Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej dla realizacji II etapu zadania pn.: Przebudowa ciągu komunikacyjnego od ronda poprzez ulice: Bolesława Krzywoustego, Wały Chrobrego, Piastowską wraz z przebudową skrzyżowania ulicy Piastowskiej z ul. Kazimierza Wielkiego

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2011-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej dla realizacji II etapu zadania pn.: Przebudowa ciągu komunikacyjnego od ronda poprzez ulice: Bolesława Krzywoustego, Wały Chrobrego, Piastowską wraz z przebudową skrzyżowania ulicy Piastowskiej z ul. Kazimierza Wielkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej dla realizacji w cyklu dwuletnim II etapu zadania pn.: Przebudowa ciągu komunikacyjnego od ronda poprzez ulice: Bolesława Krzywoustego, Wały Chrobrego, Piastowską wraz z przebudową skrzyżowania ulicy Piastowskiej z ul. Kazimierza Wielkiego Charakterystyka Szczegółowy zakres robót budowlanych nad którymi należy sprawować funkcję inspektora nadzoru branży drogowej wynika z załączonego do niniejszej specyfikacji projektu wykonawczego. W 2011 r. Zamawiający zamierza wykonać przebudowę drogi na odcinku od skrzyżowania ul. Wały Chrobrego z ul. Piotra Skargi za skrzyżowanie z ul. Piastowską ( do wysokości słupa oświetleniowego oznaczonego w projekcie wykonawczym Nr 78) wraz z budową przystanku autobusowego przy ul. Piastowskiej. W 2012 r. Zamawiający zamierza zrealizować pozostały zakres przebudowy objęty dokumentacją techniczną. 3. Prace związane z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru branży drogowej w czasie od podpisania umowy do rozpoczęcia robót inwestycyjnych: 3.1.Opiniowanie dokumentacji technicznej. 3.2. Uczestniczenie w opracowaniu dokumentacji przetargowej. 3.3.Uczestniczenie w komisjach przetargowych. 3.4.Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3.5. Udział w ocenie i weryfikacji złożonych ofert w tym sprawdzanie kosztorysów ofertowych. 3.6. Przygotowanie propozycji rozstrzygnięć w przypadku złożenia zastrzeżenia lub odwołania. 4. Prace związane z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru branży drogowej w trakcie realizacji inwestycji: 4.1. Egzekwowanie od Wykonawcy uprawnień przysługujących Zamawiającemu wynikających z projektu budowlanego wraz z częścią kosztorysową, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz postanowień umownych. 4.2. Uczestnictwo - w przekazaniu placu budowy dla Wykonawcy robót, - w naradach koordynacyjnych, - w odbiorach częściowych i końcowym, - oraz innych czynnościach związanych z realizacją procesu inwestycyjnego. 4.3. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego branży drogowej w zakresie zgodności realizacji budowy z projektem, decyzją zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, decyzją pozwolenia na budowę, przepisami Prawa Budowlanego i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej pod względem technicznym, ilościowym, jakościowym, finansowym oraz zgodności z zawartymi umowami z Wykonawcami robót. 4.4. Monitorowanie realizacji inwestycji. 4.5. Kontrola jakości prowadzonych i oddawanych przez wykonawców robót. 4.6. Informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i przewidywanych wraz ze sposobami ich rozwiązywania. 4.7. Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach i opóźnieniach robót w stosunku do harmonogramu rzeczowo - finansowego. 4.8. Przygotowywanie informacji, sprawozdań, raportów rzeczowych i finansowych oraz innych opracowań dotyczących przebiegu i realizacji inwestycji, wymaganych przez Zamawiającego. 4.9. Sprawdzanie i odbiór robót zanikowych i ulegających zakryciu. 4.10. Uczestnictwo w negocjowaniu z Wykonawcą kosztów robót dodatkowych lub zamiennych oraz ich rozliczanie. 4.11. Uczestnictwo w przeglądzie i zatwierdzeniu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz współudział w uzyskiwaniu ostatecznych decyzji administracyjnych, w tym również pozwolenia na użytkowanie. 4.12. Wykonywanie wszelkich innych czynności nie wymienionych w umowie niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 4.13. Doradztwo i czynny udział w rozstrzyganiu roszczeń i sporów związanych z realizacją inwestycji oraz rozwiązywanie problemów wynikłych podczas wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach