Przetargi.pl
Usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej.

Zespół Szkół w Siennicy Różanej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana 257
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 575 92 14 , fax. 82 575 92 14
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Siennicy Różanej
    Siennica Różana 257 257
    22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie
    tel. 82 575 92 14, fax. 82 575 92 14
    REGON: 06027392600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujące pełnienie funkcji funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Z podziałem na 12 części. Usługi będą realizowane w niżej wymienionej szkole i specjalnościach. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny czyli 60 min w Częściach I, II i III, natomiast w pozostałych częściach od IV do XII używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem szkoły. Zamówienie obejmuje świadczenie usług wg. niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: Zespół Szkół w Siennicy Różanej Siennica Różana 257 22-304 Siennica Różana Część I Usługa: pełnienie funkcji koordynatora projektu Liczba godzin ogółem: 480 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Zakres obowiązków: Koordynator projektu kieruje wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem projektu, zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu, w tym: a) nadzór nad całością prac związanych z realizacji projektu i ich jakością oraz nad personelem projektu; b) bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu; c) nawiązywanie współpracy i nadzór nad pracą podwykonawców zadań zakupu sprzętu, materiałów dydaktycznych, zatwierdzenie płatności; d) zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowanie całościowego nadzoru nad realizacją projektu; e) zarządzania planowanymi działaniami projektowymi; f) prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy; g) autoryzacja monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu (prowadzonego przez specjalistę dydaktycznego); h) organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu; i) nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu; j) dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów; k) wprowadzenia zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; l) reprezentowania projektu na zewnątrz; ł) akceptacji wniosków o płatność; m) kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; n) uczestniczenie w hospitalizacji prowadzonych zajęć w ramach realizacji projektu - minimum 3 razy w czasie trwania projektu; o) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; p) pełna dyspozycyjność czasowa do końca trwania projektu tj. zatwierdzenie przez Instytucję Pośredniczącą końcowego wniosku o płatność; Część II Usługa: pełnienie funkcji kierownika dydaktycznego Liczba godzin ogółem: 480 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Do zadań specjalisty dydaktycznego będzie należało: a) administracja wykupioną usługą hostingową, stworzenie na niej platformy E-learnigowej MOODLE, bieżąca aktualizacja oraz wspomaganie nauczycieli w zamieszczaniu materiałów; b) przeprowadzenie zadań związanych z promocją projektu; c) współpraca z koordynatorem projektu w zakresie nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; d) dokonanie zakupów związanych z realizowanym projektem w zakresie zgodnym z wnioskiem o dofinansowanie; e) pomoc w rzetelnym i terminowym sporządzaniu wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym pomoc przy sporządzaniu wniosku o płatność końcową; f) sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu; g) dokonywanie innych czynności zleconych przez koordynatora projektu oraz kierownika jednostki; h) pełna dyspozycyjność czasowa do końca trwania projektu tj. zatwierdzenie przez Instytucję Pośredniczącą końcowego wniosku o płatność; i) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; Część III Usługa: pełnienie funkcji specjalisty do spraw obsługi finansowej projektu Liczba godzin ogółem: 240 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Zakres obowiązków: a) nadzór nad częścią finansową projektu b) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; Część IV Usługa: prowadzenie zajęć z matematyki, w szkole podstawowej 1 nauczyciel, w gimnazjum 2 nauczycieli Liczba godzin ogółem dla nauczyciela grupy z szkoły podstawowej: 100 h Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 2 grup z szkoły podstawowej - od września 2011 r. do marca 2012 r. Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część V Usługa: prowadzenie zajęć z języka polskiego, 1 nauczyciel w szkole podstawowej i gimnazjum 2 nauczycieli Liczba godzin ogółem dla nauczyciela grupy z szkoły podstawowej: 100 h Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 2 grup z szkoły podstawowej - od września 2011 r. do marca 2012 r. Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VI Usługa: prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum 2 nauczycieli Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VII Usługa: prowadzenie zajęć związanych z tworzeniem filmu przez eksperta filmowego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla eksperta filmowego grypy z gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup (8 osobowych) z gimnazjum - październik 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VIII Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez instruktora teatralnego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla instruktora teatralnego grupy z gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup (8 osobowych) z gimnazjum - listopad 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część IX Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez aktora w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla aktora grup z szkoły podstawowej i gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup z szkoły podstawowej i gimnazjum - listopad 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część X Usługa: prowadzenie warsztatów z grafiki komputerowej przez grafika komputerowego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla grafika komputerowego grupy z gimnazjum: 30 h Harmonogram: Dla 2 grup (8osobowych) z gimnazjum - od grudnia 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część XI Usługa: prowadzenie zajęć o efektywnych metodach uczenia się przez psychologa w szkole podstawowej i gimnazjum Liczba godzin ogółem dla psychologa: 18 h Harmonogram: Dla 3 grup (16 osobowych) z szkoły podstawowej i gimnazjum - od września 2011r. do listopada 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 16 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część XII Usługa: prowadzenie zajęć dotyczących gimnastyki mózgu przez psychologa-kinezjologa w szkole podstawowej i gimnazjum Liczba godzin ogółem dla psychologa-kinezjologa: 48 h Harmonogram: Dla 6 grup (8 osobowych) z szkoły podstawowej i gimnazjum - od października 2011r. do marca 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem placówki oświatowej podpisującym umowę. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsiennicarozana.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach