Gmina Podedwórze ogłasza przetarg
- Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze 44
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 379 50 11 , fax. 83 379 50 08
- Data zamieszczenia: 2010-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
Podedwórze 44 44
21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
tel. 83 379 50 11, fax. 83 379 50 08
REGON: 03023765800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji: Specjalisty ds. organizacji zajęć, projektu Tradycja i praca - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji 1.Specjalisty ds. organizacji zajęć, projektu Tradycja i praca numer POKL.06.01.01 06 046 09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie i wykształcenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w zakładce przetargi z SIWZ
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie koordynatora ds. wdrożenia produktu oraz moderatora platformy internetowej w ramach realizacji projektu pn. System monitoringu losów absolwentów
Dodano: 2013-11-08 - Wyłonienie koordynatorów ds. wdrożenia produktu oraz moderatorów platformy internetowej w ramach realizacji projektu pn. System monitoringu losów absolwentów- II edycja
Dodano: 2013-09-16 - Wyłonienie koordynatorów ds. wdrożenia produktu oraz moderatorów platformy internetowej w ramach realizacji projektu pn. System monitoringu losów absolwentów
Dodano: 2013-08-29 - Wyłonienie koordynatora szkoły letniej w ramach realizacji projektu pn. Wiedza i praktyka drogą do sukcesu
Dodano: 2013-07-09 - Wykonywanie zadań polegających na wdrażaniu usprawnień w czterech urzędach gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędzie Gminy Ruda-Huta, Urzędzie Gminy Sawin, Urzędzie Gminy Siedliszcze, Urzędzie Gminy Wierzbica oraz zadań w zakresie systemów informatycznych
Dodano: 2012-09-14 - Wyłonienie koordynatora szkoły letniej w ramach realizacji projektu pn. Wiedza i praktyka drogą do sukcesu
Dodano: 2012-06-21 - PERSONEL PROJEKTU KOMPETENTNE SZKOŁY GMINY GŁUSK tj. KIEROWNIK PROJEKTU ORAZ KOORDYNATORZY MERYTORYCZNI
Dodano: 2011-10-20 - Usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej.
Dodano: 2011-08-03 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu
Dodano: 2010-10-06 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu
Dodano: 2010-09-23