Przetargi.pl
Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. „Piłsudskiego 84 w Wałbrzychu poprzez termomodernizacje i remont”

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
    REGON: 57959500000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. „Piłsudskiego 84 w Wałbrzychu poprzez termomodernizacje i remont”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla Zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. „Piłsudskiego 84 w Wałbrzychu poprzez termomodernizacje i remont”, działka nr 147 obręb nr 26 Nowe Miasto, zgodnie z pozwoleniem na budowę, Dokumentacją projektową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami i Instytucjami współfinansującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna Zadania, rozliczenie środków przyznanych przez Zamawiającego na jego realizację, oraz współpraca przy realizacji umów o dofinansowanie Zadania. 1. Zakres robót budowlanych wykonywanych na zadaniu: 1) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, 2) wykonanie iniekcji niskociśnieniowej, 3) roboty murarskie, 4) roboty tynkarskie, 5) zasypanie piwnic, 6) wymiana stropów, 7) docieplenie stropu nad ostatnia kondygnacją, 8) roboty wykończeniowe i malarskie, 9) wykonanie wymiany schodów, 10) remont dachu, 11) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, 12) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, 13) wykonanie szybu windowego oraz montaż dźwigu, 14) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 15) wykonanie ogólnej kotłowni gazowej 16) wykonanie instalacji wodociągowej, 17) wykonanie kolektorów słonecznych, 18) wykonanie kanalizacji sanitarnej, 19) wykonanie wentylacji, 20) wykonanie instalacji gazowej, 21) wykonanie instalacji elektrycznej, 22) wykonanie instalacji teletechnicznej, domofonowej, antenowej 23) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, 24) wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia 25) wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej. 2. Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez Przedsiębiorstwo „INWESTBUD” Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Jaworowej 15a, 58-306 Wałbrzych. 3. W ramach przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy będzie: 3.1. Administrowanie umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami Robót na zadaniu. 3.2.Współpraca z Zamawiającym przy realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi zadanie. 3.3. Wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z realizacji zadania, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi. 3.4.Reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji Umowy wobec władz, urzędów, sądów, partnerów zadania i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń. 3.5.Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy Prawo budowlane: 3.6.Współpraca z Projektantami w ramach pełnionego przez nich nadzoru autorskiego. 3.7.Prowadzenie ewidencji nakładów oraz rozliczenie zadania. 3.8.Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie poprzedzającym realizację budowy, wyszczególnionych w § 4 projektu umowy. 3.9.Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie realizacji budowy, wyszczególnionych w § 5 projektu umowy. 3.10.Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego związanych z odbiorem Robót i przekazaniem do użytkowania, wyszczególnionych w § 6 projektu umowy. 3.11.Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie rękojmi za wady, wynikającej z umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcami Robót, wyszczególnionych w § 7 projektu umowy. 3.12. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie obsługi finansowej zadania oraz wynikających z umów zawartych przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie, wyszczególnionych w § 8 projektu umowy. 3.13.Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji Zadania, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: Nie określa się wymagań, ponieważ czynności wykonywane w ramach zamawianej usługi, czyli czynności zastępstwa inwestycyjnego, nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, tj. nie muszą być wykonywane w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. Czynności te mogą być wykonywane np. w sposób określony dla umów o dzieło /zlecenie. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, w oryginale (w przypadku oferty w formie pisemnej – oświadczenie w formie papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem, w przypadku oferty elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym), c) Dokument, o którym mowa w rozdziale VI pkt 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy), d) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach