Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Niepodległości, ul. Bohaterów Westerplatte w Pszowie”

Gmina Miasto Pszów ogłasza przetarg

  • Adres: 44370 Pszów, ul. Pszowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 455 88 76 , fax. 032 455 86 36
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pszów
    ul. Pszowska 534
    44370 Pszów, woj. śląskie
    tel. 032 455 88 76, fax. 032 455 86 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Niepodległości, ul. Bohaterów Westerplatte w Pszowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Niepodległości, ul. Bohaterów Westerplatte w Pszowie” w ramach projektu „Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową kanalizacji w Aglomeracji Pszów”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru, zamiennie określającego Wykonawcę, należy w szczególności: 1) pełnienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, czynności nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, lub też poprzez dysponowanie osobą takie uprawnienia posiadającą, 2) dokonanie co najmniej jednej wizyty w tygodniu na placu budowy, 3) składanie pisemnych raportów miesięcznych o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od projektów budowlano-wykonawczych, w terminie do 7-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 4) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 5) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu raportu z realizacji inwestycji (ostatni raport miesięczny), w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia budowy ostatniego fragmentu robót podlegających nadzorowi, 6) prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych inwestycji w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe inwestycji, 7) doradztwo Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji inwestycji. 3. Zadaniem Inspektora Nadzoru jest sprawowanie efektywnego nadzoru nad realizacją projektu zapewniającego prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych Umową i uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych, przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska w trakcie budowy. 4. Po zakończeniu realizacji zamówienia, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji oraz nadzoru nad pracami realizowanymi w ramach gwarancji. 5. Szczegółowe obowiązki Inspektora Nadzoru określa Załącznik nr 1 do Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ pn. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ppkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. II. Wraz z ofertą, poza oświadczeniami o których mowa w pkt III.3), powinny być złożone: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 2. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach