Przetargi.pl
Pełnienie całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie bieżących remontów, napraw i konserwacji instalacji wodno kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych i odgromowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie

Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Floriana 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
    ul. Floriana 4 4
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    REGON: 27121685600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie bieżących remontów, napraw i konserwacji instalacji wodno kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych i odgromowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Pełnienie przez wykonawcę całodobowego pogotowia technicznego oraz niezwłoczne zlokalizowanie i usuwanie zgłoszonych wówczas awarii instalacji wodno kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych i odgromowych. Pod terminem awarii zamawiający rozumie nagłe powstanie w powyższych instalacjach usterki, która stanowi zagrożenie dla mienia oraz życia i zdrowia ludzkiego. 2.W przypadku stwierdzenia niesprawności sieci, powodującej nieprawidłowe funkcjonowanie instalacji wymienionych w pkt 1, natychmiastowe powiadomienie właściciela sieci, na którym spoczywa obowiązek utrzymania jej we właściwym stanie technicznym. 3.Niezwłoczne wykonywanie robót (bieżących remontów, napraw i konserwacji) w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez zamawiającego, mających na celu utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji wodno kanalizacyjnych, elektrycznych, centralnego ogrzewania, gazowych i odgromowych oraz innych robót towarzyszących powyższym. Roboty wykonywane będą na podstawie wystawianych zleceń, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt. 1-3 prawa zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 prawa zamówień publicznych, 2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdza-jące odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub za-świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych, płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualne zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych, płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.wykaz wykonanych lub wykonywanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z wykazaniem, że wykonawca spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7.wykaz osób określonych w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia jeżeli wykonawca nimi dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby, która pełnić będzie powyższe funkcje jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nimi dysponował, 8.wykaz narzędzi i sprzętu określonego w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia jeżeli wykonawca nim dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tych narzędzi i sprzętu, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nim dysponował, 9.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności na kwotę minimum 100 000,00 zł, 10.oświadczenie o dysponowaniu lokalem/obiektem na terenie Miasta Knurów, który stanowić będzie miejsce przyjmowania zgłoszeń telefonicznych lub osobistych od zamawiającego lub najemców lokali wraz ze wskazaniem adresu oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia w/w lokalu /obiektu, jeżeli wykonawca oświadczy, że będzie nim dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Końcowa cena stawki roboczogodziny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzglia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach