Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. „Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową”

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327585101, fax. 0326233786
    REGON: 000525464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / Zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. „Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową” zgodne ze zgłoszeniem z dnia 09.06.2017 r. oraz zaświadczeniem o braku wniesienia sprzeciwu z dnia 30.06.2017 r. znak: AGN.6743.553.2017.EL11 wraz z załącznikami dla Przebudowy drogi gminnej ulicy Zielonej, od ulicy Kusocińskiego do skrzyżowania z ulicą Grzybową w Chrzanowie, na działce nr 1156/406, 1156/417, 5273/2, 3998/194, 1156/467, 3998/86, 1156/68, 1156/530, 3998/193 jednostka ewidencyjna Chrzanów - miasto, obręb Chrzanów w miejscowości Chrzanów, gmina Chrzanów” w km 0+727,05-1+124,05, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), przepisami wykonawczymi, innymi pozyskanymi uzgodnieniami, warunkami technicznymi, decyzjami, dokumentacją projektową oraz zakresem zamówienia określonym umową z Wykonawcą robót. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych obejmuje zakres: • budowy dróg wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa – w tym Prawa Budowlanego, • sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa – w tym Prawa Budowlanego, • sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa – w tym Prawa Budowlanego, 2. Charakterystyka robót budowalnych do wykonania przez Wykonawcę w ramach inwestycji:  przebudowa drogi gminnej ul. Zielonej,  budowa chodnika dla pieszych – szerokość 2,00 m,  budowa ścieżki rowerowej – szerokość 2,00 m,  przebudowa kanalizacji deszczowej: • studzienki kanalizacyjne ø 1000, • wpusty deszczowe ø 500, • kolektor kanalizacji PVC ø 315 (studzienki), PVC ø 200 (wpusty deszczowe),  budowa kanału technologicznego,  budowa zatok parkingowych,  budowa oraz przebudowa zjazdów z drogi gminnej ul. Zielonej. 3. Obowiązki Inspektora Nadzoru: 1) Wykonywanie pełnego zakresu czynności wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) 2) Kontrola terminowości wykonania robót, ich ilości, jakości i wartości. 3) Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu. 4) Zatwierdzanie finansowego protokołu odbioru robót sporządzonego przez wykonawcę robót będącego podstawą fakturowania robót przez wykonawcę. 5) Rozliczenie końcowe finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z wykonawcą robót. 6) Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1do SIWZ), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów przedłożonych Zamawiającemu; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach