Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6853419 , fax. 14 6853419
- Data zamieszczenia: 2018-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie
Łapanów 32
32-740 Łapanów, woj. małopolskie
tel. 14 6853419, fax. 14 6853419
REGON: 364974220 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziulapanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku warsztatów w Łapanowie, należących do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku warsztatów w Łapanowie, należących do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie: Zakres robót: - instalacje elektryczne oświetleniowe, - instalacje elektryczne gniazd wtykowych i obwodów 1 - fazowych, - instalacje elektryczne siłowe i obwodów 3 - fazowych, - montaż tablic rozdzielczych w budynku, - instalację uziemienia i połączeń wyrównawczych, - instalację przeciwprzepięciowa, - instalację telefoniczna - instalację komputerową (LAN). Szczegółowy zakres robót zawiera; Dokumentacja Projektowa oraz STWiORB. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) wykonanie instalcji elektrycznej i robót z tym związanych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 5 548 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie modernizacji oświetlenia zewnętrznego brył 5 budynków na bezpieczne dla nietoperzy i minimalizujące efekt zanieczyszczenia światłem wraz z dostawą i montażem uzgodnionych zestawów oświetl...
Dodano: 2024-02-13 - Wykonanie modernizacji oświetlenia zewnętrznego brył 5 budynków na bezpieczne dla nietoperzy i minimalizujące efekt zanieczyszczenia światłem wraz z dostawą i montażem uzgodnionych zestawów oświetleni
Dodano: 2023-11-06 - Cz. I „Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” Cz. II „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powi....”
Dodano: 2023-09-25 - Modernizacja instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W Kilara w Olkuszu
Dodano: 2023-06-29 - Modernizacja instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W Kilara w Olkuszu - etap I
Dodano: 2023-06-29 - „Budowa wewnętrznej sieci LAN dla siedziby Urzędu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-11-15 - Modernizacja serwerowni oraz sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, realizowanym w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-10-19 - Kontynuacja robót budowlanych w zakresie wykonania dźwiękowego systemu ostrzegania przed pożarem oraz wymiany oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Biblioteki Jagiellońskiej
Dodano: 2022-09-13 - Modernizacja serwerowni oraz sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, realizowanym w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-08-29 - Roboty budowlane polegające na rozbudowie i modernizacji systemów zabezpieczenia technicznego w budynku w Krakowie przy ul. Pachońskiego 3A
Dodano: 2021-03-11