Gmina Oleśnica ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, 11 Listopada
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713140200 , fax. +48713140204
- Data zamieszczenia: 2018-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oleśnica
11 Listopada 24
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. +48713140200, fax. +48713140204
REGON: 931934791 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą drzwi i okien dla potrzeb dostosowania pomieszczeń do prowadzenia gminnego żłobka na ul. Wileńskiej 32A w Oleśnicy, województwo dolnośląskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą drzwi i okien dla potrzeb dostosowania pomieszczeń do prowadzenia gminnego żłobka na ul. Wileńskiej 32A w Oleśnicy, województwo dolnośląskie. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do miejsca dostawy, po uprzednim uzgodnieniu przez Zamawiającego z Wykonawcą terminu dostawy, transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Koszty wydania i rozładunku Przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy oraz koszt ubezpieczenia Przedmiotu zamówienia na czas transportu spoczywają na Wykonawcy. 4. Miejscem dostawy będzie miejsce wskazane przez Kupującego, pod adresem dostawy tj. w Oleśnicy przy ul. Wileńskiej 32A, zgodnie z Opisem Przedmiotu zamówienia. 5. Odbiór Przedmiotu zamówienia nastąpi w dniach i godzinach pracy Zamawiającego. 6. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawców w złożonych ofertach. 7. Zapłata następować będzie przelewem bankowym na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w terminie liczonym od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 8. Tam, gdzie w niniejszej SIWZ wraz załącznikami, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wskazanie oraz wykazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, na potrzeby oceny ofert, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz dla uznania formalnej poprawności oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania - którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkoła Podstawowa Świątniki – wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2020-06-30 - Dostawa i montaż okien dachowych w budynku administracyjnym Ośrodka „Pamięć i Przyszłość” ul. Grabiszyńska 184, Wrocław
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa i montaż okien dachowych lub świetlików w budynku administracyjnym
Dodano: 2019-10-28 - Postępowanie na dostawę i montaż okien i drzwi
Dodano: 2018-12-20 - Postępowanie na dostawę i montaż okien i drzwi
Dodano: 2018-11-19 - dostawa, montaż stolarki w budynku administracyjnym Ośrodka „Pamięć i Przyszłość”: 3 zadania
Dodano: 2018-10-25 - dostawa, montaż stolarki w budynku administracyjnym Ośrodka „Pamięć i Przyszłość”: 3 zadania
Dodano: 2018-10-17