Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2018-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12
55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla dwóch zadań remontowych: Zadanie nr 1 „Wykonanie remontu ul. Jesionowej w Biestrzykowie, Gmina Siechnice”; Zadanie nr 2 „Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. Polna w miejscowości Święta Katarzyna Gmina Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla dwóch zadań remontowych: Zadanie nr 1 „Wykonanie remontu ul. Jesionowej w Biestrzykowie, Gmina Siechnice”; Zadanie nr 2 „Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. Polna w miejscowości Święta Katarzyna Gmina Siechnice”, który świadczyć będzie usługi związane z nadzorem nad realizacją robót budowlanych dla zadań wskazanych w dokumentacji projektowej, wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: Podpisane oświadczenie, w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2). Do oferty należy załączyć (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3). a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. b) UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz zaangażowanie zasobów technicznych i/lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze. Należy uwzględnić wszystkie zadania realizowane bądź przewidziane do realizacji przez Wykonawcę w tym samym czasie co przedmiotowe zadanie (druk oferty). Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej. Dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, z późniejszymi zmianami), złożyli odrębne oferty, częściowe oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie obowiązków kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa dróg gminnych w Dusznikach-Zdroju (zaprojektuj-wybuduj)”
Dodano: 2024-07-11 - Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Dodano: 2024-06-24 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
Dodano: 2024-05-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac i robót budowlanych na terenie miasta Polanica-Zdrój.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy rewitalizacji obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze
Dodano: 2023-09-21