Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Wyszkowskiego na terenie gminy Wyszków w sezonie 2019-2020.

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 420 750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 420 750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Wyszkowskiego na terenie gminy Wyszków w sezonie 2019-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace obejmujące zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Zarząd Powiatu Wyszkowskiego na terenie gminy Wyszków polegające na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych oraz chodników, a w szczególności: 1) w zakresie dróg powiatowych pozamiejskich:  odśnieżanie jezdni wraz z poboczami wg standardów,  posypywanie mieszanką uszorstniającą miejsc wyznaczonych,  zwalczanie śliskości,  usuwanie błota pośniegowego,  odśnieżanie i posypywanie mieszanką uszorstniającą chodników, na zasadach określonych w odrębnych przepisach - załącznik nr 11W do SIWZ,  jednokrotne omiecenie jezdni, zatok parkingowych, placów i chodników zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych (w miejscowości Rybienko Nowe, Rybienko Stare, Rybno, Tulewo, Kamieńczyk, Olszanka, Leszczydół Stary, Leszczydół Pustki, Leszczydół Nowiny, Drogoszewo); 2) w zakresie dróg powiatowych będących ulicami miejskimi:  odśnieżanie jezdni wraz z poboczami - załącznik nr 13 do SIWZ,  zwalczanie gołoledzi,  usuwanie błota pośniegowego,  odśnieżanie i posypywanie mieszanką uszorstniającą chodników, na zasadach określonych w odrębnych przepisach - załącznik nr 11W do SIWZ,  wywóz śniegu w miejsce wskazane na terenie miasta,  wywóz śmieci z koszy ulicznych codziennie, od dnia 01.01.2020 r. do 15.04.2020 r., ilość koszy 25 szt.  jednokrotne omiecenie jezdni, zatok parkingowych, placów i chodników zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych (ulice: I. Daszyńskiego - 230 m, Świętojańska - 3300 m, ul. Al. Wolności -1200 m, ul. Jagiellońska - 239 m, ul. Zakręzie - 920 m). 2. Łączna długość dróg do utrzymania na terenie: gminy Wyszków wynosi - 47,28 km. 3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykaz dróg wyznaczonych do odśnieżania zawiera załącznik nr 9W do SIWZ. 5. Wykaz miejsc do posypywania na drogach zawiera załącznik nr 10W do SIWZ. 6. Wykaz chodników wyznaczonych do posypywania i odśnieżania zawiera załącznik nr 11W do SIWZ. 7. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych Powiatu Wyszkowskiego na terenie gminy Wyszków w sezonie 2019-2020 zawiera załącznik nr 12 do SIWZ. 8. Wykaz miejsc do odśnieżenia i posypywania mieszanką solno-piaskową na drogach powiatowych na terenie gminy Wyszków – miasto zawiera załącznik nr 13 do SIWZ. 9. Wytyczne dla Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy, 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do zimowego utrzymania dróg. Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 3) Wykonawca musi dysponować służbami dyżurnymi – całodobowo, które będą odpowiedzialne za przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg oraz musi zapewnić łączność telefoniczną z jednostkami sprzętowymi. 4) Wykonawca, który Wykonywać będzie zamówienie zobowiązany jest w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 6) Wykonawca powinien w okresie wykonywania umowy dysponować bazą sprzętowo – materiałową w promieniu do 50 km od siedziby Powiatu Wyszkowskiego z czynną linią telefoniczną i faxem. UWAGA: 1. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca nie dopuści do zajeżdżania śniegu na jezdniach dróg powiatowych. 2. Zakończenie odśnieżania i zwalczania śliskości musi nastąpić w terminie 10 godz. od rozpoczęcia działań zgodnie z terminem określonym w ofercie. 3. Niespełnienie ww. warunków może być podstawą do stwierdzenia nienależytego wykonania umowy, o którym mowa w § 6 ust. 2 Załącznika Nr 4 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Klauzule społeczne: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, aby niżej wymienione czynności, związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. a) usuwanie śniegu z dróg, chodników i ścieżek rowerowych, b) usuwanie śliskości zimowej, c) obsługę informacyjną dla Zamawiającego, d) odśnieżanie – usuwanie śniegu z elementów drogi: jezdni, poboczy, chodników i parkingów (zgodnie z wykazem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie ul. Kościuszki 5, nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: „Wadium przetargowe – zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Wyszków”. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (sporządzonej na załączniku Nr 1 do SIWZ) należy dołączyć: 1) oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ; 2) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach