Przetargi.pl
PEŁNIENIE CZYNNOŚCI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA ZADANIU: MODERNIZACJA ENERGETYCZNA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŁAŃCUT

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE CZYNNOŚCI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA ZADANIU: MODERNIZACJA ENERGETYCZNA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŁAŃCUT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Gminie Łańcut”. Zakres robót objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.gminalancut.pl w zakładce Zamówienia publiczne pod nazwą zamówienia „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Łańcut”. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją. Zamówienie obejmuje nadzór nad robotami termomodernizacyjnymi w przeważającej części branży budowlanej, w branży instalacji sanitarnych (głównie związanych z wymianą instalacji grzewczej), oraz w niewielkim zakresie w branży instalacji elektrycznych. Szacunkowa wartość robót budowlano – montażowych objętych nadzorem wynosi dla Części I – 1500 tyś. zł., Części II – 1700 tyś. zł.; Części III – 1100 tyś. zł. 3.2. Inspektor nadzoru jest reprezentantem Gminy Łańcut na budowie i dba o zabezpieczenie jej interesów. W szczególności dbałość ta polega na kontroli realizacji robót pod kątem ich zgodności z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) Ponadto do jego obowiązków należeć będzie: 1) uczestniczenie w czynnościach przekazywania Wykonawcy terenu budowy; 2) obecność na każdym zadaniu w trakcie realizacji robót z częstotliwością co najmniej 2 razy w tygodniu /o ile złożona oferta nie będzie przewidywać większej częstotliwości pobytu na budowach/, oraz kontaktu jeden raz w tygodniu z pracownikiem merytorycznym w Urzędzie Gminy, w przypadku sytuacji szczególnej Zamawiający wymaga stawienia się na jego telefoniczne wezwanie; 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy zawartej na realizację zadań; 4) opiniowanie materiałów proponowanych do zastosowania w ramach przedmiotu umowy; 5) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; 6) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych; 8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; 9) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgodą na realizację robót; 10) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; 11) potwierdzanie ilości wykonanych robót w danym kwartale do odbioru częściowego; 12) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; 13) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji oraz ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym; 14) organizowanie i prowadzenie w razie potrzeby/comiesięcznych rad budowy i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego; 15) wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych; 16) nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę szczegółowym harmonogramem prac budowlanych. W przypadku, gdy szczegółowy harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie szczegółowego harmonogramu prac budowlanych; Zamawiający wymaga mobilności wykonawcy zamawianej usługi poprzez dysponowanie środkiem komunikacji samochodowej i łącznością telefonii komórkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część I - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych) Część II – 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych) Część III – 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych) do dnia 08.02.2017 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach