotyczącym dokumentacji projektowej i wszelkich kwestii budowlanych w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru (przewidywany termin wszczęcia procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych to 15 kwietnia 2013 r.) e)rozliczenie ilościowe i jakościowe (egzekwowanie właściwych atestów, norm i gwarancji), egzekwowanie właściwej instalacji, i rozruchu w zakresie wyposażenia rzeczowego pozyskanego w trakcie realizacji kontraktu na dostawy wyposażenia oraz nadzór nad jego prawidłowym przebiegiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokomazowiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach