Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5306006 , fax. 058 5306111
  • Data zamieszczenia: 2010-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6 6
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 5306006, fax. 058 5306111
    REGON: 00052524000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do podstawowych obowiązków Asystenta Szkolnego projektu będzie należało w szczególności: 1)koordynacja zadań projektu pomiędzy szkołami biorącymi udział w projekcie na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański, 2)zbieranie i gromadzenie dokumentacji od nauczycieli w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 3)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o okolicznościach wymagających zmian w projekcie, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu, 4)rekrutacja uczestników Projektu, 5)promocja Projektu na terenie szkoły, 6)opracowywanie dokumentacji Projektu, 7)udział w sporządzaniu wniosku o płatność, 8)udział w sporządzaniu sprawozdań, 9)monitoring i ewaluacja na terenie szkoły, 10)przygotowywanie umów, zamówień, zleceń dotyczących zakupów realizowanych w ramach Projektu, 11)zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w Projekcie, 12)dostarczanie danych, które zamieszczone zostaną na stronie internetowej dotyczącej projektu (dbanie o aktualne dane), 13)archiwizowanie dokumentacji projektowej w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 14)wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją Projektu, 15)sporządzanie harmonogramów zajęć oraz ich aktualizowanie, 16)wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej realizacji Projektu. 2.4 Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach