Gmina Podedwórze ogłasza przetarg
- Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze 44
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 379 50 11 , fax. 83 379 50 08
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
Podedwórze 44 44
21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
tel. 83 379 50 11, fax. 83 379 50 08
REGON: 03023765800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnie funkcji koordynatora - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu Przyjazne przedszkole w gminie Podedwórze numer POKL.09.01.01-06-035/09- w ramach Program Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności spełniają poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - zapewnią realizację zamówienia przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje i umiejętności: a.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z kwalifikacjami do pracy w przedszkolu jako nauczyciel, b.doświadczenie we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub ukończenie szkolenia z zakresu kierowania projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej, c.znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, d.znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, e.podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint , f.znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela, g.posiadanie zdolności organizacyjnych, h.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, i.nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia wraz z ofertą i dokumentami wymienionymi poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3.Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 3 do SIWZ, 4.Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata oraz zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 5.Dokument (oświadczenie Wykonawcy i kserokopia zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia) potwierdzający znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny. 6.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych. 7.Oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków PO KL i generatora wniosków o płatność. 8.Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 9.Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 10.Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych. 11.Oświadczenie o umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint). 12.Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy Karta Nauczyciela
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie i wykształcenie zawodowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w zakładce przetargi z SIWZ
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie koordynatora ds. wdrożenia produktu oraz moderatora platformy internetowej w ramach realizacji projektu pn. System monitoringu losów absolwentów
Dodano: 2013-11-08 - Wyłonienie koordynatorów ds. wdrożenia produktu oraz moderatorów platformy internetowej w ramach realizacji projektu pn. System monitoringu losów absolwentów- II edycja
Dodano: 2013-09-16 - Wyłonienie koordynatorów ds. wdrożenia produktu oraz moderatorów platformy internetowej w ramach realizacji projektu pn. System monitoringu losów absolwentów
Dodano: 2013-08-29 - Wyłonienie koordynatora szkoły letniej w ramach realizacji projektu pn. Wiedza i praktyka drogą do sukcesu
Dodano: 2013-07-09 - Wykonywanie zadań polegających na wdrażaniu usprawnień w czterech urzędach gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędzie Gminy Ruda-Huta, Urzędzie Gminy Sawin, Urzędzie Gminy Siedliszcze, Urzędzie Gminy Wierzbica oraz zadań w zakresie systemów informatycznych
Dodano: 2012-09-14 - Wyłonienie koordynatora szkoły letniej w ramach realizacji projektu pn. Wiedza i praktyka drogą do sukcesu
Dodano: 2012-06-21 - PERSONEL PROJEKTU KOMPETENTNE SZKOŁY GMINY GŁUSK tj. KIEROWNIK PROJEKTU ORAZ KOORDYNATORZY MERYTORYCZNI
Dodano: 2011-10-20 - Usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej.
Dodano: 2011-08-03 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu
Dodano: 2010-10-06 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu
Dodano: 2010-09-23