Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg
- Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7518760 , fax. 081 7518650
- Data zamieszczenia: 2011-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
ul. Głuska 140 140
20-380 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7518760, fax. 081 7518650 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PERSONEL PROJEKTU KOMPETENTNE SZKOŁY GMINY GŁUSK tj. KIEROWNIK PROJEKTU ORAZ KOORDYNATORZY MERYTORYCZNI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych - 30h zajęć dla każdej 8 osobowej gr. z następujących bloków: matematyka 28gr, chemia 1gr,w wymiarze 1h/tyg. i po 60h zajęć dla gr. 4 przyroda w wym. 2h/tyg. Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2012. 2) Zajęcia językowe Moja Europa - podwykonawca, 60 h kursu dla każdej z 24 gr. (łącznie dla 240 os.) realizowane z częstotliwością 2h/tyg. w terminie do VI.2012. 3) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego - 30h zajęć dla każdej z 28gr po 8 os. każda (łącznie 224). Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2012. 4) Zajęcia komputerowe - Młody projektant witryn www - podwykonawca, 60h kursy dla każdej z 10 gr. (łącznie 100 osób) realizowane z częstotliwością 2h-tyg. w terminie do VI.2012. 5) Szkolny Ośrodek Kariery - w ramach SzOKu prowadzone będą zajęcia z psychologiem i doradcą zawodowym, które pozwolą uczestnikom na określenie swoich mocnych stron i ich optymalne wykorzystanie w procesie nauki, podejmowanie decyzji o wyborze szkoły wyższej oraz przyczynią się do wzrostu pewności siebie. Zaplanowano 24 grup (10 osobowe) po 20h zajęć grupowych (w sumie 240UZ) i 2 h-1 os. konsultacji indywidualnych z doradztwa zawodowego i wsparcia psychologicznego dla 120 UZ. Zajęcia będą realizowane do VI.2012 z częstotliwością 1-2h dziennie. 6) Utworzenie i uruchomienie platformy e-learningowej - wsparcie dla 497 uczniów, wykorzystujące innowacyjną formę nauczania-platforma e-learningowa, stanowiąca zbiór bloków tematycznych: jęz. obce, matematyka, fizyka, astronomia, przyroda, biologia i przedsiębiorczość. 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji: - Kierownika projektu - wymiar czasu pracy: 80 godzin-miesiąc - 4 Koordynatorów merytorycznych (terenowych) - wymiar czasu pracy: 80 godzin-miesiąc. - w szkołach objętych projektem: 1) SP i Gim. w Zespole Szkół w Kalinówce, 2) SP i Gim. w Zespole Szkół w Wilczopolu, 3) SP w Prawiednikach, 4) SP i Gim. w Zespole Szkół w Mętowie na potrzeby biura projektu nr POKL.09.01.02-06-146-11 pod nazwą Kompetentne szkoły Gminy Głusk, utworzonego przy Samorządowym Zespole Ekonomiczno - Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk, ul. Głuska 140, 20-385 Lublin. Kierownik projektu będzie odpowiedzialny za: - zarządzanie personelem projektu, - zarządzanie ryzykiem projektu , - opracowanie procedur wykonawczych, - nadzór nad realizacją projektu, - nadzór nad opracowywaniem wniosków o płatność, - monitorowanie prawidłowego przebiegu projektu, - przepływ informacji pomiędzy personelem projektu, - kontakty z Instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu projektu, - inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu. Koordynatorzy merytoryczni (terenowi )(4 os.) odpowiedzialni będą za: - nadzór merytoryczny nad wdrażaniem programu rozwojowego szkoły, - bieżąca współpraca z Kierownikiem projektu, Dyrektorem Samorządowego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół (SZEAS) przy UG Głusk oraz Specjalistą ds. rozliczeń, monitoringu i sprawozdawczości, - rekrutacja uczestników projektu, przyjmowanie zgłoszeń, - obsługa techniczna form wsparcia, w tym współpraca z wykonawcami, nauczycielami prowadzącymi zajęcia, - promocja projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń, dokumentacji i materiałów, - dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych, - przekazywanie informacji o projekcie, w tym kontakt z Opiekunami prawnymi uczestników projektu, - sporządzanie i archiwizacja dokumentacji projektowej - opieka nad grupami szkoleniowymi, - inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I - Kierownik projektu Część II - koordynator merytoryczny (terenowy) w Zespole Szkół w Kalinówce Część III - koordynator merytoryczny (terenowy) w Zespole Szkół w Wilczopolu Część IV - koordynator merytoryczny (terenowy) w Szkole Podstawowej w Prawiednikach Część V - koordynator merytoryczny (terenowy) w Zespole Szkół w Mętowie Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wybraną jedną część zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy (Kierownika projektu oraz Koordynatorów merytorycznych) będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie koordynatora ds. wdrożenia produktu oraz moderatora platformy internetowej w ramach realizacji projektu pn. System monitoringu losów absolwentów
Dodano: 2013-11-08 - Wyłonienie koordynatorów ds. wdrożenia produktu oraz moderatorów platformy internetowej w ramach realizacji projektu pn. System monitoringu losów absolwentów- II edycja
Dodano: 2013-09-16 - Wyłonienie koordynatorów ds. wdrożenia produktu oraz moderatorów platformy internetowej w ramach realizacji projektu pn. System monitoringu losów absolwentów
Dodano: 2013-08-29 - Wyłonienie koordynatora szkoły letniej w ramach realizacji projektu pn. Wiedza i praktyka drogą do sukcesu
Dodano: 2013-07-09 - Wykonywanie zadań polegających na wdrażaniu usprawnień w czterech urzędach gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędzie Gminy Ruda-Huta, Urzędzie Gminy Sawin, Urzędzie Gminy Siedliszcze, Urzędzie Gminy Wierzbica oraz zadań w zakresie systemów informatycznych
Dodano: 2012-09-14 - Wyłonienie koordynatora szkoły letniej w ramach realizacji projektu pn. Wiedza i praktyka drogą do sukcesu
Dodano: 2012-06-21 - Usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej.
Dodano: 2011-08-03 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu
Dodano: 2010-10-06 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu
Dodano: 2010-09-23 - Wykonanie usługi: Koordynator Projektu, Specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu, Specjalisty ds. księgowości, Koordynatorów przedszkolnych w miejscowościach: Łabunie, Łabuńki Pierwsze,Bródek, Ruszów w projekcie ABC małego odkrywcy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Dodano: 2010-05-06