Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach naboru uzupełniającego Funduszu Dróg Samorządowych (3 części)

Gmina Górno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-008 Górno, Górno
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 023 018 , fax. 413 023 009
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Górno
    Górno 169
    26-008 Górno, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 023 018, fax. 413 023 009
    REGON: 29101007900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach naboru uzupełniającego Funduszu Dróg Samorządowych (3 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach naboru uzupełniającego Funduszu Dróg Samorządowych (3 części).W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przez Inspektora nadzoru, który zobowiązany będzie w szczególności do: 1) Zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie w okresie trwania danego zadania, 2) Udziału w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy, (w przypadku wezwania przez Zamawiającego). 3) Kontroli wykonawcy robót budowlanych na podstawie dostępnej dokumentacji technicznej. 4) Dokonywania odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 5) Nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem Zamawiającemu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. 6) Sprawdzenia prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych. 7) Obecności upoważnionego przedstawiciela Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na budowie i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone. 8) Sprawdzania kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. 9) Stałego konsultowania i fachowego doradztwa na rzecz Zamawiającego. 10) Współpracy z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót, innych czynności niewymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego. 11) Realizacji zamówienia zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach