Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI EKSPERTA WSPÓŁPRACUJĄCEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU KOOPERACJE 3D- MODEL WIELOSEKTOROWEJ WSPÓŁPRACY NA RZECZ WSPARCIA OSÓB I RODZIN

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30070 Kraków, ul. Piastowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
    ul. Piastowska 32
    30070 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
    REGON: 35161250100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.krakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI EKSPERTA WSPÓŁPRACUJĄCEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU KOOPERACJE 3D- MODEL WIELOSEKTOROWEJ WSPÓŁPRACY NA RZECZ WSPARCIA OSÓB I RODZIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta współpracującego przy realizacji projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna. 2. Zakres zadań będzie polegał w szczególności na: 1) Uczestniczeniu w opracowaniu modelu kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej z podmiotami innych polityk sektorowych, m.in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa, policji i in., w szczególności poprzez współpracę przy prowadzeniu diagnozy, przygotowanie koncepcji, opisów merytorycznych, raportów, udział w pracach zespołu ds. modelu, spotkaniach, konsultacjach, 2) Opracowaniu wytycznych oraz aktywnym uczestnictwie w pilotażu, wdrożeniu i upowszechnianiu wypracowanego modelu, m.in. poprzez udział w spotkaniach, współpracę z animatorami, opracowanie katalogu dobrych praktyk, wypracowanie założeń do księgi rekomendacyjnej w zakresie stosowania modelu kooperacji, 3) Prowadzeniu merytorycznej dokumentacji z zakresu prowadzonych działań, 4) Bieżącej współpracy z pracownikami merytorycznymi projektu, pozostałymi ekspertami i ekspertami wiodącymi oraz gminami biorącymi udział w projekcie. Wykonawca będzie uczestniczył w realizacji projektu według wytycznych Zamawiającego, zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, który jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz zgodnie z Regulaminem konkursu Wypracowanie i wdrożenie modeli kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej a podmiotami innych polityk sektorowych m. in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa i policji (numer konkursu: POWR.02.05.00-IP.03-00-014/17), ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w dniu 29.08.2017 r. Projekt realizowany jest od 1 kwietnia 2018 r. do 31 marca 2021 r. w podziale na następujące etapy: - I faza: faza modelu – 1 kwietnia 2018 r. – 31 marca 2019 r.; - II faza: faza pilotażu – 1 kwietnia 2019 r.– 30 września 2020 r.; - III faza: faza rekomendacji – 1 października 2020 r.– 31 grudnia 2020 r.; - IV faza: faza edukacyjna – 1 stycznia 2021 r. – 31 marca 2021 r. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1) Część I zamówienia – usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta z zakresu nauk społecznych: Maksymalny wymiar zaangażowania wyniesie łącznie 1045 godzin, z podziałem na następujące etapy: − I faza: faza modelu – 600 godzin, tj. średnio 75 godzin miesięcznie; − II faza: faza pilotażu – 360 godzin, tj. średnio 20 godzin miesięcznie; − III faza: faza rekomendacji – 60 godzin, tj. średnio 20 godzin miesięcznie; − IV faza: faza edukacyjna – 25 godzin. z zastrzeżeniem, że godziny niewykorzystane w danym miesiącu mogą zostać wykorzystane w kolejnych miesiącach realizacji umowy, w ramach danej fazy realizacji projektu w danym roku. Ponadto, Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnego limitu godzin w danym roku, to jest: − w 2018 roku – maksymalnie 450 godzin zegarowych, − w 2019 roku – maksymalnie 330 godzin zegarowych, − w 2020 roku – maksymalnie 240 godzin zegarowych, − w 2021 roku – maksymalnie 25 godzin zegarowych. 2) Część II zamówienia – usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta z zakresu nauk o zarządzaniu Maksymalny wymiar zaangażowania wyniesie łącznie 1045 godzin, z podziałem na następujące etapy: − I faza: faza modelu – 600 godzin, tj. średnio 75 godzin miesięcznie; − II faza: faza pilotażu – 360 godzin, tj. średnio 20 godzin miesięcznie; − III faza: faza rekomendacji – 60 godzin, tj. średnio 20 godzin miesięcznie; − IV faza: faza edukacyjna – 25 godzin. z zastrzeżeniem, że godziny niewykorzystane w danym miesiącu mogą zostać wykorzystane w kolejnych miesiącach realizacji umowy, w ramach danej fazy realizacji projektu w danym roku. Ponadto, Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnego limitu godzin w danym roku, to jest: − w 2018 roku – maksymalnie 450 godzin zegarowych, − w 2019 roku – maksymalnie 330 godzin zegarowych, − w 2020 roku – maksymalnie 240 godzin zegarowych, − w 2021 roku – maksymalnie 25 godzin zegarowych. 3) Część III zamówienia – usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta z zakresu pomocy i integracji społecznej Maksymalny wymiar zaangażowania wyniesie łącznie 625 godzin, z podziałem na następujące etapy: − I faza: faza modelu – 600 godzin, tj. średnio 75 godzin miesięcznie; − IV faza: faza edukacyjna – 25 godzin. z zastrzeżeniem, że godziny niewykorzystane w danym miesiącu mogą zostać wykorzystane w kolejnych miesiącach realizacji umowy, w ramach danej fazy realizacji projektu w danym roku. Ponadto, Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnego limitu godzin w danym roku, to jest: − w 2018 roku – maksymalnie 450 godzin zegarowych, − w 2019 roku – maksymalnie 150 godzin zegarowych, − w 2021 roku – maksymalnie 25 godzin zegarowych. 4) Część IV zamówienia – usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta z zakresu pracy socjalnej i networkingu. Maksymalny wymiar zaangażowania wyniesie łącznie 600 godzin, z podziałem na następujące etapy: − I faza: faza modelu – 600 godzin, tj. średnio 75 godzin miesięcznie; z zastrzeżeniem, że godziny niewykorzystane w danym miesiącu mogą zostać wykorzystane w kolejnych miesiącach realizacji umowy, w ramach danej fazy realizacji projektu w danym roku. Ponadto, Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnego limitu godzin w danym roku, to jest: − w 2018 roku – maksymalnie 450 godzin zegarowych, − w 2019 roku – maksymalnie 150 godzin zegarowych. Dotyczy wszystkich części zamówienia: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, IŻ W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA JEDNA OSOBA NIE MOŻE BYĆ EKSPERTEM W WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału, o którym mowa w pkt. III.3), wraz z ofertą należy przedłożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający m.in.: 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia (dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach, innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; 4) (jeżeli dotyczy) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach