Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
- Data zamieszczenia: 2017-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
ul. Sikorskiego 9
83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania „Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia pomocniczego na bibliotekę w budynku szkoły w Rywałdzie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego. a) Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacja projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej b) Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminu realizacji przedmiotu umowy. c) Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót d) Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie e) Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót wszystkich branż f) Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych g) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót h) Uczestniczenia w spotkaniach koordynacyjnych robot. i) Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem i pozwoleniem na budowę j) Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) k) Uczestniczenia w procedurze oddania zadania inwestycyjnego do użytkowania l) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy . m) Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji na potrzeby sporządzenia dokumentów OT n) Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac o) Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. 2.Zakres prac budowlanych objętych nadzorem Inwestorskim: W zakresie prac do wykonania oprócz robót demontażowo-rozbiórkowych polegających na rozbiórce: pokrycia dachowego z opierzeniem i orynnowaniem oraz konstrukcji dachowej (po ok. 72m2), stolarki okiennej i drzwiowej oraz płytek na zaprawie cementowej wraz z posadzką cementową (po ok.72m2), do wykonania są roboty: a) Konstrukcyjno-budowlane w zakresie: wykonanie nowych nadproży okiennych zamurowania otworów okiennych wraz z wymurowaniem ścian i kominów-ok. 3,8m3 wykonanie wieńców-ok. 3,7m3 wykonanie konstrukcji dachowej- ok. 6,6m3 drewna z tarcicy nasyconej wykonanie pokrycia dachowego (po ok. 175m2 foli/membrany i blachy trapezowej) wraz z opierzeniem i orynnowaniem montaż okien połaciowych-12 szt.(80x120cm) docieplenie nowych ścian z gazobetonu płytami styropianowymi różnej grubości (łącznie ok. 70m2)wraz z opierzeniami obróbki blacharskie z blachy powlekanej- łącznie ok. 44m2 renowacja starego dachu–papa termozgrzewalna 65m2+styropapa spadkowa 65m2 montaż stolarki okiennej- 5,7m2 z PCV + 4,3m2 o odporności ogniowej EI15 z aluminium. montaż stolarki drzwiowej - ok.4m2 o odporności ogniowej EI30 z aluminium oraz drzwi dymoszczelne z aluminium o pow. 3,52m2 wyposażone z elektrotrzmacze. wykonanie posadzki pomieszczenia biblioteki- uzupełnienia posadzki cementowej, izolacje z płyt styropianowych, izolacje z folii polietylenowej, warstwy wyrównawcze i wygładzające z zaprawy samopoziomującej oraz wykładziny z tworzyw sztucznych rulonowe –wszystkie warstwy po ok. 72m2 uwaga: zmiana w stosunku do projektu budowlanego -zamiast parkietu drewnianego, zastosować wykładzinę z tworzyw sztucznych. gładzie gipsowe na ścianach+ tynki wewnętrzne zwykłe- po 205,3m2 okładziny z płyt gipsowo-kartonowych mocowane do konstrukcji dachowej- ok. 72,4m2 malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- ok. 338m2 b) instalacje elektryczne w zakresie: roboty demontażowe istniejącej inst. elektrycznej układanie przewodów wtynkowych- 120m montaż opraw oświetleniowych typu LED-15 szt. montaż gniazd wtykowych -10 szt. wykonanie instalacji strukturalnej-1kpl. wykonanie instalacji dla elektrotrzymacza drzwi dymoszczelnych wykonanie instalacji odgromowej nawiązującej do istniejącej- 42m c) instalacje sanitarne w zakresie: grzejniki stalowe jednopłytowe o wys. 600-900 mm – szt. 3, wyposażone w głowice termostatyczne, rury stalowe o śr. 15mm o połączeniach gwintowanych wraz zaworami przelotowymi i zwrotnymi(8 szt.) -4,8m W celu zapoznania się Wykonawców z całym zakresem robót nad którym będzie sprawowany nadzór budowlany, Zamawiający dołącza wersję elektroniczną dokumentacji projektowej zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24