Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (branża drogowo – mostowa) dla projektu pn. Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 413 177 , fax. 438 413 680
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    ul. Piłsudskiego 21
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    tel. 438 413 177, fax. 438 413 680
    REGON: 73093474300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyn.e-bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (branża drogowo – mostowa) dla projektu pn. Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (branża drogowo – mostowa) dla projektu pn. Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II” Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla projektu pn. Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II” – Branża (specjalność) drogowo - mostowa Niniejsze zamówienie obejmuje wykonywanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określonych w rozdziale 2 pkt. 1.3. SIWZ dotyczących branży (specjalności) drogowo-mostowej dla w/w projektu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2021 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. 1.2. Wykonawca w ramach niniejszego zamóa)wienia zapewni kompleksowy nadzór nad przygotowaniem (dot. m.in. opracowania dokumentacji projektowej) i realizacją inwestycji objętych w/w projektem. Zakres inwestycji zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym oraz koncepcją kładki będącymi załącznikami do SIWZ. 1.3. Obowiązki Inspektora Nadzoru obejmują w szczególności: a) udział w pracach dotyczących przygotowania, opracowywania dokumentacji projektowych w tym w szczególności weryfikacja, uzgadnianie, opiniowanie, wnoszenie uwag i zastrzeżeń do zaproponowanych przez Wykonawców dokumentacji projektowych opracowań, zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym zaproponowanych przez Jednostki Projektowe rozwiązań, sprawdzanie ich zgodności z programem funkcjonalno użytkowym bądź koncepcją; b) współpraca z zespołem inspektorów w poszczególnych branżach c) udział w pracach dotyczących przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla robót budowlanych realizowanych w oparciu o uzgodnione wcześniej dokumentacje projektowe w tym w szczególności: - pomoc w przygotowaniu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, - współpraca z Zamawiającym w zakresie udzielania odpowiedzi na zapytania oferentów i opracowywania wyjaśnień do SIWZ w zakresie przedmiotu zamówienia d) zatwierdzanie lub odrzucanie zaproponowanych przez Wykonawcę Inwestycji rozwiązań, weryfikacja zaproponowanych do wbudowania materiałów i urządzeń, w tym sprawdzanie poprawności wykonywania robót; e) weryfikacja i uzgodnienie harmonogramu rzeczowo – finansowego przygotowanego przez wybranego Wykonawcę; f) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji Inwestycji z Programem Funkcjonalno – Użytkowym/koncepcją, dokumentacjami projektowymi, przepisami ogólnie obowiązującego prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, przy czym na wniosek Zamawiającego Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do niezwłocznej (maksymalnie w ciągu 48 godzin od przekazania zgłoszenia – w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie 24 godzinnego czasu reakcji, otrzyma on dodatkowe punkty w kryterium czas reakcji) wizyty na wskazanym przez Zamawiającego terenie budowy danej inwestycji. Inspektor Nadzoru za każdym razem potwierdza w ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego pobyt na terenie Inwestycji. g) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych przez Wykonawcę robót; h) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; i) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; j) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy; k) organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych oraz reprezentowanie Zamawiającego przed Wykonawcą oraz przed organami uprawnionymi do kontroli Inwestycji; l) udział w naradach oraz odbiorach robót; m) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych oraz o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji Inwestycji, zwiększenie kosztów wykonania zadania itp.; n) informowanie Zamawiającego odnośnie zgłoszonych przez Wykonawcę uwag lub zastrzeżeń dotyczących realizacji robót; o) powiadomienie Zamawiającego o wystąpieniu konieczności wykonania robót dodatkowych/uzupełniających, które nie zostały przewidziane w umowie z Wykonawcą, celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy, przy czym Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy poleceń dotyczących wykonania robót dodatkowych/uzupełniających; p) sprawdzanie kompletności i prawidłowości dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru; q) weryfikacja wykonania robót zaległych oraz usuwania wad i usterek w terminie wskazanym w protokole; r) nadzoru nad usuwaniem wad i usterek Inwestycji w okresie gwarancji i rękojmi na wezwanie Zamawiającego. s) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego t) Żądanie od Wykonawców robót budowlanych dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonywanych robót u) Wykonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń dotyczących realizowanych robót 1.4. Inspektor Nadzoru ma prawo: 1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości realizacji robót lub zagrożeń mogących się pojawić na budowie, wykonania prób lub badań, w tym także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót usunięcia stwierdzonych usterek lub wad, dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie zrealizowanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. 3. Zamawiający dokonał należytej staranności podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać powyższe został pominięty przez Zamawiającego podczas sporządzania OPZ informuję, że celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku należy zastosować rozwiązanie równoważne o nie gorszych parametrach niż wskazane. 4. Wymagania stawiane wykonawcy : a) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z należytą starannością b) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty objęte nadzorem inwestorskim oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. c) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. d) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. e) ponosi odpowiedzialność za szkody, straty spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie w trakcie realizacji zamówienia oraz przy usuwaniu wad. 5. Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie min. do 21 dni. Wykonawca który (w złożonej ofercie) wskaże maksymalny termin do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin płatności. Termin płatności w formularzu ofertowym należy podać w dniach. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin płatności do 30 dni ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże terminu płatności, bądź wskaże termin płatności krótszy niż 21 dni Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. do 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego terminu niż maksymalny wymagany termin do 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY termin płatności uwzględniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności (w dniach) w przedziale od 22 do 29 Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin płatności określony w SIWZ jako minimalny czyli do 21 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Jedynie Wykonawca który wskaże termin płatności do 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin płatności. 6. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Program Funkcjonalno – Użytkowy 2) Koncepcja kładki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy spełniania dodatkowych warunków w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach