Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego na zdaniem - Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego

Gmina Miasto Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki , Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Marki
    Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
    05-270 Marki , woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660
    REGON: 013269670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.marki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego na zdaniem - Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego na zdaniem - Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego, w zakres nadzorowanej inwestycji wchodzi 1) Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki. 2) Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ulicy Mokrej. 3) Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki w zakresie kanalizacji deszczowej. 4) Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki w zakresie przyłączy wodociągowych. 5) Uzyskanie i dostarczenie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, a jeżeli nie jest wymagane pozwolenie na użytkowanie, Wykonawca przedłoży „Zawiadomienie o zakończeniu budowy” potwierdzone przez PINB w Wołominie o niewnoszeniu sprzeciwu w drodze decyzji. W ramach nadzoru inwestorskiego Inspektor zobowiązany jest m.in. do: 1) uczestniczenia w protokolarnym przekazywaniu terenu budowy Wykonawcy robót, 2) reprezentowania Zamawiającego na budowie, sprawowania kontroli zgodności realizacji budowy z dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) nadzoru nad ścisłym przestrzeganiem przez Wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo – finansowego, 4) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu (sprawdzania atestów, świadectw jakości, wyników badań dostarczanych elementów), 5) sprawdzania i odbierania robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu, 6) dokonywania wpisów w dzienniku budowy, 7) udziału w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 8) nadzoru nad organizacją ruchu drogowego na czas realizacji robót, 9) współdziałania z Zamawiającym w zakresie rozpatrywania sporów z Wykonawcą wynikających z realizacji umowy na roboty, 10) weryfikacji kosztorysów ofertowych Wykonawcy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, 11) weryfikacji dokumentacji powykonawczej pod kątem kompletności, 12) potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy. Szczegółowy zakres pełnienia funkcji i obowiązków Inspektora Nadzoru zawiera załącznik nr 1 do umowy. Z chwilą podjęcia obowiązków Inspektora Nadzoru przez Inspektorów poszczególnych branż, Inspektor dostarczy Zamawiającemu oświadczenia tych osób o przyjęciu obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z umowy, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach