Przetargi.pl
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Nawcz i Dzięcielec”

Gmina Łęczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 84218 Łęczyce, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 789 214 , fax. 586 789 125
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczyce
    ul. Długa 49
    84218 Łęczyce, woj. pomorskie
    tel. 586 789 214, fax. 586 789 125
    REGON: 19167538500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Nawcz i Dzięcielec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje pełnienie czynności inspektora nadzoru budowlanego podczas realizacji inwestycji tj. Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Nawcz i Dzięcielec w zakresie: 3.2.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w szczególności: 1) Ustanowienie inspektora nadzoru w branży sanitarnej. Czas pracy inspektora nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. Wymagana jest obecność minimum 2 w tygodniu (w dni robocze) inspektora nadzoru na budowie (ostateczna ilość wizyt 2 + ilość wizyt dodatkowych zgodnie z ofertą Wykonawcy) 2) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli technicznej i jakościowej zgodności realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu technicznego, STWIOR , SIWZ oraz ogólnie przyjętymi zasadami sztuki budowlanej, a także nad przygotowaniem prawidłowej dokumentacji odbiorowej. 3) Sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia robót, na każdym etapie robót, opatrzonej data i opisem która będzie dołączana do raportu końcowego inwestycji. 4) Wyjaśnianie skarg i spraw spornych związanych z realizacją inwestycji w terminie do 14 dni od przekazania skargi przez Zamawiającego 5) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót; 6) Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 7) Wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 8) Organizowanie przynajmniej raz w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami; 9) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; 10) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 11) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP; 12) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięcie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) zaopiniowanie ich i niezwłoczne przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu; 13) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających, częściowych, etapowych i końcowego wspólnie z Wykonawcą i Zamawiającym , oraz właścicielami gruntów pod wybudowanymi drogami, uczestniczenie w próbach i badaniach. 14) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 15) Wydawanie poleceń Wykonawcy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 16) Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 17) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; 18) Udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 19) Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów; 20) Potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 21) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 22) Kontrolowanie prawidłowego gromadzenia atestów, materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 23) Potwierdzenie gotowości do odbioru robót. 3.2.2 Zamawiający ma prawo kontrolować lub badać gromadzoną przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia oraz sporządzać z niej kopie na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2.3 Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 3.2.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z inspektorem w przypadku nie stosowania się do zapisów niniejszej SIWZ, oraz gdy uzna nienależyte wykonywania powierzonych obowiązków. 3.3 Ogólna charakterystyka robót budowlanych objętych usługą: Zamówienie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w m. Nawcz na terenie działki nr 230, 211, 203, 236, 239/2, 252, 205/11, 9 i 10/1 w ciągu drogi powiatowej nr 1420 G Godętowo – Nawcz – Tłuczewo w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Łęczyce pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Nawcz” w zakresie: a) Kanalizacja sanitarna tłoczna z rur: • PVC DN 90mm o łącznej długości : 350 m (sieć) b) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur: • PVC DN 200mm o łącznej długości : 700,00 m (sieć) • PVC DN 160mm o łącznej długości : 160,00 m (przyłącza – 28 szt.) c) Studzienki DN 1000 – 21 szt. d) Studzienki DN 400 –9 szt. e) Wykonania tłoczni bez wyposażenia i zagospodarowania f) Odtworzenie nawierzchni w poprzez wykonanie umocnienia drogi powiatowej nr 1420 G i 1454 G tłuczniem łamanym 0 – 31,5 mm zagęszczonym mechanicznie. Minimalne zagęszczenie - Is wynosi 0,98. W przepadku, nie uzyskania porządnego wyniku Wykonawcza zobowiązany jest do dogęszczenia gruntu. g) Odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych typu IOMB na drogach wewnętrznych tj. dz. nr 252 i 239/2 obręb Nawcz na odcinku od drogi powiatowej nr 1420 G do projektowanych studzienek kanalizacyjnych nr S40 i S44 h) Do obowiązków wykonawcy należy również: • zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie dokumentacji powykonawczej; • organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem dróg; • przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury drogowej. Zakres realizacji w działce nr 211 obręb Nawcz: • stanowiącej pas drogi powiatowej nr 1454 G został wyznaczony na granicy nieruchomości prywatnych tj. dz. nr 177/1 i 177/2 i jest zgodny z zakresem określonym na załączniku nr 5C - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420 G na odcinku Nawcz – Osiek. • stanowiącej pas drogi powiatowej nr 1420 G został wyznaczony poprzez wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do dz. nr 255/1 i jest zgodny z zakresem określonym na załączniku nr 5C - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420 G na odcinku Nawcz – Osiek. Zakres realizacji w działce nr 9 obręb Nawcz: stanowiącej pas drogi powiatowej nr 1420 G został wyznaczony na granicy nieruchomości prywatnych tj. dz. nr 165/1 i 165/2 i jest zgodny z zakresem określonym na załączniku nr 5C - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420 G na odcinku Nawcz – Osiek. w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Łęczyce pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Nawcz i Dzięcielec” 3.4 Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z obiektami celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.7 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3.8 Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium. 3.9 Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę inspektorów w poszczególnych branżach, mając na uwadze, iż zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane są to osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, które mogą wykonywać czynności samodzielnie, a charakter wykonywanych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. 3.10 Dokumentacja projektowa zakresu robót objętych pełnieniem czynności inspektora nadzoru stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak wymogów w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofert zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ,pełnomocnictwa jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach