Przetargi.pl
Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu „Budowa instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Kaliska i Gminy partnerskiej Stara Kiszewa”

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 889 201 , fax. 585 889 206
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    ul. Nowowiejska 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 585 889 201, fax. 585 889 206
    REGON: 19167569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu „Budowa instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Kaliska i Gminy partnerskiej Stara Kiszewa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu „Budowa instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Kaliska i Gminy partnerskiej Stara Kiszewa” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie: Działanie 10.3.1 Odnawialne źródła energii – wsparcie dotacyjne. Projekt „Budowa instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Kaliska i Gminy partnerskiej Stara Kiszewa” realizowany będzie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia w trybie „zaprojektuj i wybuduj” - Program Funkcjonalno-Użytkowy z podziałem na dwie części: część I - zaprojektowanie, dostawa i montaż zestawów fotowoltaicznych dla obiektów objętych zamówieniem zlokalizowanych w Gminie Kaliska, część II - zaprojektowanie, dostawa i montaż zestawów fotowoltaicznych dla obiektów objętych zamówieniem zlokalizowanych w Gminie Stara Kiszewa. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na 2 części: część I – pełnienie nadzoru inwestorskiego nad dostawą i montażem zestawów fotowoltaicznych dla obiektów zlokalizowanych w Gminie Kaliska. część II – pełnienie nadzoru inwestorskiego nad dostawą i montażem zestawów fotowoltaicznych dla obiektów zlokalizowanych w Gminie Stara Kiszewa. Zakres rzeczowy w części I obejmuje między innymi: Łączna suma zestawów fotowoltaicznych na indywidualnych budynkach mieszkalnych oraz budynkach i obiektach użyteczności publicznej w Gminie Kaliska: 49 szt. Minimalna łączna sumaryczna moc paneli fotowoltaicznych: 241 kWp. Instalacje zostaną zamontowane w 40 indywidualnych budynkach jednorodzinnych oraz 9 budynkach i obiektach użyteczności publicznej z terenu Gminy Kaliska. Łączna suma zestawów fotowoltaicznych dla indywidualnych budynków mieszkalnych z terenu Gminy Kaliska wynosi 40 szt. Wszystkie obiekty mieszkalne są własnością osób fizycznych. W ramach projektu w indywidualnych budynkach mieszkalnych przewiduje się montaż 2 typów mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej 3,19 kWp: Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 3,19 kWp do produkcji energii elektrycznej w budynku mieszkalnym Typ 3 Instalacja trzyfazowa lokalizacja na obiekcie. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 3,19 kWp do produkcji energii elektrycznej w budynku mieszkalnym Typ 4 Instalacja trzyfazowa lokalizacja na gruncie. Łączna suma zestawów fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej z terenu Gminy Kaliska wynosi 9 szt. Do budynków i obiektów użyteczności publicznej należą: Zespół Szkół Publicznych w Kaliskach, Samorządowe Przedszkole Publiczne w Kaliskach, Urząd Gminy Kaliska, Świetlica wiejska w Cieciorce, Publiczna Szkoła Podstawowa w Kaliskach- Szkoła filialna w Piecach, Gminny Ośrodek Kultury w Kaliskach, Świetlica wiejska w Studzienicach, Świetlica wiejska w Piecach, Świetlica wiejska w Czarnym. Liczba i kategoria poszczególnych instalacji może ulec zmianie w wyniku realizacji projektu, lecz nie przekroczy ogólnej liczby instalacji wskazanej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Szczegółowy zakres rzeczowy projektu wynika z Programu Funkcjonalno – Użytkowego stanowiącego załącznik nr 1a. Zakres rzeczowy w części II obejmuje między innymi: Łączna suma zestawów fotowoltaicznych na budynkach i obiektach użyteczności publicznej Gminy Stara Kiszewa: 10 szt. Minimalna łączna sumaryczna moc paneli fotowoltaicznych dla Gminy Stara Kiszewa: 204 kWp. Instalacje zostaną zamontowane w 10 budynkach i obiektach użyteczności publicznej z terenu Gminy Stara Kiszewa. Do budynków i obiektów użyteczności publicznej należą: Oczyszczalnia ścieków w Starej Kiszewie, Stacja Uzdatniania Wody Kobyle, Stacja Uzdatniania Wody Stare Polaszki, Stacja Uzdatniania Wody Chwarzno, Gminna Hala Sportowa w Starej Kiszewie, Zespół Kształcenia i Wychowania w Starej Kiszewie, Szkoła Podstawowa w Górze, Zespół Szkół w Starych Polaszkach, Budynek Edukacji Wczesnoszkolnej Zespołu Kształcenia i Wychowania w Starej Kiszewie, Budynek Urzędu Gminy w Starej Kiszewie. Liczba i kategoria poszczególnych instalacji może ulec zmianie w\ wyniku realizacji projektu, lecz nie przekroczy ogólnej liczby instalacji wskazanej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Szczegółowy zakres rzeczowy projektu wynika z Programu Funkcjonalno – Użytkowego stanowiącego załącznik nr 1b. W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach (dla każdego zadania oddzielnie): Inspektor nadzoru robót elektrycznych – min. 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych – min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – Zamawiający dopuszcza wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji. Zadania inspektorów nadzoru inwestorskiego będą obejmować wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz czynności i obowiązków określonych w umowie między innymi: Wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.1186 z późn. zm.). Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. Nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji Projektu zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji Projektu, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami i zasadami sztuki i wiedzy technicznej. Zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. Podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym. Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów. Udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy. Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych. Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp. Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót. Wykonywania wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu inwestycji w zakresie i na oddzielnie uzgodnionych warunkach. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. Udział w procedurze przetargowej w zakresie udzielania odpowiedzi na pytania i podczas oceny ofert. Przygotowanie dokumentacji do rozliczeń rzeczowych i finansowych z Wykonawcą prac i jego podwykonawcami. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności wszelkie czynności administracyjno-biurowe związane z pełnieniem funkcji – personel biurowy administracyjny. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy (zał. nr 6 i 7 do SIWZ). Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg zał. nr 2). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. -Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). -Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. - Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe (sporządzonego wg zał. nr 5) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji która zawiera w szczególności firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie określonym w SIWZ. - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach