Przetargi.pl
Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w instalacjach: gazowych, wodociągowo - kanalizacyjnych i elektrycznych w nieruchomościach zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Korczaka 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3642045 , fax. 032 3642055
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
    ul. Korczaka 7 7
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 3642045, fax. 032 3642055
    REGON: 27366544600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w instalacjach: gazowych, wodociągowo - kanalizacyjnych i elektrycznych w nieruchomościach zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa przedmiotu zamówienia: Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w instalacjach: gazowych, wodociągowo - kanalizacyjnych i elektrycznych w nieruchomościach zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu Oznaczenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 50700000 - 2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usuwania awarii oraz wykonywania wszelkich niezbędnych czynności zapobiegających dalszym ich skutkom w instalacjach: gazowych, wodno - kanalizacyjnych i elektrycznych, znajdujących się w częściach wspólnych nieruchomości zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, w ramach pełnienia stacjonarnego dyżuru pogotowia technicznego. Pod pojęciem instalacji części wspólnej nieruchomości należy rozumieć urządzenia i instalacje wod./kan., gazowe, elektryczne, które znajdują się w klatkach schodowych, korytarzach piwnicznych, suszarniach, pralniach, strychach, wózkowniach i innych wspólnych pomieszczeniach. W skład części wspólnej wchodzą również instalacje umieszczone wewnątrz lokali mieszkalnych i użytkowych, znajdujące się przed zaworem głównym lub przed licznikiem (co dokładniej określa granica eksploatacji budynku danej wspólnoty mieszkaniowej). Łączna powierzchnia użytkowa zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu nieruchomości wynosi ok.: 416 699,79m2, usytuowanych w 245 budynkach o łącznej ilości ok. 8 810 lokali. Powyższa liczba budynków, lokali oraz metrów kwadratowych powierzchni użytkowej, została ustalona na dzień ogłoszenia zamówienia i może ulec zmianie w okresie obowiązywania niniejszej umowy. W ramach usuwania awarii instalacji wodociągowych i ciepłej wody użytkowej Wykonawca zobowiązany jest: -dokonywać awaryjnych napraw przecieków na instalacji tj. na odcinkach pionów i poziomów od wodomierza głównego w budynku do pierwszego zaworu odcinającego lokal mieszkalny; -awaryjnie wymieniać, łączyć lub uszczelniać nieszczelne elementy instalacji wodnej np. złączki, kształtki, głowice i odcinki rur w pionach i poziomach; -zabezpieczać pęknięte rury poprzez założenie opaski zaciskowej w przypadku braku zaworów do odbiorników lub zamknięcie dopływu wody celem uniknięcia nadmiernych szkód w nieruchomości; -rozmrażać instalację wewnętrzną w okresie zimowym - wg potrzeb. W ramach usuwania awarii instalacji kanalizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest: -usuwać niedrożności instalacji poziomej do pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej (przykanalików); -usuwać niedrożność przykanalików; -czyścić zatkane kratki ściekowe w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz rury deszczowe z osadnikiem i syfonem; -usuwać zanieczyszczenia powstałe w wyniku awarii kanalizacyjnej w pomieszczeniach wspólnego użytku; -usuwać zatory na przyłączach kanalizacji sanitarnej i deszczowej; -likwidować lokalne niedrożności instalacji kanalizacyjnej (poziomy, piony bez podejść odpływowych - syfonów i kratek ściekowych - od urządzeń w lokalach mieszkalnych i użytkowych). W ramach usuwania awarii instalacji gazowych Wykonawca zobowiązany jest: -likwidować nieprawidłowości połączeń gazowych oraz nieszczelności na instalacji od gazomierza w mieszkaniu do zaworu przy odbiorniku; -przeprowadzić próby szczelności po każdej naprawie; -niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu o dokonanych samowolnych przeróbkach instalacji gazowej w lokalach; -likwidować nieprawidłowości połączeń gazowych; -odciąć niesprawne urządzenia gazowe poprzez zamknięcie zaworu gazowego przy urządzeniu; -informować o zakazie użytkowania uszkodzonego urządzenia przez użytkownika (na piśmie) W ramach usuwania awarii instalacji elektrycznych Wykonawca zobowiązany jest: -usuwać awarie braku dopływu energii elektrycznej do lokali mieszkalnych i użytkowych, do ustalonej granicy eksploatacji: ROW I - do tablicy licznikowej wraz z tablicą pod licznik; ROW II - do licznika tj. do końcówek przewodu zasilającego mieszkanie wchodzących do licznika; ROW III - do licznika; ROW IV - do tablicy licznikowej wraz z tablicą: Zamkowa 8a, 8b i 22b-32b; Struga 3ab, 5-7-9, 70; Franciszkańska 4ab; Królowej Jadwigi 2, 3-5-7, 11-13-15; 1-go Maja 2, 1-go Maja 40, 1-go Maja 44; - w pozostałych budynkach na terenie ROW IV do tablicy licznikowej. -usuwać awarie braku dopływu energii elektrycznej do pomieszczeń wspólnego użytku (klatek schodowych, piwnic, strychów, pralni itp.); -dokonywać napraw tablic wewnętrznych linii zasilających (WLZ) oraz tablic administracyjnych; -dokonywać naprawy połączeń zatablicowych; -dokonywać wymiany uszkodzonych gniazd bezpiecznikowych, bezpieczników, wyłączników nadprądowych oraz listew rozgałęźnych w tablicach piętrowych WLZ i administracyjnych (bez wymiany całej tablicy); -wymieniać przewody w tablicach WLZ; -wymieniać uszkodzone wyłączniki na klatkach schodowych w piwnicach i na strychach; -wymieniać lub uzupełniać źródła światła (żarówki zwykłe i świetlówki) w pomieszczeniach wspólnego użytku tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach oraz przed klatkami schodowymi itp. - wg zgłoszeń mieszkańców). -w razie konieczności rozplombowania licznika lokatora należy sprawdzić stan i rodzaj zabezpieczeń zalicznikowych. Po stwierdzeniu, że bezpieczniki są inne, niż wynikające z projektu i umowy sprzedaży energii elektrycznej, należy poinformować lokatora, że zobowiązany jest pokryć koszty zaplombowania licznika. Fakt ten należy zapisać w książce dyżurów (poinformować kierownika ROW I-IV) wpisując adres, nr licznika energii elektrycznej oraz stan licznika. Zabrania się podłączania lokali mieszkalnych nie posiadających licznika energii elektrycznej. Usuwanie innych awarii losowych. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczać skutki awarii, zdarzeń losowych (pożar, wichura, nadmierne oblodzenie lub ośnieżenie) i defektów poszczególnych elementów budynków np.: na elewacji, połaciach dachowych, zadaszeniach wejść do klatek schodowych, rynien, rur spustowych itp.; zagrażających bezpośrednio życiu, zdrowiu oraz mieniu mieszkańców, a także innych zgłoszonych zagrożeń dla obiektów znajdujących się na terenie nieruchomości, jak również zabezpieczać rozmiary szkody przed ich powiększeniem się; w uzasadnionych przypadkach zgłaszać do odpowiednich służb i instytucji takich jak: Straż Pożarna, Policja, Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu oraz w każdym przypadku MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać przez cały okres realizacji zamówienia stały punkt pogotowia technicznego z zainstalowanym stacjonarnym łączem telefonicznym oraz dodatkowo telefonem komórkowym, celem odebrania zgłoszeń lub zleceń. Świadczenie czynności pogotowia technicznego, odbywać się będzie w święta i dni wolne od pracy przez całą dobę, a w dniach roboczych od godziny 14:00 do godziny 7:15 rano dnia następnego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w terminie 8 godzin od zgłoszenia, a celem zabezpieczenia skutków awarii działania należy podjąć do 15 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia, natomiast zabezpieczenie awarii winno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia. W przypadku zaniechania, opieszałości bądź niedbałości w trakcie wykonania usługi powodującego zniszczenie lub uszkodzenie mienia Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podjęcia odpowiednich działań wobec mienia i osób poszkodowanych w celu usunięcia bądź naprawienia szkody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych). Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski oddział S-c 82 1050 1360 1000 0008 0000 0572 Skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na wyżej wymieniony rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie MZBM - TBS Sp. z o.o. (ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec). Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe: - zobowiązanie banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, -dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, -wskazanie sumy gwarancyjnej, -wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji lub ubezpieczonego, -tj. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - TBS Sp. z o.o., ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, -wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji lub ubezpieczyciela, - określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe lub poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.): -zobowiązanie banku lub innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy, -wskazanie podmiotu, za który bank lub inna instytucja dokonuje poręczenia, -dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, -kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, -określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 18.03.2015r. do dnia 17.04.2015r. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Przy czym Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.9.1 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Utrata wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą oraz nie wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego w przypadku Wykonawcy, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach