Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5306006 , fax. 058 5306111
- Data zamieszczenia: 2010-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
ul. Gdańska 6 6
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 5306006, fax. 058 5306111
REGON: 00052524000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Do podstawowych obowiązków Asystenta Szkolnego projektu będzie należało w szczególności: 1)koordynacja zadań projektu pomiędzy szkołami biorącymi udział w projekcie na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański, 2)zbieranie i gromadzenie dokumentacji od nauczycieli w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 3)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o okolicznościach wymagających zmian w projekcie, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu, 4)rekrutacja uczestników Projektu, 5)promocja Projektu na terenie szkoły, 6)opracowywanie dokumentacji Projektu, 7)udział w sporządzaniu wniosku o płatność, 8)udział w sporządzaniu sprawozdań, 9)monitoring i ewaluacja na terenie szkoły, 10)przygotowywanie umów, zamówień, zleceń dotyczących zakupów realizowanych w ramach Projektu, 11)zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w Projekcie, 12)dostarczanie danych, które zamieszczone zostaną na stronie internetowej dotyczącej projektu (dbanie o aktualne dane), 13)archiwizowanie dokumentacji projektowej w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 14)wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją Projektu, 15)sporządzanie harmonogramów zajęć oraz ich aktualizowanie, 16)wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej realizacji Projektu. 2.4 Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-04-11 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-03-09 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020.
Dodano: 2016-02-05 - Świadczenie usług zarządzania projektem pn: System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej poprzez pełnienie funkcji Kierownika Jednostki Realizującej Projekt.
Dodano: 2015-10-22 - Zatrudnienie kadry zarządzającej projektu w Zespole Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej w ramach projektu pn. Bogaty będzie, kto wiedzę posiędzie
Dodano: 2014-05-22 - Zarządzanie projektem pn Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu Zadanie 1 - Koordynator projektu, Zadanie 2 - Specjalista ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu, Zadanie 3 - Pracownik ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu.
Dodano: 2014-03-21 - Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz specjalisty ds. monitoringu zajęć Nowoczesne gimnazja w Gminie Pelplin
Dodano: 2014-03-21 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zam. na świadczenie na rzecz Zamawi. usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika projektu Nowoczesne szkoły podstawowe w Gminie Pelplin realizowanego przez Gminę Pelplin w ramach Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2014-03-21 - Usługi pełnienia funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pod nazwą Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-19 - Zarządzanie projektem pn Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gminy Władysławowo - szansa na sukces. Zadanie 1 - Koordynator projektu Zadanie 2 - Asystent koordynatora projektu Zadanie 3 - Specjalista do spraw rozliczeń
Dodano: 2014-02-20