Gmina Miasto Marki ogłasza przetarg
- Adres: 05-270 Marki , Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660
- Data zamieszczenia: 2019-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Marki
Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki , woj. mazowieckie
tel. 22 7811003 wew. 660
REGON: 013269670 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.marki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego na zdaniem - Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego na zdaniem - Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego, w zakres nadzorowanej inwestycji wchodzi 1) Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki. 2) Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ulicy Mokrej. 3) Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki w zakresie kanalizacji deszczowej. 4) Przebudowa drogi gminnej ulicy Mokrej w m. Marki w zakresie przyłączy wodociągowych. 5) Uzyskanie i dostarczenie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, a jeżeli nie jest wymagane pozwolenie na użytkowanie, Wykonawca przedłoży „Zawiadomienie o zakończeniu budowy” potwierdzone przez PINB w Wołominie o niewnoszeniu sprzeciwu w drodze decyzji. W ramach nadzoru inwestorskiego Inspektor zobowiązany jest m.in. do: 1) uczestniczenia w protokolarnym przekazywaniu terenu budowy Wykonawcy robót, 2) reprezentowania Zamawiającego na budowie, sprawowania kontroli zgodności realizacji budowy z dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) nadzoru nad ścisłym przestrzeganiem przez Wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo – finansowego, 4) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu (sprawdzania atestów, świadectw jakości, wyników badań dostarczanych elementów), 5) sprawdzania i odbierania robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu, 6) dokonywania wpisów w dzienniku budowy, 7) udziału w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 8) nadzoru nad organizacją ruchu drogowego na czas realizacji robót, 9) współdziałania z Zamawiającym w zakresie rozpatrywania sporów z Wykonawcą wynikających z realizacji umowy na roboty, 10) weryfikacji kosztorysów ofertowych Wykonawcy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, 11) weryfikacji dokumentacji powykonawczej pod kątem kompletności, 12) potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy. Szczegółowy zakres pełnienia funkcji i obowiązków Inspektora Nadzoru zawiera załącznik nr 1 do umowy. Z chwilą podjęcia obowiązków Inspektora Nadzoru przez Inspektorów poszczególnych branż, Inspektor dostarczy Zamawiającemu oświadczenia tych osób o przyjęciu obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z umowy, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru pn.: Rozbudowa DW nr 683 w m. Sobików i Czaplinek, gm. Góra Kalwaria, pow. piaseczyński, woj. mazowieckie- skrzyżowanie z drogą krajową nr 50.- nr 067/24
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi
Dodano: 2024-03-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 737 w m. Siczki, gm. Jedlnia – Letnisko – nr postępowania 062/24
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie remontu elewacji budynku hali COS Torwar oraz remont czterech tarasów wraz z robotami towarzyszącymi.”
Dodano: 2024-02-09 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji „Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 51 w Płocku”.
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie konserwatorskim kaplicy rodziny Jaworskich na Cmentarzu Łyczakowskim we Lwowie (Ukraina)
Dodano: 2023-08-04 - „Przywrócenie drożności morfologicznej rzeki Noteci od Pakości do Krostkowa” – nadzór inwestorski
Dodano: 2023-07-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 876 od km 16+971,97 do km 17+101,14 na terenie miasta Tarczyn – nr postępowania 157/23
Dodano: 2023-07-13