Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 50403 Wrocław, ul. Dobrzyńska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 717 747 790 , fax. 717 747 790
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Dobrzyńska
50403 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 717 747 790, fax. 717 747 790
REGON: 93026615200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanej jako dwa odrębne zadania i obejmującej: modernizację budynku WZSOZ w zakresie termomodernizacji oraz przystosowania dla potrzeb opieki koordynowanej – powtórka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie - na rzecz Zamawiającego – funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną, jako dwa odrębne zadania tj.: a.„Termomodernizacja budynku przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu”, b.„Prosta droga do zdrowia - wdrożenie nowoczesnych standardów opieki koordynowanej dla mieszkańców Dolnego Śląska przez Centrum Medyczne "Dobrzyńska" oraz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego”. Nadzór inwestorski, sprawowany będzie w następujących specjalnościach: a.konstrukcyjno-budowlana, zwana branżą budowlaną, b.instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zwana branżą sanitarną, c.instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zwana branżą elektryczną. W ramach nadzoru inwestorskiego Wykonawca będzie realizował następujące zadania: a.ETAP I: uczestniczenie wraz z Zamawiającym i wykonawcą dokumentacji projektowej w procesie tworzenia dokumentacji: •projekt budowlany (jeden dla całej inwestycji, ale z podziałem na dwa zadania), •projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie (odrębne dla obu zadań), •STWiOR (wspólny dla obu zadań). b.ETAP II: uczestniczenie wraz z Zamawiającym w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. c.ETAP III: nadzorowanie robót budowlanych w oparciu o powstałą dokumentację projektową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2.Wadium powinno spełniać swoją funkcję, czyli zabezpieczać możliwość jego zatrzymania we wszystkich sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Kwota wadium dla całości postępowania wynosi 3 000,00 złotych. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 716 z późn.zm.) 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 30 1130 1033 0018 7991 3020 0011 z dopiskiem „Wadium – nadzór inwestorski, nr sprawy 42/P/17”. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być wniesione do Zamawiającego w oryginale przed terminem składania ofert poprzez złożenie w Sekretariacie lub załączenie do oferty. 8.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy P.z.p. o następującym lub analogicznym brzmieniu: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)” 5)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 6)miejsce i termin zwrotu gwarancji.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że każda z osób realizujących przedmiot zamówienia, posiada status członkowski w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez Zamawiającego usługi w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. •Inspektor nadzoru ds. robót konstrukcyjno – budowlanych Osoba wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; upoważniające do kierowania do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej objętymi przedmiotowym zamówieniem; •Inspektor nadzoru ds. robót sanitarnych Osoba wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, upoważniające do kierowania robotami sanitarnymi objętymi przedmiotowym zamówieniem; •Inspektor nadzoru ds. robót elektroenergetycznych Osoba wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, upoważniające do kierowania robotami elektrycznymi objętymi przedmiotowym zamówieniem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-03-26 - Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-02-12 - „Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na Przedszkole Samorządowe w Głuszycy.”
Dodano: 2023-05-04 - Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II
Dodano: 2023-04-28 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IV – BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ”
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2023-04-24 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Zamawiającego
Dodano: 2023-04-01 - Obsł. geodezyjno-kartograficzna dla zad.pn. Bud.dróg wraz z kanalizacją deszcz.w ul. Miodowej i części ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Bud. dróg wraz z infrastrukturą w ul.Kosynierów,Demokratów,Glinianej
Dodano: 2023-03-31 - Nadzór inwest. dla zad. pn.: Bud. dróg wraz z kan. deszcz. w ul.Miodowej i ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Budowa dróg wraz z infrastrukturą tech. w ul.Kosynierów, Demokratów i Glinanej
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra
Dodano: 2023-03-20