Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Przebudowa oczyszczalni ścieków w Lwówku Śląskim wraz z zakupem urządzeń

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Łasicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 341 020 , fax. 757 341 022
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu
    ul. Łasicka 17
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 341 020, fax. 757 341 022
    REGON: 23005124900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Przebudowa oczyszczalni ścieków w Lwówku Śląskim wraz z zakupem urządzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad robotami w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa oczyszczalni ścieków w Lwówku Śląskim wraz z zakupem urządzeń” które jest finansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”. Nadzór obejmuje następujące roboty w ramach wskazanego zadania inwestycyjnego: 1) budowa: • budynku mechanicznego podczyszczania ścieków, w którym zlokalizowano m.in. mechaniczną kratę schodkową (urządzenie podstawowe) – 1 szt., kratę ręczną (rezerwową) – 1 szt. i automatyczną zlewnię ścieków dowożonych, separator piasku (istniejący), • zagęszczacza grawitacyjnego , • rurociągów międzyobiektowych, • linii kablowych energetycznych, sygnalizacyjnych, sterowniczych, 2) remont istniejących obiektów, polegający na: a) wymiana urządzeń na istniejących obiektach – wymianie podlegają: • pompy wraz z osprzętem i orurowaniem w przepompowni głównej, • pompy wraz z osprzętem, armaturą i orurowaniem w pompowni osadu nadmiernego, • dyfuzory rurowe w komorach nitryfikacji, • pompy do podawania koagulantu (PIX), • mieszadła w komorze denitryfikacji, • pompę w pompowni wody technologicznej, • wszystkie koryta, zastawki, barierki, pomosty na bloku biologicznym, • zasuwy wraz z napędami elektrycznymi w osadnikach wstępnych oraz na rurociągach sprężonego powietrza. b) modernizacja piaskownika (wymiana systemu ewakuacji piasku wraz z jego separacją, zastawek), 3) montaż nowych urządzeń w istniejących obiektach t.j. mieszadeł w komorze nitryfikacji, pompowni ciał pływających w osadnikach wtórnych, pomiar osadu, napędów zasuw zainstalowanych na rurociągach sprężonego powietrza. 4) likwidację istniejących zużytych technicznie obiektów: • wiaty oraz demontaż krat, • leja zjazdowego do komory zlewczej, • szafy sterowniczej przy przepompowni ścieków (montaż nowej szafy elektrycznej w rozdzielni w budynku podczyszczania ścieków), • dmuchawy przy piaskowniku. 5) Rozruch mechaniczny, hydrauliczny i technologiczny oczyszczalni. 2.2 Strony zamierzają regularnie, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, odbywać narady koordynacyjno-techniczne. Narady będą odbywać się na terenie budowy, w biurze Wykonawcy robót budowlanych lub w siedzibie Zamawiającego – zgodnie z decyzją Zamawiającego. Spotkaniom będzie przewodniczył przedstawiciel Zamawiającego, który sporządzał będzie protokół i przedstawiał do podpisu uczestnikom spotkania bezpośrednio po jego zakończeniu. Ze strony Wykonawcy w spotkaniach będą brać udział kierownicy robót. W powyższych spotkaniach obowiązkowy jest udział Inspektora Nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach