Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pod nazwą: „Budowa krytej pływalni „Delfinek” przy Szkole Podstawowej w Gromadce”

Gmina Gromadka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-706 Gromadka, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 382 452 , fax. 757 382 472
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromadka
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 9
    59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie
    tel. 757 382 452, fax. 757 382 472
    REGON: 39064812100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gromadka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pod nazwą: „Budowa krytej pływalni „Delfinek” przy Szkole Podstawowej w Gromadce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zadaniu inwestycyjnym pod nazwą: „Budowa krytej pływalni „Delfinek” przy Szkole Podstawowej w Gromadce”. 2. Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) budowę krytej pływalni, realizowanej wg programu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego „Dolnośląski Delfinek”, zlokalizowanej przy Szkole Podstawowej w Gromadce, ul. Sikorskiego 19, 59-706 Gromadka, wraz z infrastrukturą towarzyszącą i kompleksowym wyposażeniem obiektu (pod klucz) oraz uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie i przeprowadzeniem jego próbnej eksploatacji. b) Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór –zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną pod adresem: http://www.bip.gromadka.pl/Document/7288. Zamawiający jest w trakcie procedury zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków, które Inspektor będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z aktualnych dokumentów, załączonych do oferty lub wskazanych w ofercie w pkt. 17, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np.: zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach