Przetargi.pl
Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy z podziałem na zadania jn.: Zadanie nr 1 Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy - szkoły podstawowe, gimnazja, zespoły szkół zawodowych Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków. Zakres robót obejmuje między innymi konserwację: - instalacji wodociągowej, - instalacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - rynien i rur spustowych, - wewnętrznej instalacji gazowej, - wewnętrznej instalacji elektryczna, - urządzenia oraz instalacja monitoringu, - instalacja c.o., stacje wymienników, kotłownie gazowe, węzły cieplne, - - branża budowlana, - przeprowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego budynków oraz instalacji 1 raz w roku w terminie do 31.05.2010 roku, w przypadku budynków o pow. zabudowy przekraczającej 2000m2 oraz innych obiektów budowlanych o pow. dachu przekraczającej 1000 m2 2 razy w roku (w terminach do 20 maja i do 20 listopada) - wykaz placówek z określoną powierzchnią zabudowy stanowi załącznik nr 6a do SIWZ. Przeglądy zakończone będą protokołami oraz wpisami do książki obiektu budowlanego z kopią dla zleceniodawcy dokonanymi przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. - kontrole stanu technicznego elementów budynków i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne zgodnie z art. 61 i 62 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2007 r. nr 191, poz. 1373) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania nr 1 - załącznik nr 6 a do SIWZ Zadanie nr 2 Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy - przedszkola, licea ogólnokształcące, poradnia pedagogiczno - psychologiczna, miejskie domy kultury Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków. Zakres robót obejmuje między innymi konserwację: - instalacji wodociągowej, - instalacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - rynien i rur spustowych, - wewnętrznej instalacji gazowej, - wewnętrznej instalacji elektryczna, - urządzenia oraz instalacja monitoringu, - instalacja c.o. , stacje wymienników, kotłownie gazowe, węzły cieplne, - branża budowlana, - kontrole stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne zgodnie z art. 61 i 62 Ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2007 r. nr 191, poz.1373). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania nr 2 - załącznik nr 6 b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 12 000.00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 2: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: a) konstrukcyjno - budowlanymi, b) instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymaga się dołączenia do oferty kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa ww. osób. 2)oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000,00zł. 2) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach