Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA DS. ROZLICZEŃ ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA DS. ROZLICZEŃ ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta ds. rozliczeń, rowadzenie obsługi księgowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) zapewnią realizację zamówienia przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje i umiejętności: CZĘŚĆ A a) wykształcenie co najmniej średnie, b) posiadanie doświadczenia we rozliczaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub ukończenie szkolenia z zakresu zarządzania lub rozliczania projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej, c) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym (min. 1 rok), d) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, potwierdzona oświadczeniem, e) znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, oraz ustawy Karta Nauczyciela, potwierdzona oświadczeniem, f) podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint), potwierdzona oświadczeniem, g) posiadanie zdolności organizacyjnych, h) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, i) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. CZĘŚĆ B j) wykształcenie co najmniej średnie, k) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, l) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, potwierdzona oświadczeniem. m) doświadczenie zawodowe - minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku księgowej, n) umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, program księgowo - finansowy), potwierdzona oświadczeniem, o) posiadanie zdolności organizacyjnych, p) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, q) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata oraz zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 5. Dokument poświadczający okres pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku księgowego - wymagany dla obsługi księgowej, 6. Dokument (oświadczenie Wykonawcy i kserokopia zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia) potwierdzający znajomość rozliczania realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny. 7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych. 8. Oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków PO KL i generatora wniosków o płatność. 9. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 10. Dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe pracy w administracji publicznej na stanowisko urzędniczym - wymagany dla Asystenta ds. rozliczeń 11. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 12. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela, 13. Oświadczenie o umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, program finansowo- księgowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach