Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej przy realizacji zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Wólka Ratowiecka

Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7131340 , fax. 85 7131349
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej
    ul. Traugutta 2 2
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 85 7131340, fax. 85 7131349
    REGON: 00052880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej przy realizacji zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Wólka Ratowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej przy realizacji zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Wólka Ratowiecka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej 2. Zakres prac objętych nadzorem: a) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym dróg gminnych z Gminą Czarna Białostocka wraz z uwzględnieniem kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót, oraz dróg powiatowych z Powiatowym Zarządem Dróg w Białymstoku wraz z uwzględnieniem kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót, b) wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci i przyłączy kanalizacyjnych, c) wykopy pod kanały sanitarne grawitacyjne i tłoczne, przyłącza i studnie kanalizacyjne, d) wykonanie kanału sanitarnego z rur PVC, litych, klasy SN8 o śr. 200 mm - ok. 2130,7 mb, e) montaż studni kanalizacyjnych PE 1200 z włazem żeliwnym D600, 40T, pierścieniem dystansowym i odciążającym - szt. 16, f) montaż studni kanalizacyjnych PE 1000 z włazem żeliwnym D600, 25T (4 szt.) i 40T (48szt.), z pierścieniem dystansowym i odciążającym - szt. 52, g) montaż studni kanalizacyjnych PE 600 z włazem żeliwnym D600, 25T (3 szt.) i 40T (4 szt.), z pierścieniem dystansowym i odciążającym - szt. 7, h) montaż studni rewizyjnych rozprężnych z polimerobetonu o śr. 1500 mm - szt. 2, i) montaż studni kanalizacyjnych PE 400 z włazem żeliwnym - szt. 85, j) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PCV, litych, klasy SN8 o śr. 160 mm - ok. 625,5 mb (95 szt.), k) dostawa, montaż i uruchomienie przepompowni ścieków wraz z wykonaniem zasilania elektrycznego o łącznej długości ok. 61,30 mb kablem podziemnym typu YKY 5 x 10 - 2 kpl., l) wykonanie kanału tłocznego PE 100 SDR17, 110 x 6,6 - ok. 1.776,60 mb, m) wykonanie przebudowy dwóch odcinków sieci telefonicznej długości łącznej ok. 312,00 mb z demontażem ok. 300,00 mb kabli telefonicznych, n) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, o) wykonanie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej, p) odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych z uwzględnieniem rozścielenia nowej wierzchniej warstwy żwirowej z zagęszczeniem (gr. 10 cm po zagęszczeniu) na całej szerokości drogi w której realizowana jest inwestycja kanalizacyjna, q) odtworzenie nawierzchni dróg brukowych. 3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: r) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; s) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; t) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; u) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy; v) informowanie Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie o realizacji nadzorowanych robót budowlanych; w) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu o zaistniałych okolicznościach mogących mieć wpływ na jakość, rzetelność, terminowość wykonania nadzorowanych robót budowlanych, w terminie 3 dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu takich okoliczności. 4. Wykonawca ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 1) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę 5. Wykonawca działać będzie w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo budowlane oraz przepisach szczegółowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach