Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Uzdrowiska Uniejów”

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl; www.bip.uniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Uzdrowiska Uniejów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym „Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Uzdrowiska Uniejów”. 3.2. Zakres prac, nad którymi Wykonawca będzie zobowiązany pełnić nadzór inwestorski obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Awaryjnej w Uniejowie, przebudowie drogi gminnej (chodnika) Nr 111358E ul. Krasińskiego w Uniejowie oraz utwardzeniu placu przy ul. Ireny Bojakowskiej i ul. Kościelnickiej w Uniejowie. Szczegółowy opis prac zawierają: dokumentacja projektowa, pomocnicze przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. W zakres robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Awaryjnej wchodzą następujące elementy: a) Roboty przygotowawcze, b) Roboty ziemne, c) Podbudowy, d) Nawierzchnie, e) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, f) Elementy ulic. Inwestycja położona jest w województwie łódzkim, powiecie poddębickim, na terenie gminy Uniejów w mieście Uniejów, na działce nr ewid. 1355, obręb 1 miasto Uniejów, usytuowanej w strefie „B” ochrony uzdrowiskowej. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie zewidencjonowanego stanowiska archeologicznego Uniejów 27, na obszarze AZP 62-45/176 w centrum Uniejowa. W związku z powyższym Wykonawca robót budwolanych obowiązany jest zapewnić nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi w trakcie inwestycji. W przypadku natrafienia na warstwy kulturowe, obiekty archeologiczne lub szczątki ludzkie, a także materiały wybuchowe lub niebezpieczne, roboty należy przerwać, wykop zabezpieczyć, dokonać odpowiedniego wpisu do dziennika budowy i powiadomić i tym fakcie nadzór inwestorski oraz odpowiednie lokalne jednostki. Wznowienie prac może nastąpić po uzgodnieniu trybu postępowania z jednostkami sprawującymi nadzór nad inwestycją. W przypadku wydobycia znalezisk w wyniku prowadzonych prac, po stronie Wykonawcy jest ich opracowanie oraz konserwacja zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby 20% nawierzchni wykonane było z kostki granitowej. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kształtu i kolorystki elementów betonowych i granitowych przed ich wbudowaniem. W zakres robót budowlanych polegających na przebudowie chodnika wchodzą następujące elementy: a) Roboty rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Podbudowy, d) Nawierzchnie, e) Elementy ulic. Inwestycja położona jest w województwie łódzkim, powiecie poddębickim, na terenie gminy Uniejów w mieście Uniejów, częściowo na działce nr ewid. 2054 i 2062, obręb 1 miasto Uniejów, usytuowanej w strefie „C” ochrony uzdrowiskowej. W zakres robót budowlanych polegających na utwardzeniu części działki nr ewid. 1498 obręb 1 miasto Uniejów, gmina Uniejów wchodzą następujące elementy: a) Roboty ziemne, b) Nawierzchnia, c) Zjazdy. Inwestycja położona jest w województwie łódzkim, powiecie poddębickim, na terenie gminy Uniejów w mieście Uniejów, na działce nr ewid. 1498, obręb 1 miasto Uniejów, usytuowanej w strefie „B” ochrony uzdrowiskowej. W ramach robót budowlanych należy również wykonać dwa zjazdy na drogi powiatowe. Jeden na ulicę Ireny Bojakowskiej a drugi na ul. Kościelnicką zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu zarządcy drogi powiatowej. Koszty zajęcia pasa drogowego oraz opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu pokrywa wykonawca robót budowlanych. 3.3. Szczegółowy zakres rzeczowy prac, dla których sprawowany ma być nadzór inwestorski zawarty jest w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Uzdrowiska Uniejów” zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 577904-N-2020 z dnia 25.08.2020 r. oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Uniejowie pod numerem ZP.271.22.2020.DT. W załączeniu Zamawiający dołącza dokumentację projektową przebudowy dróg. 3.4. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru - Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, w szczególności obejmuje: 3.4.1. Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę (lub zgłoszeniem), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3.4.2. Zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3.4.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowalnych i przekazywanie ich do użytkowania; 3.4.4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 3.5. Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: 3.5.1. Informowania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej oraz sprawowanie kontroli nad właściwym usunięciem tych wad w terminach umożliwiających zakończenie kontraktu bez opóźnień 3.5.2. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót 3.5.3. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy 3.5.4. Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą 3.5.5. Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń 3.5.6. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy 3.5.7. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych 3.5.8. Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, tj. min. 1 raz w tygodniu w okresie trwania prac budowlanych, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora 3.5.9. Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości 3.5.10. Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie 3.5.11. Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną. 3.6. Miejsce realizacji: teren miasta Uniejów. 3.7. Przed przystąpieniem do wyceny zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 3.8. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. 3.9. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.10. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 3.11. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznoużytkowych przedmiotu zamówienia. 3.12. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zmawiającego. 3.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 ustawy Pzp. 3.16. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ofert wariantowych. 3.17. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 3.18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.19. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.21. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4. 3.22. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, jak również nie dopuszcza takiej możliwości. 3.23. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.24. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.25. Język w jakim mogą być sporządzane oferty w postępowaniu: język polski. 3.26. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 3.27. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.28. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie przeprowadzono dialogu technicznego. 3.29. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 3.30. Postępowanie oznaczone jest jako – ZP.271.27.2020.DT 3.31. Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania 7.1.1. Wykonawca obowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 7.1.1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 7.1.1.2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 7.2. Pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą. 7.2.1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z: 7.2.1.1. Pełnomocnictwem do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; jeżeli dotyczy 7.2.1.2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.2.1.3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiający należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia do oferty (jeśli dotyczy): zobowiązania tych podmiotów oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.3. W przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy, lub zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom na zdolnościach których polega, na potrzeby realizacji tej części, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuję się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania oraz oświadczeniu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu w częściach B. 7.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.6. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcy, niebędącym podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania w części C. 7.7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.8. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. zdolności techniczne i zawodowe takie jak wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) – taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia w charakterze podwykonawcy. 7.10. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 PKT 23) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (wzór – Załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach