Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg
- Adres: 97225 Ujazd, Plac Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 192 123 , fax. 447 192 129
- Data zamieszczenia: 2016-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
Plac Kościuszki 6
97225 Ujazd, woj. łódzkie
tel. 447 192 123, fax. 447 192 129
REGON: 55099900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn: Termomodernizacja i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Skrzynki wraz z zagospodarowaniem terenu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: -pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach, nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; -rozliczenia rzeczowe realizowanego zadania inwestycyjnego; współdziałania z Wykonawcą dokumentacji projektowej oraz z Wykonawcą robót budowlanych w celu realizacji zamierzenia polegającego na Termomodernizacji i przebudowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Skrzynki wraz z zagospodarowanie terenu. 2 Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru obejmują m.in.: wykonanie termomodernizacji i remontu oraz przebudowy budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Skrzynki wraz zagospodarowaniem działki. Przy budynku przebudowane zostaną drogi, schody i place wewnętrzne w tym taras i podjazd dla osób niepełnosprawnych; branża instalacja sanitarna(a) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, b) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, w tym wykonanie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych,c) wewnętrzna instalacja wodociągowa,d) wewnętrzna instalacja wody do celów p.poż.e) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,f) wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania,g) instalacja wentylacji mechanicznej,h) pompa ciepła wraz z zewnętrzną instalacją grzewczą), branża instalacja elektryczna: obejmuje rozmieszczenie instalacji elektrycznej zasilającej gniazda elektryczne oraz urządzenia zainstalowane w budynku, instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego instalację odgromową oraz instalację fotowoltaiczną. Podstawowe parametry obiektu: Obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym o wysokości nieprzekraczającej 8m z niewielkim podpiwniczeniem. - powierzchnia zabudowy budynku wynosi 560,16 m2, - użytkowa 461,23 m2, - kubatura 2.748m3. Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, inne dokumenty i uzgodnienia) dostępna w siedzibie Zamawiającego oraz do pobrania na stronie Zamawiającego: www.ujazd.bip.cc w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- pod nazwą: „Termomodernizacja i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Skrzynki wraz z zagospodarowanie terenu”. 3 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony jest we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 4 Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonywanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; -Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; -Wykonawca określi telefony kontaktowe, adres e-mail oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; -Wykonawca oraz osoby zatrudniane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia są zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, regulaminów obowiązujących na terenie budowy. -Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. -Wykonawca nie jest upoważniony do udzielania zamówień w imieniu Zamawiającego czy dokonywania jakichkolwiek zmian w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówień podwykonawcom. W formularzu oferty- załącznik nr 1 do SIWZ- należy podać zakres zamówienia powierzony podwykonawcom oraz firmy podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 800,00 złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: Pieniądzu, Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, Gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy,Gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 85 8985 0004 0060 0600 0101 0017 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn: Termomodernizacja i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Skrzynki wraz z zagospodarowaniem terenu” W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty oraz kopię dokumentu gwarancyjnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodne z wymogami określonymi przez prawo bankowe. W przypadku poręczenia niezbędne jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zamawiającego). Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać: termin obowiązywania gwarancji/poręczenia od dnia składania ofert do końca okresu związania ofertą oraz kwotę wadium 800,00 złotych. informacje, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu syg. Akt 271.1.10.2016. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 4a ustawy – Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa budynku wielorodzinnego z częścią garażową z urządzeniami budowlanymi oraz rozbiórką budynku biurowego na terenie w Łodzi przy ul. Lubelskiej 9/11
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2124E oraz drogi nr 2168E
Dodano: 2023-10-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie
Dodano: 2023-09-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików”
Dodano: 2023-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"
Dodano: 2022-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ujeździe”
Dodano: 2022-10-31 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2022-09-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad remontem 12 ulic na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2022-08-12 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego nr W087WW
Dodano: 2022-08-10 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji „ Rozbudowa siedziby WFOŚiGW w Łodzi wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Dodano: 2021-07-30