Przetargi.pl
Pełnienie funkcji insp. nadzoru inwest. na zad. pn „BUDOWA DROGI ZBIORCZEJ W ŚR. ŚL. NA ODC. MIĘDZY UL. KOLEJOWĄ A UL. SIKORSKIEGO W RAMACH PŁN. OBWODNICY ŚR.ŚL. WRAZ Z BUDOWĄ CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO”

Gmina Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935069
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji insp. nadzoru inwest. na zad. pn „BUDOWA DROGI ZBIORCZEJ W ŚR. ŚL. NA ODC. MIĘDZY UL. KOLEJOWĄ A UL. SIKORSKIEGO W RAMACH PŁN. OBWODNICY ŚR.ŚL. WRAZ Z BUDOWĄ CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis prac budowlanych, które mają być prowadzone w ramach zadaniaPrzedmiot inwestycji:Przedmiotem inwestycji jest „Budowa drogi zbiorczej w Środzie Śląskiej na odcinku między ulicą Kolejową a ulicą Sikorskiego”.Zakres prac obejmuje:- budowę nowej drogi (KR3, klasa Z, 2 pasy ruchu, szerokość jezdni 6,0m, nawierzchnia z betonu asfaltowego, szerokość poboczy 1,0 m) łączącej ul. Kolejową z ul. Sikorskiego- budowę ronda o parametrach minimalnych wymaganych dla drogi klasy Z i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych przy włączeniu ul. Kolejowej- skrzyżowanie o parametrach wymaganych dla drogi klasy Z i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych przy włączeniu do ul. Sikorskiego- przejście przez cieki wodne- ciąg pieszo rowerowy (szerokość 2,5m, nawierzchnia z betonu asfaltowego) wzdłuż projektowanej drogi oraz wzdłuż ul. Sikorskiego- pas zieleni między jezdnią a ciągiem pieszo-rowerowym- powierzchniowe odwodnienie drogi i ciągu pieszo-rowerowego- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (grubowarstwowego)- wykonanie kanalizacji teletechnicznej- wykonanie oświetlenia ronda- wykonanie oświetlenia przejść dla pieszychParametry techniczne:Parametry projektowanej drogi:- kategoria ruchu - KR3- klasa drogi: Z- kategoria drogi: droga gminna- droga dwukierunkowa - 2 pasy ruchu- długość projektowanej jezdni: 628,5 m- szerokość jezdni: 6,0m (poszerzenia na łukach i dojazdach do skrzyżowań)- nawierzchni jezdni: beton asfaltowy- odwodnienie jezdni: powierzchniowo na przyległe tereny zielone wchodzące w skład pasa drogowego. Wyjątek stanowi odcinek planowanej drogi zlokalizowany w obrębie projektowanego ronda. Z uwagi na zastosowanie krawężników, projektuje się wpust deszczowy wraz z odprowadzeniem wody deszczowej do istniejącego rowu (poprzez projektowaną studnię betonową rewizyjną) zlokalizowanego na dz. nr 41 obr. 2.Parametry projektowanego ciągu pieszo-rowerowego:- łączna długość wzdłuż projektowanej drogi: 654,0 m- łączna długość wzdłuż ul. Sikorskiego: 466,0 m- sumaryczna długość: 1112,0 m- szerokość: 2,5m- nawierzchnia: beton asfaltowy- obramowanie: obrzeża betonowe osadzone na ławie betonowej z oporem- odwodnienie: powierzchniowo na przyległe tereny zielone wchodzące w skład pasa drogowegoNa włączeniu projektowanej drogi z ul. Kolejową projektuje się rondo o parametrach minimalnych wymaganych dla drogi klasy Z i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych przy włączeniu ul. Kolejowej:- średnica wyspy środkowej: 7m (średnica przyjęta wg wytycznych Inwestora, z uwagi na ograniczenia terenowe). Wyspa środkowa wyniesiona 1,0 m powyżej terenu.- przejezdny pas okalający wyspę środkową, wykonany z kostki granitowej: szer. 1,5m- szerokość pasa ruchu dookoła ronda: 6,5 m- nawierzchnia pasa ruchu: beton asfaltowyW obrębie ronda projektuje się krawężniki granitowe (zgodnie z częścią rysunkową).W celu umożliwienia komunikacji pieszych/rowerzystów wzdłuż ul. Kolejowej, w obrębie planowanego ronda projektuje się przejście dla pieszych/przejazd dla rowerzystów wraz z wysepką dzielącą.Na włączeniu drogi z ul. Sikorskiego zaprojektowano skrzyżowanie skanalizowane o parametrach wymaganych dla drogi klasy Z i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych (zgodnie z częścią rysunkową).Na trasie zaprojektowanej drogi, planuje się wykonanie obiektów inżynierskich takich jak:- prefabrykowany betonowy przepust skrzynkowy o wymiarach wew. 450x200 (przejście przez ciek Średzka Woda)- prefabrykowane betonowe przepusty rurowe – 3 szt.Zaprojektowano połączenia z planowaną drogą wszystkich działek prywatnych i drogowych poprzez zjazdy oraz projektowany odcinek drogi technicznej szer. 3,5 m wykonanej z kruszywa kamiennego.Dodatkowo planuje się wymianę istniejącego przepustu na betonowy okrągły przepust fi 600 wraz z odtworzeniem ścian czołowych z bloczków betonowych na działce nr 11 obr. 2.Roboty elektryczne:W ramach inwestycji przewidziano roboty instalacyjne związane z:- wykonaniem oświetlenia ronda – montaż opraw oświetleniowych na maszcie (3 ramiona) na słupie- wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych – montaż opraw oświetleniowych na słupach – 2 szt. oraz montaż lamp oświetleniowych solarnych doświetlających przejścia dla pieszych – 2 szt.Prace dotyczące zieleni:Wzdłuż planowanej drogi, pomiędzy jezdnią a ciągiem pieszo-rowerowym zaprojektowano pas zieleni (szer. 3,0m) z zielenią wysoką - drzewa. Wzdłuż ul. Sikorskiego, pomiędzy istniejącą jezdnią a planowanym ciągiem pieszo-rowerowym projektuje się pas zieleni szer. 1,5 m (zieleń niska –trawnik/żywopłot, natomiast po drugiej stronie planowanego ciągu pieszo-rowerowego w wydzielonym pasie należy posadzić zieleń wysoką (zgodnie z przedmiarem: Zakup, dostawa, sadzenie i pielęgnacja drzew o średnicy pnia 12-14 cm, wraz kosztami palikowania - 20 szt. lipa drobnolistna, 20 szt. grab pospolity fastigiata, 20 szt. klon pospolity platanoides).Konstrukcja nawierzchni:Układ warstw nawierzchnia jezdni:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – 4cm po zagęszczeniu- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 0,5 kg/m2- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – 5cm po zagęszczeniu- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 0,5 kg/m2- warstwa podbudowy z betonu asfaltowego AC22P – 7 cm po zagęszczeniu- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 1,0 kg/m2(stosować tylko wzdłuż projektowanych poboczy na szerokości 1,0m)- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 – 20 cm po zagęszczeniu- podłoże wzmocnione – kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5 MPa (mieszanka z wytwórni) – 20 cm po zagęszczeniu- nasyp z pospółki zagęszczonej do Is=1,0 (grubość warstwy w zależności od warunków terenowych)- grunt rodzimyUkład warstw nawierzchni zjazdów:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – 4 cm po zagęszczeniu- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 0,5 kg/m2- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – 8 cm po zagęszczeniu- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 1,0 kg/m2- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 – 20 cm po zagęszczeniu- podłoże wzmocnione – kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5 MPa (mieszanka z wytwórni) – 15 cm po zagęszczeniu- pospółka – 22 cm- grunt rodzimyUkład warstw nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – 5 cm po zagęszczeniu- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 1,0 kg/m2- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 – 15 cm po zagęszczeniu- podłoże wzmocnione – kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5 MPa (mieszanka z wytwórni) – 10 cm po zagęszczeniu- nasyp z pospółki zagęszczonej do Is=1,0 (grubość warstwy w zależności od warunków terenowych)- grunt rodzimySzczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo – kosztorysowej i specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ.Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową ( projekt budowlany, wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys, decyzja ZRID, warunki techniczne i uzgodnienia):2.3 Obowiązki i upoważnienie Zleceniobiorcy oraz sposób realizacji zamierzenia. Do obowiązków Zleceniobiorcy jako Inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności i obowiązków przypisanych Inspektorowi nadzoru inwestorskiego w odnośnych przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.. Do obowiązków Zleceniobiorcy należą między innymi:1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym, wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej;2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności w celu zapobiegania zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;3) Zatwierdzanie materiałów do wbudowania w obiekcie;4) Wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części, które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie na wykonanie zadania oraz sporządzanie wraz z Kierownikiem budowy protokołów konieczności na okoliczność wykonania zamówień uzupełniających, zamówień dodatkowych, zaniechania wykonania robót, określonych Dokumentacją projektową, oraz wykonania robót zamiennych i przedstawianie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu;5) Sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i montowanych urządzeń technicznych; kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających będzie odbywało się poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia ich do odbioru wpisem Wykonawcy robót do dziennika budowy.6) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.7) Sprawdzanie czy kierownictwo budowy/robót i Podwykonawcy posiadają akceptację Zamawiającego do realizacji zadania.8) Uczestniczenie w naradach technicznych i radach budowy zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę Robót oraz sporządzanie notatek z narad technicznych i rad budowy.9) Uczestniczenie w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym - potwierdzenie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w warunkach udziału w postępowaniu.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:Wykonawca  wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą  niż 30.000,00 zł.2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy;Doświadczenie zawodowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na co najmniej dwóch obiektach odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – (wykonanie robót przy przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł)2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności w specjalnościach:a) inżynieryjnej drogowej,b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,c) uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni- posiadania wiedzy i doświadczenia;- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:Lp.FunkcjaKwalifikacje i doświadczenie zawodoweLiczba osób1.Inspektor nadzoru inwestorskiego – koordynator zespołu inspektorów nadzoruKwalifikacje:Posiada uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi bez ograniczeń w specjalnościdrogowej*;Doświadczenie:Ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie uczestniczył jako inspektor nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na co najmniej dwóch obiektach odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – (wykonanie robót przy przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł).12.Inspektor nadzoru branży elektrycznejKwalifikacje:Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*;Doświadczenie:Ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie uczestniczył jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik robót w branży elektrycznej przy realizacji robót budowlanych na co najmniej jednym obiekcie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – (wykonanie robót przy przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł).13.Inspektor nadzoru terenów zieleniKwalifikacje:Posiada uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni*;Doświadczenie:Ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie uczestniczył jako inspektor nadzoru terenów zieleni przy realizacji co najmniej jednej inwestycji, w ramach której wykonano nasadzenia drzew.1* zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, albo odpowiadające równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.W/w uprawnienia mogą znajdować się w posiadaniu jednej lub więcej osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach